حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی ۱۱ پرایم 5G پیش از رونمایی در وب‌سایت شیائومی مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

سازندگان گوشی های هوشمند اندرویدی هر ماه به روزرسانی های امنیتی را برای کاربران خود عرضه می‌کنند. شیائومی نیز هم اکنون لیستی را منتشر کرده که در آن دستگاه های دریافت کننده آپدیت ژوئن ۲۰۲۲ دیده می‌شوند. در این میان اما نام یک گوشی جلب توجه کرده است. ردمی ۱۱ پرایم 5G در لیست مذکور حضور دارد. این گوشی هوشمند هنوز معرفی نشده است. اما با توجه به اطلاعات فاش شده احتمالا این دستگاه به زودی رونمایی خواهد شد.

احتمالا ردمی ۱۱ پرایم 5G به زودی معرفی خواهد شد

یک وبلاگ نویس فعال در حوزه فناوری به نام Kacper Skrzypek، با انتشار پستی در صفحه توییتر خود این خبر را به اشتراک گذاشته است. وی در لیست آپدیت امنیتی ماهانه (ماه ششم سال ۲۰۲۲ میلادی) دو گوشی Redmi 10A Sport و Redmi 11 Prime 5G را مشاهده کرده است. اگر شنیدن نام ردمی ۱۰ ای اسپورت برای شما عجیب است، باید اشاره کنیم که این تلفن هوشمند یک مدل مخصوص بازار هند است.

لیست منتشر شده از سوی شیائومی

 

متاسفانه هنوز اطلاعات خاصی درباره ردمی ۱۱ پرایم 5G در اختیار نداریم. حتی هنوز مشخص نیست که چه زمانی این دستگاه رونمایی خواهد شد. اما با توجه به لیست منتشر شده و همچنین ادعای وب‌سایت Xiaomiui، اطمینان داریم که این گوشی هوشمند مقرون به صرفه در آینده معرفی می‌شود. شیائومی تمرکز ویژه ای بر بازار هند دارد. و همان‌طور که اشاره شد Redmi 10A Sport یک گوشی منحصر به بازار این کشور است. بسیاری از مشخصات این دستگاه با Redmi 10A مشترک است. نمی‌توان هم اکنون با اطمینان صحبت کرد. اما احتمالا Redmi 11 Prime 5G نیز تنها در کشور هند عرضه خواهد شد. البته می‌دانیم که شیائومی تخصص خاصی در ری‌برند کردن گوشی های هوشمند خود دارد. بنابراین ممکن است این تلفن هوشمند مورد بحث ابتدا با نام مذکور در هند عرضه شده و پس از آن با برند دیگری به بازار های جهانی راه یابد.

شیائومی Redmi 10A با مدیاتک Helio G25 و قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد

عملکرد شیائومی در بازار گوشی های هوشمند مقرون به صرفه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا این غول چینی می‌تواند به صدر نشینی خود در بازار هند ادامه دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی