حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی دو ایربادز جدید Tone Free T90 و Tone Free TF8 را با قابلیت ردیابی سر کاربر معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی، گجت‌های پوشیدنی

ال جی امروز دو مدل ایربادز جدید را با نام‌های Tone Free T90 و Tone Free TF8 معرفی کرد که مدل اول درحقیقت پرچمدار ایربادزهای این شرکت محسوب می‌شود. این مدل‌ها دارای کیس شارژ UVnano هستند که هرگونه باکتری را از بین می‌برد. همچنین مانند نسل پیشین Tone Free FP9، این کیس می‌تواند به‌عنوان فرستنده بلوتوث نیز عمل کند و به شما امکان می‌دهد یک کابل aux را به دستگاه‌هایی که ممکن است فاقد اتصال بی‌سیم باشند، مانند تردمیل، استفاده کنید.

ایربادز Tone Free T90 و Tone Free TF8 ال جی

طبق بیانیه مطبوعاتی ال جی، مدل T90 قابلیت حذف نویز فعال به‌همراه ساختار داخلی جدید با درایورهای بزرگ‌تر دارد که به تولید بیس عمیق‌تر و رضایت‌بخش کمک می‌کند. اما جالب‌تر این است که این مدل همچنین از Dolby Head Tracking برای پخش محتوا و دستگاه‌های موردعلاقه‌تان پشتیبانی می‌کند. ال جی این تجربه را این‌گونه توصیف می‌کند:

Dolby Head Tracking صدا را دوباره کالیبره می‌کند، زیرا کاربران سر خود را حرکت می‌دهند تا تجربه صدای طبیعی‌تری داشته باشند. شنوندگان احساس می‌کنند که در مرکز صحنه هستند و سطح جدیدی از غوطه ور شدن صدا را تجربه می‌کنند، چه درحال گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم، لذت بردن از سریال‌های موردعلاقه یا بازی‌های ویدیویی باشند.

ایربادز Tone Free T90 ال جی

ایربادز Tone Free T90 ال جی

ال جی ادعا می‌کند که T90 اولین ایربادز این شرکت بوده که دارای مجازی‌ساز صوتی است که توسط Dolby به‌طور خاص برای هدفون‌ها طراحی شده و باعث غوطه‌ور شدن و ابعاد بهتر صدا می‌شود. این قابلیت مشابه هدفون‌های AirPods و Beats اپل است که از صدای فضایی ردیابی سر پشتیبانی می‌کنند. گوگل قصد دارد همین ویژگی را در اواخر سال جاری به Pixel Buds Pro خود اضافه کند. در همه موارد، وقتی سر خود را به اطراف حرکت می‌دهید، جلوه‌ی صدا تغییر می‌کند. هدفون‌های T90 تا 9 ساعت عمر باتری (با خاموش بودن ANC تطبیقی) به‌اضافه 18 ساعت دیگر از کیس شارژ را ارائه می‌کنند.

ایربادز Tone Free TF8 ال جی

ایربادز Tone Free TF8 ال جی

این شرکت همچنین با مدل دیگر ایربادز جدید خود با نام Tone Free Fit (TF8)، کاربران علاقه‌مند به تناسب‌اندام را هدف قرار داده است. مانند سایر ایربادزهای متمرکز بر تمرین ورزشی، این مدل نیز دارای باله‌های نرم و سیلیکونی است که به شما کمک می‌کند حتی در حین ورزش شدید، به‌طور ایمن در گوش شما باقی بماند. این ایربادز دارای گواهی IPX7 برای مقاومت در برابر آب بوده که یک پله بالاتر از IPX4 در T90 می‌باشد و همچنین شامل ANC هیبریدی نیز است. عمر باتری TF8 نیز کمی بالاتر بوده و تا 10 ساعت پخش مداوم محتوای صوتی را ارائه می‌کند.

متأسفانه ال جی قیمت هیچ‌یک از این ایربادزها را اعلام نکرده است، اما هر دوی آن‌ها در ماه سپتامبر عرضه خواهند شد.

نظر شما پیرامون دو ایربادز جدید Tone Free T90 و Tone Free TF8 ال جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی