حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت BOE از آرایه پیکسل الماس آبی پنل‌های OLED خود با طول عمر بهتر رونمایی کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری، نمایشگر

بر اساس گزارش‌ها، کمپانی چینی BOE اخیراً یک رویداد نوآورانه با موضوع رونمایی از آرایه پیکسل جدید پنل‌های OLED خود با نام الماس آبی برگزار کرده است. در این نشست، BOE برای اولین بار طرح خود از یک خوشه صنعتی OLED انعطاف‌پذیر 100 میلیارد سطحی در جنوب غربی چین را فاش کرد. این شرکت همچنین نسل جدیدی از دستگاه‌های ساطع‌کننده نور Q9 و آرایش پیکسل‌های الماس آبی خود را منتشر کرد. طبق گزارش‌ها، آرایش پیکسل‌های الماس آبی جدید BOE ساختار منطقی زیربنایی پیکسل‌های نمایشگر را بهینه کرده و طول عمر پنل‌های OLED را تا 30 درصد افزایش می‌دهد.

آرایه پیکسل الماس آبی BOE

پس از استفاده از آرایش پیکسل الماس آبی، دانه‌بندی ریز صفحه‌نمایش تا حد زیادی از بین می‌رود. در این حالت حتی زمانی که متن کوچک را ده‌ها بار زوم کنید، می‌توانید تصویری با کیفیت فوق‌العاده عالی را مشاهده کنید. BOE ادعا می‌کند که جلوه بصری جامع در پیکسل الماس آبی تا 20 درصد بهبود می‌یابد. علاوه‌بر این، نسبت دیافراگم پیکسلی صفحه‌نمایش، طول عمر دستگاه OLED را تعیین می‌کند. نسبت دیافراگم آرایش پیکسل الماس آبی تازه‌معرفی‌شده می‌تواند به 26.16 درصد برسد. این یک افزایش 30 درصدی در عمر مفید نسبت‌به سایر مدل‌های پنل OLED است.

آرایه پیکسل الماس آبی BOE

آرایه پیکسل الماس آبی BOE

لازم‌به‌ذکر است که OnePlus Ace Pro که چندی پیش عرضه شد، از پنل الماس آبی استفاده می‌کند. حداکثر روشنایی می‌تواند به 950 نیت برسد و طیف رنگی DCI-P3 به 100 درصد می‌رسد. درعین‌حال، صفحه‌نمایش OLED منحصراً از BOE نسبت نور آبی را در باندهای مضر در طیف نمایشگر کاهش می‌دهد. این راه‌حل همچنین محافظت از چشم بهتر و سالم‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

BOE یکی از تولیدکنندگان برتر نمایشگر در این صنعت است. این شرکت پشت سر چند تولیدکننده مانند سامسونگ و ال جی قرار دارد. بااین‌حال، طی چند سال گذشته، BOE نمایشگرهای بسیار مناسبی را حتی برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار تولید کرده است. این شرکت برندهای بزرگی مانند هواوی، اپل و سایر شرکت‌های عمده چینی را در پایگاه مشتریان خود دارد.

نظر شما پیرامون آرایه پیکسل الماس آبی شرکت BOE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی