حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب پشتی هواوی Mate 50 RS Porsche Design در سه رنگ متفاوت فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، هواوی

هواوی درحال آماده‌شدن برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری Mate 50 خود در کشور چین است. درحالی‌که تاریخ رونمایی از این سری هنوز تأیید نشده است، شایعات حاکی از آن است که Huawei Mate 50 ممکن است در نیمه دوم شهریورماه معرفی شود. حال، به‌تازگی قاب پشتی هواوی Mate 50 RS Porsche Design در سه رنگ متفاوت فاش شده است که طراحی ماژول دوربین بزرگ آن را نشان می‌دهد.

قاب پشتی هواوی Mate 50 RS Porsche Design

پیش از معرفی رسمی خانواده جدید گوشی‌های پرچمدار هواوی که شامل میت 50، میت 50 پرو، میت 50e و میت 50 RS می‌شود، افشای جدیدی از پنل پشتی مدل RS Porsche Edition طراحی این گوشی را نمایش می‌دهد.

این تصویر یک ماژول دوربین هشت‌ضلعی را نشان می‌دهد که در قسمت مرکز بالایی قاب پشتی گوشی قرار گرفته است و دارای یک دوربین چهارگانه با سنسورهایی است که در یک شبکه 2×2 قرار گرفته‌اند. گفته می‌شود این دوربین به فناوری تصویربرداری اختصاصی هواوی با نام XMAGE نیز مجهز شده است.

اگر این تصویر صحت داشته باشد، این دستگاه در سه رنگ مشکی، قرمز و زرد در دسترس خواهد بود، اگرچه این شرکت به‌طور رسمی اطلاعاتی در مورد گزینه‌های رنگی پرچمدار آینده خود فاش نکرده است.

هواوی Mate 50 RS Porsche Design

هواوی Mate 50 RS Porsche Design

بر اساس اطلاعات فاش‌شده، هواوی میت 50 با نمایشگر 90 هرتزی عرضه خواهد شد، درحالی‌که میت 50 پرو و ​​میت 50 RS دارای نمایشگر 120 هرتزی هستند. شایعه شده است که این گوشی‌های هوشمند از پردازنده Kirin 9000S خود این شرکت استفاده می‌کنند که انتظار می‌رود نسخه بهینه‌شده‌ی Kirin 9000 باشد.

بااین‌حال، اخیراً گزارش شده است که Mate 50 RS ممکن است به‌دلیل کمبود موجودی تراشه‌های سری Kirin، از پردازنده داخلی Kirin 9000S استفاده نکند. همچنین شایعاتی در مورد این دستگاه وجود دارد که استفاده از تراشه اسنپدراگون 888 یا اسنپدراگون 8 نسل 1 با پشتیبانی از اتصال 4G برای این دستگاه ذکر شده است.

مانند سایر گوشی‌های هوشمند هواوی، سری آینده از سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 خود این شرکت بهره می‌برد که در چین HongMengOS نامیده می‌شود. ازآنجایی‌که انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند سری میت 50 هواوی در تاریخ 7 سپتامبر معرفی شوند، انتظار داریم این شرکت به‌زودی دعوتنامه‌های رسمی خود را منتشر شد.

نظر شما پیرامون طراحی قاب پشتی هواوی Mate 50 RS Porsche Design چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی