حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 4 از پنل Eco² OLED Plus سامسونگ با بهره‌وری بالا استفاده می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، نمایشگر

جدیدترین گوشی هوشمند تاشو پرچمدار سامسونگ، Galaxy Z Fold 4، اخیراً در تست عمر باتری گلکسی S22 Ultra را شکست داد. این برتری، تنها به‌دلیل استفاده از تراشه کم‌مصرف‌تر Snapdragon 8 + Gen 1 نبوده است؛ بلکه جدیدترین نسل از پنل سامسونگ با نام Eco² OLED Plus که در گلکسی زد فولد 4 استفاده شده، به بهبود عمر باتری آن کمک شایانی کرده است.

پنل Eco² OLED Plus گلکسی زد فولد 4

گلکسی زد فولد 4 از پنل نمایشگر جدید Eco² OLED Plus سامسونگ دیسپلی استفاده می‌کند. این پنل نمایشگر نسبت‌به نسل پیشین خود که در گلکسی زد فولد 3 و همچنین شیائومی میکس فولد 2 استفاده شده است، راندمان انتقال را بهبود بخشیده و با استفاده از یک پلارایزر در پنل، انرژی بسیار کمتری نسبت‌به نسل قبلی خود مصرف می‌کند. رویدادی که توسط Samsung Display در نمایشگاه K-Display 2022 در کره جنوبی برگزار شد، نشان می‌دهد که پنل Eco² OLED Plus حدود 25 درصد انرژی کمتری نسبت‌به پنل OLED Eco² مصرف می‌کند.

پنل Eco² OLED Plus گلکسی زد فولد 4

پنل Eco² OLED Plus گلکسی زد فولد 4

این شرکت کره‌ای همچنین فناوری UPC Plus خود را نیز به‌نمایش گذاشت. تکنیک دوربین زیر پنل از آرایش و ساختار زیرپیکسلی منحصربه‌فرد استفاده می‌کند که حسگر دوربین را به روشی بهتر پنهان می‌کند. این فناوری جدید، در گلکسی زد فولد 4 و برای دوربین سلفی زیر نمایشگر 4 مگاپیکسلی آن استفاده شده است. بررسی‌های اولیه ادعا می‌کنند که دوربین سلفی در تلفن تاشو جدید بسیار کمتر از گذشته دیده شده و کیفیت تصویر بهبودیافته‌ای را ارائه می‌دهد.

با نگاهی به سوابق سامسونگ، این امکان وجود دارد که گلکسی S23 Ultra و گلکسی S23 Plus از یک نوع پنل نمایشگر استفاده کنند. انتظار می‌رود این گوشی‌های هوشمند در اوایل سال آینده میلادی عرضه شوند. در ترکیب با پنل نمایشگر کم‌مصرف‌تر و پردازنده جدیدتر و بهینه‌تر اسنپدراگون 8 نسل 2، سری گلکسی S23 می‌تواند بهترین عمر باتری گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در سال‌های اخیر را ارائه دهد.

نظر شما پیرامون استفاده از جدیدترین نسل از پنل‌های Eco² OLED Plus در گوشی تاشو گلکسی زد فولد 4 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی