حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 23 اولترا از دوربین تله فوتو مشابه نسل پیشین خود بهره می‌برد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

دوربین تله فوتو (زوم) یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت فروش مدل‌های اولترای سامسونگ است. Galaxy S22 Ultra از دو لنز تله فوتو شامل سنسورهای 10 مگاپیسلی با قابلیت‌های زوم اپتیکال 3 و 10 برابری استفاده می‌کند که در دنیای گوشی‌های موبایل بی‌رقیب است. حال، طبق یک گزارش جدید، گفته می‌شود که گلکسی اس 23 اولترا بدون ارتقا در این مشخصه، با همان سیستم دوربین تله فوتو نسل پیشین ارائه خواهد شد.

دوربین تله فوتو گلکسی اس 23 اولترا

یک گزارش جدید ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد از دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابری برای گلکسی S23 Ultra استفاده کند. با توجه به برتری این سیستم زوم حتی از زمان عرضه‌ی گلکسی اس 21 اولترا، سامسونگ نیازی نمی‌بیند تا آن را ارتقا داده و هزینه‌های تولید خود را بیشتر کند.

به‌گزارش GalaxyClub، مشخصات اولیه دوربین تله فوتو Galaxy S23 Ultra دقیقاً مشابه Galaxy S22 Ultra خواهد بود. این امکان وجود دارد که سامسونگ بتواند سنسور را از راه‌های دیگری با اپتیک بهتر و پیشرفت‌های مرتبط بهبود بخشد، اما وضوح و حداکثر زوم اپتیکال به‌ترتیب در 10 مگاپیکسل و 10 برابر باقی خواهند ماند.

ازآنجایی‌که این مدل‌ها دارای دوربین تله فوتو دیگری هستند، مشخص نیست که سیستم زوم لنز دوم چیست. با توجه به زوم 10 برابری اما، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که رزولوشن 10 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 3 برابر نیز برای لنز دیگر ثابت باقی بماند. گزارش اخیر حاکی از آن است که مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی اس 23 از این دوربین برخوردار خواهد بود.

دوربین تله فوتو گلکسی اس 23 اولترا

دوربین تله فوتو گلکسی اس 23 اولترا

درحال‌حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد سایر سنسورهای دوربین Galaxy S23 Ultra در دسترس نیست. برخی شایعات حاکی از آن است که سنسور اصلی آن از رزولوشن 200 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. گفته می‌شود که سامسونگ از یک سنسور کاملا جدید برای پرچمدار آینده خود استفاده خواهد کرد.

ارتقای دیگری که می‌توانیم از سری گلکسی S23 انتظار داشته باشیم، مربوط به بخش دوربین سلفی است، اما این تمام اطلاعاتی است که در شرایط کنونی در اختیار داریم. با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی این سری از پرچمداران سامسونگ در حدود شش ماه دیگر، به‌روزرسانی‌های بیشتری دریافت می‌کنیم، بنابراین منتظر گزارش‌های بعدی پیرامون این دستگاه‌ها هستیم.

نظر شما پیرامون دوربین تله فوتو Galaxy S23 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی