حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پروژکتور شیائومی Mi Projector 2S با تصویر 120 اینچی، حالت بازی و Dolby Audio معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، گجت‌های داغ

شیائومی به‌تازگی از پروژکتور جدید خود با نام Mi Projector 2S رونمایی کرده است که به‌زودی سرمایه‌گذاری جمعی آن در چین آغاز خواهد شد. این گجت می‌تواند تصاویری تا 120 اینچ و وضوح 1080P را فراهم سازد. همچنین می‌توانید یک کنسول بازی را ازطریق درگاه HDMI 2.1 به پروژکتور متصل کنید، با حالت بازی که تأخیر 40 میلی‌ثانیه دارد. این دستگاه دارای بلندگوهای داخلی با پشتیبانی از صدای Dolby Audio نیز است.

پروژکتور شیائومی Mi Projector 2S

همان‌طور که گفتیم، شیائومی امروز Mi Projector 2S را معرفی کرده است که از 10 آگوست در چین سرمایه‌گذاری جمعی خود را آغاز خواهد کرد. این دستگاه تا 850 ANSI Lumens روشنایی و وضوح 1080P را دراختیار کاربر گذاشته و می‌تواند تصاویر را از عرض 60 اینچ تا 120 اینچ با نسبت 1.2 ارسال کند.

پروژکتور شیائومی Mi Projector 2S

پروژکتور شیائومی Mi Projector 2S

Mi Projector 2S از یک تراشه پرچمدار به نام Amlogic T982 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز استفاده می‌کند. بهبود کیفیت تصویر هوش‌مصنوعی تضمین می‌کند که تصویر دارای رنگ‌های واقعی است و فناوری جبران حرکتی MEMC به یک تصویر متحرک صاف منجر می‌شود. دو بلندگوی داخلی 10 واتی با فرکانس کامل با پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Audio و DTS-HD برای صداهایی به‌آرامی 28 dBA بهینه شده‌اند.

همچنین می‌توانید توسط تلفن هوشمند یا لپ تاپ خود، محتوای نمایشی را ازطریق وای‌فای 2.4 یا 5 گیگاهرتز و بلوتوث 5.0 به پروژکتور ارسال کنید. به‌علاوه، می‌توانید یک کنسول بازی را ازطریق درگاه HDMI 2.1 به آن وصل کنید که حالت بازی تأخیر 40 میلی‌ثانیه را فراهم می‌کند. از دیگر پورت‌های این دستگاه می‌توان به پورت USB 2.0 و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد. تصحیح تصویر هوشمند به‌طور خودکار تصویر نمایش‌داده‌شده را صاف کرده و فوکوس خودکار تصویر را فراهم می‌کند.

Mi Projector 2S با برنامه شیائومی Mijia سازگار است و می‌توان آن را ازطریق دستورات صوتی Xiao AI کنترل کرد. ابعاد این گجت 220x200x128 میلی‌متر است و در رنگ سفید عرضه می‌شود. مشتریان چینی می‌توانند پروژکتور Mi Projector 2S شیائومی را با قیمت 3199 یوان (474 ​​دلار آمریکا) خریداری کنند. انتظار می‌رود عرضه این دستگاه در تاریخ 24 آگوست آغاز شود و انتظار می‌رود این گجت در آینده با قیمت 3499 یوان (518 دلار آمریکا) به‌فروش برسد.

نظر شما پیرامون پروژکتور Xiaomi Mi Projector 2S چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی