حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر لنوو Legion Y70 به‌همراه مشخصات نمایشگر و خنک‌کننده آن فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، لنوو

لنوو قرار است نسل جدید گوشی هوشمند گیمینگ خود با نام Legion Y70 را در تاریخ 18 آگوست (27 مرداد) در چین معرفی کند. پیش از رونمایی، رندر طراحی Legion Y70 در پوسترهایی منتشر شده است که درکنار آن، مشخصات نمایشگر و جزئيات سیستم خنک‌کننده قدرتمند این دستگاه نیز از سوی لنوو به‌صورت رسمی تأیید شده‌اند.

رندر لنوو Legion Y70

برند Legion نشان می‌دهد که Legion Y70 یک گوشی گیمینگ خواهد بود. بااین‌حال، تصاویر آن نشان می‌دهد که این دستگاه در مقایسه با Legion Y90 که در مارس 2022 معرفی شد، یک گوشی رده‌پایین‌تر است. سازنده چینی تأیید کرده است که Y70 در سه رنگ Ice Soul White ،Titanium Crystal Grey و Flame عرضه خواهد شد. همچنین مدل قرمز در میان این سه، دارای طراحی دو رنگ است.

رندر لنوو Legion Y70

رندر لنوو Legion Y70

برای یادآوری، قسمت میانی پنل پشتی Y90 دارای ترکیب دوربین دوگانه و پنل نور RGB بود. بااین‌حال، Y70 دارای طراحی معمولی با یک دوربین سه‌گانه می‌باشد که در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته است. تنظیمات دوربین شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

جزئيات سیستم خنک‌کننده

Legion Y70 دارای یک محفظه بخار 5047 میلی‌مترمربع با ضخامت 0.55 میلی‌متر خواهد بود. ضخامت پروفیل بسیار نازک است درحالی‌که بدون درنظر گرفتن ماژول دوربین، ضخامت کلی 0.8 میلی‌متر دارد. Legion Y70 دارای 10 لایه مکانیسم و ​​مواد دفع‌کننده حرارت است که امکان خنک‌کنندگی عالی دستگاه را فراهم می‌کند. لنوو همچنین این گوشی را به‌عنوان یک سیستم خنک‌کننده عالی شبیه به یک یخچال معرفی کرده است.

طراحی Legion Y70 شامل یک قاب وسط فلزی حکاکی‌شده CNC و بدنه سبک 7.99 میلی‌متری است. Legion Y70 مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 است و دارای دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی در پشت و همچنین سنسور زیره 1/1.5 اینچی است.

مشخصات نمایشگر

Legion Y70 دارای نمایشگر 6.67 اینچی از نوع AMOLED و با وضوح +FHD است که رفرش‌ریت 144 هرتز را فراهم می‌کند. همچنین باید توجه داشته باشید که نرخ رفرش‌‌ریت این دستگاه قابل‌تنظیم است. گوشی جدید گیمینگ لنوو از صفحه‌نمایش تخت با سوراخ نمایشگر مرکزی استفاده می‌کند. همچنین پیرامون سایر مشخصات نمایشگر این گوشی می‌توان به فناوری کاهش نور، AOR ،HDR10+ Dolby Vision و گواهی ایمنی چشم با نور آبی کم اشاره کرد.

چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت لژیون Y70 را تأمین خواهد کرد. انتظار می‌رود این دستگاه با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 عرضه شود.

ازنظر تأمین انرژی، Legion Y70 به یک باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات مجهز خواهد شد که می‌تواند تا 8.5 ساعت بازی یا 18 ساعت تماشای فیلم را ارائه کند و درعین‌حال در حدود 40 دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

نظر شما پیرامون رندر لنوو Legion Y70 به‌همراه مشخصات نمایشگر و خنک‌کننده آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی