حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل دریافت پیامک تلگرام، واتس‌اپ، اینستاگرام و غیره – مرداد ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، پیام رسان

برای امنیت بیشتر، سرویس‌های آنلاین از تایید دو مرحله‌ای استفاده می‌کنند. به این صورت که پیامی را به یک حساب از پیش تعیین شده توسط شما، ارسال می کنند تا با این کار بتوانند به نحوی احراز هویت کنند. یکی از راه‌های محبوب تایید ۲ مرحله‌ای را می توان پیامک دانست. چند روزی هست که کاربران ترنجی از طریق دایرکت اینستاگرام یا پیام تلگرام به ما درباره عدم دریافت پیامک تایید ۲ مرحله‌ای سرویس‌هایی چون تلگرام، واتس‌اپ، اینستاگرام و … داده اند. گستردگی گزارش‌ها عموما روی تلگرام متمرکز است.

مشکل دریافت پیامک تلگرام

اکثر کاربران پس از خروج از تلگرام، برای وارد شدن قادر به دریافت پیامک تایید ۲ مرحله‌ای نیستند. این باعث می‌شود که آن‌ها نتوانند از این پیام‌رسان استفاده کنند. همچنین گزارش‌هایی درباره عدم ارسال کد ورود به واتس‌اپ یا اینستاگرام هم وجود دارد اما به گستردگی گزارش Telegram نیست.

البته تلگرام پیش از این‌که برای شما پیامک ارسال کند، کد را به دستگاه دیگری که روی آن تلگرام خود را فعال دارید ارسال می کند. پس اگر قصد خروج از تلگرام خود روی یک دستگاه خاص را دارید، حتما روی یک دستگاه دیگر فعال داشته باشید که اگر مشکل عدم ارسال کد ورود Telegram را داشتید، بتوانید با خواندن کد از دستگاه دیگر وارد تلگرام خود روی دستگاه جدید شوید.

مشکل دریافت پیامک تلگرام

مشکل دریافت پیامک تلگرام

در حال حاضر اپراتورهای تلفن‌همراه درباره ممنوعیت خاصی از سوی آن ها برای ممناعت از رسیدن کد ورود به کاربران کاملا بی‌اطلاع رفتار می کنند و مدعی هستند مشکل از سوی آن‌ها نیست.

اگر این ادعا صحیح باشد باید فرستنده یعنی تلگرام مشکل داشته باشد. با این حال Telegram هنوز درباره این موضوع اظهار نظری نکرده است.

شما چنین مشکلی را تجربه کرده اید؟ تجربه خود را با دوستان خود در میان  بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)