حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی عینک هوشمند Mijia Glasses Camera را رسما معرفی کرد: نمایشگر micro-OLED و دوربین پریسکوپی

شیائومی امروز رسما از یک نوع عینک هوشمند با نام Mijia Glasses Camera رونمایی کرد که به‌زودی سرمایه‌گذاری جمعی خود را در چین آغاز می‌کند. این پوشیدنی دارای ویژگی‌های مبتنی‌بر واقعیت افزوده مانند ترجمه زبان انگلیسی و چینی بوده که قرار است در آینده به قابلیت‌های بیشتری نیز مجهز شود. این گجت دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی 8 مگاپیکسلی برای زوم 15 برابری می‌باشد. به‌علاوه، یک نمایشگر Micro OLED سخت سونی با حداکثر روشنایی 3000 نیت نیز برای این عینک هوشمند درنظر گرفته شده است.

عینک هوشمند Mijia Glasses Camera شیائومی

همان‌طور که گفته شد، عینک شیائومی Mijia Glasses Camera دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپی 8 مگاپیکسلی است که می‌تواند تا 15 برابر بدون افت کیفیت زوم کرده و تصاویر را همان‌طور که می‌بینید، ثبت کند. این پوشیدنی به شما امکان می‌دهد بدون اینکه به گوشی هوشمند خود متکی باشد، به‌سرعت یک تصویر یا ویدیو را ضبط کنید.

عینک Mijia دارای نمایشگر micro-OLED ساخت سونی با حداکثر روشنایی 3000 نیت و گواهی TÜV Rheinland برای محافظت از چشم است. این عینک به‌لطف باتری 1020 میلی‌آمپرساعتی با یک بار شارژ می‌تواند به‌طور مداوم تا 100 دقیقه به ضبط ویدیو بپردازد. همچنین با شارژ مغناطیسی 10 واتی، می‌توانید این گجت را در 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ کنید.

عینک هوشمند Mijia Glasses Camera شیائومی

عینک هوشمند Mijia Glasses Camera شیائومی

این دستگاه دارای ترجمه متنی در زمان واقعی مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی شیائومی برای زبان‌های انگلیسی و چینی است. سایر ویژگی‌های واقعیت افزوده، مانند پخش صفحه‌نمایش، در به‌روزرسانی‌های بعدی این عینک در دسترس خواهند بود. Mijia Glasses Camera از یک تراشه مستقل 8 هسته‌ای Qualcomm Snapdragon با مشخصات داخلی شامل 3 حافظه رم + 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. همچنین می‌توانید ازطریق Wi-Fi یا بلوتوث 5.0 به این گجت متصل شود. وزن این عینک نیز حدود 100 گرم (~ 0.22 پوند) می‌باشد.

مشتریان چینی می‌توانند Mijia Glasses Camera را با قیمت 2499 یوان (~370 دلار آمریکا) پیش‌خرید کنند. انتظار می‌رود این گجت در آینده با قیمت 2699 یوان (حدود 400 دلار آمریکا) به‌فروش برسد. کمپین تأمین مالی جمعی این گجت در 3 آگوست راه‌اندازی خواهد شد. بااین‌حال، مشخص نیست که آیا این ابزار پوشیدنی در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

نظر شما پیرامون عینک هوشمند Mijia Glasses Camera شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی