حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

علاقه مندی کاربران روس به تیک تاک علیرغم تحریم و محدودیت‌های اعمال شده

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

حمله روسیه به اوکراین باعث شد تا کشورهای اروپایی و آمریکا، سنگین‌ترین تحریم‌های ممکن را علیه این کشور به کار گیرند. این موضوع سبب خروج شرکت‌ها از این کشور و تحریم کاربران روس شد. اما الان گویا شاهد علاقه مندی کاربران روس به تیک تاک علیرغم تحریم و محدودیت‌های اعمال شده هستیم. با ترنجی همراه باشید.

علاقه مندی کاربران روس به تیک تاک علیرغم تحریم و محدودیت‌های اعمال شده

بر اساس نتایج نیمه اول سال، تعداد کاربران روسی شبکه اجتماعی TikTok پس از کاهش تقریبا موقت به ارقام ژانویه رسید. این اطلاعات توسط TASS و با اشاره به آمار اپراتورها گزارش شده شده است. به گفته Yota، مخاطبان و کاربران TikTok در روسیه، در ماه ژوئن تقریبا به ارقام ژانویه بازگشته‌اند. به گفته این شرکت، پس از اعمال محدودیت‌ها، این سرویس بخشی از مخاطبان و ترافیک خود را در این کشور از دست داد، اما وضعیت اکنون در حال بهبود است و این امکان وجود دارد که تعداد کاربران به مقادیر قبلی خود نیز بازگردد.

علاقه مندی کاربران روس به تیک تاک

در طول هفته از ۱۴ تا ۲۰ مارس، کاربران سرویس Yota حدود ۱.۲۵ برابر بیشتر از هفته ۱۳ تا ۱۹ ژوئن در TikTok ترافیک مصرف کرده‌‌اند که این دوره‌ها از نظر شاخص‌های حداکثر و حداقل به اوج خود رسیده است. تعداد کاربران برای همین هفته در ماه مارس ۱.۰۳ برابر بیشتر از ژوئن بود. سرویس مطبوعاتی Yota به TASS گفت در همان زمان، تعداد کاربران در ماه ژوئن به ارقام ژانویه بازگشته است.

تعداد کاربران تیک تاک در روسیه پس از ممنوعیت انتشار ویدیوهای کاربران روس کاهش نیافته است

به گفته GizChina، مرجع Tele2 گزارش داده است که در فوریه تا مارس ۲۰۲۲، شبکه اجتماعی TikTok از نظر ترافیک با یوتیوب روبرو شده است. با وجود این واقعیت که در چهار ماه گذشته، مصرف ترافیک توسط روس‌ها ۲۰ درصد کاهش یافته است، گویا عملکرد TikTok در روندهای روزانه ثابت می‌ماند. سرویس مطبوعاتی این اپراتور گزارش داده است که تیک تاک ۵۰ درصد و YouTube نیز ۶۰ درصد از فعالیت همه مشترکان را به خود اختصاص داده است.

علاقه مندی کاربران روس به تیک تاک

به گفته کارشناسان MTS Big Data، در ماه ژوئن نسبت به ژانویه، ترافیک این سرویس ۳۹ درصد کاهش یافته است و تعداد کاربران یونیک و خاص TikTok ۷ درصد کاهش یافته است. با این حال، کاهشی برای این شاخص‌ها از فوریه ۲۰۲۲ اتفاق افتاده که بیشترین کاهش آن در آوریل مشاهده شده است. طبق گفته MegaFon، ترافیک این شبکه اجتماعی در ماه جولای نسبت به ژانویه، ۱۶.۷ درصد کمتر بوده است، این اپراتور در مورد پویایی تعداد کاربران TikTok گزارشی ارائه نداده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان