حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ به‌دنبال کاهش تولید گوشی های هوشمند خود به‌دلیل فروش ضعیف آن‌هاست

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

طبق گزارش‌ها، کمپانی سامسونگ که درحال‌حاضر سازنده پیشرو گوشی هوشمند در جهان به‌شمار می‌رود، قصد دارد تولید دستگاه‌های خود در بزرگ‌ترین کارخانه تولید گوشی این شرکت در ویتنام را به‌دلیل کاهش جهانی هزینه‌های ناشی از فروش ضعیف آن‌ها کاهش دهد. کارشناسان مالی در سراسر جهان یک رکود جهانی را در صنعت پیش‌بینی می‌کنند و بازار گوشی‌های هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شروع به آماده‌سازی برای رکود اقتصادی کرده است.

کاهش تولید گوشی های هوشمند سامسونگ

اگرچه سامسونگ ادعا می‌کند که انتظار دارد فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت در نیمه‌ی دوم سال ثابت مانده یا به رشد تک‌رقمی برسد، اما به‌نظر می‌رسد برنامه تولید گوشی‌های هوشمند در ویتنام کمی متفاوت است. یک گزارش اختصاصی از رویترز ادعا می‌کند که سامسونگ تولید گوشی‌های هوشمند را در کارخانه خود در ویتنام کاهش داده است. این کارخانه سالانه 100 میلیون گوشی هوشمند تولید می‌کند. درمجموع، دو کارخانه ساخت تلفن همراه در این کشور مسئول تولید نیمی از گوشی‌های ساخته‌شده توسط سامسونگ هستند.

کارگران مختلف در این کارخانه ادعا می‌کنند که برخی از خطوط تولید تنها سه روز در هفته در مقایسه با شش روز درگذشته کار می‌کنند. برخی از خطوط نیز تنها چهار روز در هفته کار می‌کنند. البته به‌نظر نمی‌رسد اضافه‌کاری وجود داشته باشد. بااین‌حال، رویترز ادعا می‌کند که به‌طوردقیق نمی‌داند آیا سامسونگ بخشی از تولید خود را به خارج از ویتنام (هند یا کره جنوبی) منتقل کرده است یا خیر.

کاهش تولید گوشی های هوشمند سامسونگ

کاهش تولید گوشی های هوشمند سامسونگ

تقریباً تمام کارگران کارخانه در ویتنام با مصاحبه رویترز ادعا می‌کنند که وضعیت تجاری اصلاً خوب نیست. طبق گزارش‌ها، سال گذشته در این زمان، تولید گوشی‌های هوشمند در اوج خود قرار داشت. بااین‌حال، اکنون اوضاع فرق کرده است. برخی از کارگران ادعا می‌کنند که هرگز حجم تولید گوشی‌های هوشمند را به این میزان کم ندیده‌اند.

برندهای مختلف جهانی ازجمله Best Buy ،Canoo ،Clubhouse ،Coinbase ،Microsoft ،Netflix ،PayPal ،Robinhood ،Substack ،Tesla ،TikTok ،Twitter Vimeo و Virgin Hyperloop اعلام کرده‌اند که مشاغل خود را کاهش داده‌اند. دیگر شرکت‌ها ازجمله فیس بوک و گوگل نیز به کاهش احتمالی مشاغل به‌دلیل کاهش هزینه‌ها و سقوط اقتصاد جهانی اشاره کرده‌اند.

دیدگاه شما پیرامون کاهش تولید گوشی های هوشمند سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی