حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینفینیکس Smart 6 HD با اندروید ۱۱ Go و قیمت ۸۵ دلاری معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

اینفینیکس Smart 6 HD در هند معرفی شد. این دستگاه، یک تلفن هوشمند ارزان قیمت بوده و با برچسب قیمتی کمتر از ۹۰ دلار به دست کاربران خواهد رسید ‌‌. اسمارت ۶ اچ دی از اندروید ۱۱ نسخه Go برخوردار بوده و مشخصات مناسبی دارد. این دستگاه برای کسانی که برای اولین بار قصد خرید گوشی هوشمندی دارند و یا افرادی که بودجه کمی در اختیار دارند، مناسب است. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم Infinix Smart 6 HD چه امکاناتی را در اختیار خریداران خود قرار خواهد داد.

اینفینیکس Smart 6 HD به تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک A22 مجهز شده است 

همان‌طور که اشاره شد، اینفینیکس Smart 6 HD یک دستگاه مقرون به صرفه است. بنابراین نباید انتظار زیادی از آن داشت. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی HD+ بوده و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را داراست. متاسفانه گوشی جدید اینفینیکس فاقد سنسور اثر انگشت است. یک ماژول دوربین مربعی شکل در قاب پشتی خودنمایی می‌کند. اما گویا در آن تنها یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED قرار دارد. با توجه به برچسب قیمتی دستگاه، حاشیه های اطراف نمایشگر زیاد نبوده و صفحه نمایش ۸۹ درصد از پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز مانند بسیاری از گوشی های میان رده در یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته و خبری پانچ هول نیست.

اینفینیکس Smart 6 HD

Infinix Smart 6 HD

تراشه مدیاتک هلیو A22، نیروی پردازشی اینفینیکس اسمارت ۶ اچ دی را تأمین می‌کند. ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر بوده که این دستگاه از ۲ گیگابایت حافظه رم مجازی برخوردار بوده و حافظه داخلی نیز تا ۵۱۲ گیگابایت از طریق کارت حافظه MicroSD قابل ارتقا خواهد بود. Infinix Smart 6 HD مانند بسیاری دیگر از گوشی های میان رده و یا ارزان قیمت از باتری پرظرفیتی برخوردار است. این گوشی به باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و شارژر آن نیز توان ۱۰ واتی دارد. این تلفن هوشمند ارزان قیمت از دو سیم‌کارت، شبکه اینترنت 4G و VoLTE، وای فای، بلوتوث و پورت Micro USB برخوردار است.

گوشی های Infinix Note 12 Pro 5G و Note 12 5G با Dimensity 810 معرفی شدند

 

همان طور که GizmoChina اشاره می‌کند، اینفینیکس Smart 6 HD در سه رنگ آبی، مشکی و Aqua Sky قابل تهیه خواهد بود. این گوشی را می‌توان از دوازدهم آگوست (۲۱ مرداد ماه) با قیمت ۶,۷۹۹ روپیه (حدود ۸۵ دلار) خریداری نمود. نظر شما درباره این پایین رده اندرویدی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی