حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتقال لینک از گوشی به کامپیوتر؛ دیگر خود را برای این کار اذیت نکنید!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، Windows، آموزش و راهنمایی

ویندوز و اندروید، هر دو سیستم عامل‌های محبوب و پر کاربردی هستند. برای همین، کاربران ممکن است که بخواهند از هر دو سیستم عامل، به طور ترکیبی استفاده کنند. یکی از مشکلات استفاده همزمان ویندوز و اندروید، سختی انتقال لینک است. اما ما به شما، از چگونگی انتقال لینک از گوشی به کامپیوتر می‌گوییم.

آموزش انتقال لینک از گوشی به کامپیوتر

اگر نشانگر موس در ویندوز شما را آزار می‌دهد، می‌توانید با خواندن آموزش ما، آن را غیرفعال کنید.

 

آموزش خاموش کردن نشانگر موس در ویندوز ١٠ به بعد

 

به نقل از Howtogeek، ویندوز و اندروید هر دو بسیار محبوب هستند. به طور طبیعی، افراد زیادی به صورت روزانه از هر دو پلتفرم استفاده می‌کنند. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت که در ویندوز ١١ و ویندوز ١٠ تعبیه شده است، به ارسال لینک از گوشی به کامپیوتر ویندوزی خود بپردازید. اگر دستگاه اندرویدی دارید، کارهای زیادی را می‌توانید با برنامه Your Phone مایکروسافت انجام دهید.

این برنامه می‌تواند موسیقی روی گوشی شما، یا اعلان‌ها را به رایانه شما منتقل کند یا پیام‌هایی را از رایانه شخصی شما ارسال کند و یا موارد مشابه دیگری را انجام دهد. با این حال، این اپ در گوشی شما بی فایده نیست. قبل از شروع، مطمئن شوید که تنظیمات گوشی شما را روی رایانه شخصی Windows 11 یا 10 و دستگاه Android خود تنظیم کرده‌اید. همچنین اطمینان حاصل کنید که برنامه Your Phone قبلاً روی رایانه شخصی شما نصب شده است. این برنامه را می‌توان از فروشگاه Play Store نصب کرد.

با وجود این موضوع، ابتدا باید لینکی را برای اشتراک‌گذاری پیدا کنید. می‌توانید از هر مرورگر وب مانند Google Chrome یا Microsoft Edge استفاده کنید. ما در این آموزش، از Chrome استفاده کرده‌ایم.

به همین ترتیب، گزینه اشتراک گذاری (sharing option) را پیدا کنید. در کروم، زیر نماد منوی سه نقطه است. برخی از مرورگرها دارای نماد اشتراک گذاری در نوار ابزار هستند. منوی اشتراک گذاری با همه برنامه‌های موجود باز می شود. گزینه “Your Phone Companion” را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. یک پنجره پاپ آپ با لیستی از رایانه‌های شخصی متصل به شما ظاهر می شود. دستگاهی را که می‌خواهید لینک را به آن ارسال کنید، انتخاب کنید. پیوند فوراً در مرورگر پیش فرض رایانه شخصی شما باز می شود. اگر رایانه شخصی در حال حاضر کار نمی کند، وقتی آن را روشن می‌کنید، یک اعلان ظاهر می‌شود. این تمام چیزی است که وجود دارد!

ارسال لینک از گوشی به کامپیوتر

این یک ترفند سریع و ساده است. اما می‌تواند سریع‌تر از همگام‌سازی صفحات باشد و بسیار ساده‌تر از کپی پیست کردن پیوندها یا ارسال پیام از طریق پیام رسان‌ها برای خودتان است.

نظر شما در مورد این آموزش برای انتقال لینک از گوشی به کامپیوتر چیست؟ آیا شما تا به حال برای انجام این کار، با مشکلی مواجه شده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی