حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی 10A Sport با تراشه مدیاتک Helio G25 در هند معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

شیائومی ردمی 10A Sport با تراشه مدیاتک Helio G25، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و صفحه نمایش بزرگ HD رسما در کشور هند معرفی شد. طراحی این پایین رده جدید ردمی و حتی مشخصات سخت افزاری آن بسیار شبیه Redmi 10A است.

ردمی 10A Sport شباهت زیادی با Redmi 10A دارد!

همان‌طور که از ظاهر ردمی 10A Sport مشخص است. با یک گوشی پایین رده سر و کار داریم. بنابراین نمی توان انتظار زیادی از مشخصات آن داشت. صفحه نمایش این تلفن هوشمند اندازه ۶.۵۳ اینچی داشته و رزولوشن آن نیز HD+ است. مشخصا از رفرش ریت بالا و نمایشگر اولد خبری نبوده و ردمی ۱۰ ای اسپورت از نمایشگر IPS LCD با نرخ به روزرسانی ۶۰ هرتزی بهره می‌برد. دوربین جلو این دستگاه رزولوشن ۵ مگاپیکسلی داشته و دوربین عقب آن نیز از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است. با آنکه تنها یک سنسور در قاب پشتی پایین رده جدید ردمی دیده می شود اما قاب دوربین این گوشی بسیار بزرگ طراحی شده است.

بر اساس گزارش EqualLeaks، ردمی 10A Sport تنها در یک نسخه با ۶ گیگابایت حافظه رم (از نوع LPDDR4X) و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. متاسفانه در این دستگاه خبری از حافظه های سریع UFS نبوده و شیائومی به استفاده از eMMC 5.1 اکتفا کرده است. خوشبختانه این گوشی جدید ردمی از باتری پرظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند. اما شارژر این دستگاه تنها توان ۱۰ واتی دارد.

ردمی 10A اسپورت در بخش نرم‌افزاری نیز ناامیدکننده ظاهر میشود. این تلفن هوشمند از اندروید ۱۰ استفاده کرد و رابط کاربری آن نیز MIUI 12 است. با توجه به استفاده از این نسخه اندروید کمی بعید است که این پایین رده جدید توانایی ارتقاء اندروید ۱۲ را داشته باشد. خوشبختانه جک سه و نیم میلیمتری صدا در این دستگاه حذف نشده است. ضخامت ردمی 10A Sport معادل ۹ میلی متر بوده و وزن آن ۱۹۴ گرم است. نسخه ۶ گیگابایت رم این دستگاه با پرداخت ۱۰,۹۹۹ روپیه قابل تهیه خواهد بود.

شیائومی Redmi 10A با مدیاتک Helio G25 و قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد

نظر شما درباره این پایین رده جدید ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی