حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گوشی تاشو ویوو X Fold S فاش شد: رقیب مستقیم زد فولد 4 و میکس فولد 2

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

ویوو اولین گوشی هوشمند تاشو خود با نام X Fold را در اوایل سال جاری در چین معرفی کرد. این دستگاه از نمایشگر تاشو 8 اینچی AMOLED و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به‌همراه دو سنسور اثرانگشت اولتراسونیک درکنار قدرتمندترین ترکیب دوربین در گوشی‌های تاشو فعلی بهره می‌برد. اکنون شایعه شده است که این شرکت درحال کار بر روی مدل جانشین X Fold می‌باشد. یکی از کاربران Weibo به‌تازگی مشخصات احتمالی گوشی تاشو ویوو X Fold S را فاش کرده است که نشان می‌دهد این دستگاه مشخصات کمی بهبودیافته را نسبت‌به X Fold ارائه می‌کند.

مشخصات گوشی تاشو ویوو X Fold S

Vivo X Fold S دومین گوشی هوشمند تاشو این شرکت خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه به‌زودی با مشخصات ارتقایافته در چین معرفی شود. حال، بر اساس یک افشاگری جدید، X Fold S قدرت خود را از یک تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 تأمین می‌کند که در مقایسه با X Fold اصلی، بهبود عملکردی را تجربه خواهد کرد.

علاوه‌بر این، جزئیات فاش‌شده نشان می‌دهد که این گوشی تاشو از شارژ سریع 80 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. X Fold با شارژ سریع 66 واتی عرضه شد. افشاگر مذکور همچنین ادعا می‌کند که ویوو X Fold S را مشابه مدل قبلی خود با اسکنر اثرانگشت دوگانه اولتراسونیک در صفحه‌نمایش عرضه خواهد کرد.

مشخصات گوشی تاشو ویوو X Fold S

مشخصات گوشی تاشو ویوو X Fold S

سایر مشخصات این گوشی احتمالاً مانند X Fold باقی خواهند ماند. در آن صورت، می‌توان انتظار نمایشگر 8.03 اینچی AMOLED تاشو از نوع LTPO با وضوح 1916 در 2160 پیکسل و پشتیبانی از رفرش‌ریت 120 هرتز را شاهد باشیم. در قسمت بیرونی، صفحه‌نمایش 6.53 اینچی Full HD+ AMOLED با پشتیبانی از رفرش‌ریت 120 هرتزی موجود خواهد بود.

این تلفن تاشو می‌تواند از یک دوربین چهارگانه در پشت خود استفاده کند که ترکیب دوربین احتمالاً شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی و پریسکوپی 8 مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی بوده و از یک باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

نظر شما پیرامون مشخصات گوشی تاشو Vivo X Fold S چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی