حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش فروش محصولات هواوی برای اولین بار از زمان اعمال تحریم‌های آمریکا

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، عملکرد تجاری شرکت ها، هواوی

تحریم هواوی، موضوعی عجیب و غیر قابل باور بود. زیرا این شرکت یک بازیگر مهم در دنیای تکنولوژی بود و تحریم‌های سنگین آمریکا بر علیه این شرکت، می‌توانست موجب ورشکست شدن و حذف کامل این برند از رقابت‌ها شود. اما بر اساس گزارش‌های دریافتی، گویا شاهد افزایش فروش محصولات هواوی برای اولین بار از زمان اعمال تحریم‌های آمریکا هستیم. با ترنجی همراه باشید.

افزایش فروش محصولات هواوی برای اولین بار از زمان اعمال تحریم‌های آمریکا

شرکت Huawei Technologies، اخیرا یک افزایش فروش در سه ماهه گذشته را گزارش کرده است. این موضوع برای اولین بار از پایان سال ۲۰۲۰ رخ داده است، یعنی همان زمانی که این شرکت شروع به تلاش برای حفظ بقای در مواجهه با تحریم‌های اعمال‌ شده توسط ایالات متحده کرد و حتی مجبور شد به طور قابل توجهی، حجم تولید گوشی‌های هوشمند خود را کاهش دهد.

افزایش فروش محصولات هواوی

به گزارش بلومبرگ، شرکت هواوی، به تازگی اولین افزایش فروش سه ماهه خود را از پایان سال ۲۰۲۰ تا ه امروز، گزارش کرده است. همانطور که می‌دانید، این غول چینی فعال در حوزه تجهیزات مخابراتی در تلاش است تا از لیست سیاه تحریم‌های آمریکا که تجارت گوشی‌های هوشمند آن را از بین برد، جان سالم به در ببرد. بر اساس نتایج ارائه شده سه ماهه دوم امسال، درآمد هواوی ۱ درصد رشد کرده است و به ۱۷۰.۶ میلیارد یوان (معادل ۲۵.۳ میلیارد دلار) رسیده است که بلومبرگ آن را محاسبه کرده است.

بر اساس داده‌های مربوط به درآمد این شرکت در نیمه اول سال ۲۰۲۲، درآمد این شرکت در دو سال به ۳۰۱.۶ میلیارد یوان، معادل ۴۴.۸۲ میلیارد دلار رسیده است. این اولین افزایش فروش از سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ برای این شرکت است. یعنی زمانی که تجارت جهانی هواوی تحت تاثیر تحریم‌های ایالات متحده قرار گرفت.

افزایش فروش محصولات هواوی

به گفته GizChina، از آنجایی که تحریم‌های ایالات متحده به تجارت این شرکت لطمه سنگینی زد، هواوی اولین افزایش فروش خود را گزارش کرده است. «این شرکت گفته است که اگرچه کسب و کار تولید گوشی‌های هوشمند ما ضربه سختی خورده است، اما این شرکت زیرساخت تجارت و رشد قوی خود را حفظ کرده است و با حرکت رو به جلو، روندهای دیجیتالی شدن را دنبال خواهیم کرد و مشکل زدایی را به منظور ادامه ایجاد ارزش برای مشتریان و شرکای خود انجام می‌دهیم.

کن هو، رئیس شرکت هواوی، همچنین گفت که برای اطمینان از توسعه کیفیت محصولات‌مان، تلاش زیادی می‌کنیم. بر اساس حاشیه سود خالص شش ماهه شرکت که ۵ درصد است، سود خالص سه ماهه دوم این شرکت با ۳۵ درصد کاهش به ۹.۴۸ میلیارد یوان (۱.۴۱ میلیارد دلار) رسیده است. در خود هواوی، این نتیجه به دلیل هزینه‌های مرتبط با یافتن زمینه‌های جدید فعالیت و توسعه راه حل‌های جدید بوده است.

افزایش فروش محصولات هواوی

همزمان فروش تجهیزات مخابراتی از جمله ایستگاه‌های پایه نسل جدید، حدود ۱۴۲.۷ میلیارد یوان (معادل ۲۱.۲۱ میلیارد دلار) برای این سازنده به ارمغان آورده است که تقریبا نیمی از کل درآمد آن می‌باشد. اکنون هواوی تلاش خود را در زمینه‌هایی مانند وسایل نقلیه الکتریکی، انرژی خورشیدی و شهرهای هوشمند امتحان می‌کند. با این حال، ما باید اخبار مختلف را دنبال کنیم و ببینیم آیا این شرکت رشد خود را حفظ می‌کند یا خیر.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان