حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوچ کاربران اندرویدی به آیفون های اپل در سال ۲۰۲۲ بی سابقه بوده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

اکوسیستم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اپل در طی سال‌ها تا حد زیادی بلوغ یافته و تنوع خدمات و امکانات آن، تقریبا هرکسی را جذب خود می‌کند. موضوع کوچ کاربران اندرویدی به آیفون های اپل موضوع جدیدی نیست اما همین موضوع در سال ۲۰۲۲ بی سابقه بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کوچ کاربران اندرویدی به آیفون های اپل در سال ۲۰۲۲ بی سابقه بوده است

گویا اوضاع برای اندروید خوب پیش نمی‌رود، چرا که هر سال کاربران بیشتر و بیشتری سیستم عامل خود را برای تغییر به iOS ترک می‌کنند. به نظر می‌رسد که اپل با وجود آپدیت جدید iOS 16، بیشتر از گذشته کاربران را برای کوچ کردن به سیستم عامل خود اغوا می‌کند. مدیر عامل این شرکت یعنی تیم کوک، اخیرا ادعا کرده است که آیفون‌ها در ماه‌های اخیر، میزبان تعداد زیادی از کاربران اندروید بوده‌اند و ما در حال ثبت یک رکورد جدید در سه ماهه اخیر هستیم که هم از نظر درآمدی است و هم از نظر تعداد کوچ کاربران آیفون به iOS.

کوچ کاربران اندرویدی به آیفون های اپل

بنابراین، مدیر عامل این شرکت داده‌های گزارش شده توسط استوک اپ که در ابتدای سال جاری منتشر شد را تایید می‌کند. این اطلاعات پیش‌تر به ما این امکان را می‌داد تا ببینیم که بین iOS و اندروید، کدامیک کاربران بیشتری را از دست می‌دهند. به عنوان یادآوری، باید بگوییم که محبوبیت سیستم عامل گوگل در سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته است. از آنجایی که تنها در ۴ سال از ۷۷.۳۲ درصد سهم بازار به ۶۹.۷۴ درصد رسیده است، بنابراین می‌توان فهمید که تعداد بی‌ سابقه‌ای از کاربران اندروید در حال کوچ کردن به سمت آیفون و سایر محصولات اپل هستند.

از سوی دیگر، در حالی که فروش گوشی‌های هوشمند در سال جاری به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، سامسونگ و اپل همچنان در جایگاه برتر هستند. این غول آمریکایی در سه ماهه اول سال جاری از رشد خوب ۳ درصدی برخوردار شده است و افزایش سهم بازار آن حالا از ۱۵ درصد به ۱۸ درصد افزایش یافته است. بنابراین به نظر می‌رسد که کاربران اندروید، سیستم عامل گوگل را به صورت انبوه ترک می‌کنند تا به سیستم عامل اپل و محصولات آن روی بیاورند.

کوچ کاربران اندرویدی به آیفون های اپل

به گزارش GizChina، همچنین سال گذشته شاهد بودیم که کاربران آیفون نسبت به کاربران اندروید وفادارتر بودند و تمایلی به تعویض گوشی هوشمند نداشتند. روندی که خود اپل نیز آن را دیده است. وضعیت پایه نصب شده و فعال آیفون در تمام مناطق جغرافیایی به بالاترین حد خود رسیده است. به لطف این سطح از عملکرد فروش همراه با وفاداری بی نظیر مشتریان حالا اپل وضعیت رو به رشد بهتری دارد. در واقع، آخرین نظرسنجی مصرف کنندگان ایالات متحده که توسط موسسه 451Research انجام شده است، نشان می‌دهد که رضایت کاربران آیفون ۹۸ درصد است.

استوک اپ همچنین رکورد تعداد کاربرانی که از اندروید به iOS کوچ می‌کنند را برای سه ماهه اخیر نیز شکسته است. لوکا ماستری، مدیر مالی اپل گفته است که این روند با رشدی دو رقمی و قوی‌تر نسبت به سال گذشته همراه شده است. نظر شما درباره کوچ کاربران اندرویدی به آیفون های اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان