حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییر لوگوی گوگل پلی استور به مناسبت 10 سالگی فروشگاه نرم‌افزاری اندرویدی

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

حدود ده سال پیش و در ماه مارس 2012، “Android Market” رسما به “Google Play” تغییر نام داد. حال به مناسبت 10 سالگی این فروشگاه نرم‌افزاری، کمپانی گوگل اقدام به تغییر لوگوی گوگل پلی استور کرده و همچنین یک جایزه 10 برابری Play Points را نیز درنظر گرفته است.

تغییر لوگوی گوگل پلی استور

ازنظر آمار، Play Store ماهانه توسط «بیش از 2.5 میلیارد نفر در بیش از 190 کشور» با 2 میلیون توسعه‌دهنده برنامه استفاده می‌شود. این فروشگاه نرم‌افزاری همچنین در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، ساعت‌های هوشمند بهره‌مند از Wear OS، دستگاه‌های Android/Google TV ،Chromebook و حتی خودروهای Android Automotive یافت می‌شود.

    به سال 2012 برگردید؛ «Call Me Maybe» در صدر جدول موسیقی قرار داشت، اینستاگرام به‌تازگی یک‌ساله شده بود و «Venmoing» هنوز یک برنامه اصلی نبود. اندروید اما، با مأموریت خود برای دسترسی به تلفن همراه برای همه و در همه‌جا ارائه شد و تنها چند سال از عمر آن می‌گذشت.

از آن زمان، Google Play موسیقی و همچنین فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را کنار گذاشته است تا بر برنامه‌های اندرویدی (ازجمله بازی‌ها) و کتاب‌های صوتی تمرکز کند.

لوگوی جدید گوگل پلی قرار است «جادوی گوگل» را بهتر منعکس کرده و با نام تجاری مشترک بسیاری از محصولات مفید ازجمله موتور جستجو، دستیار صوتی، Photos ،Gmail و موارد دیگر مطابقت کند. این لوگوی جدید همچنین برای تعدادی از کاربران زودتر فاش شده، اما هنوز آن را به‌صورت زنده در play.google.com یا سیستم‌عامل اندروید مشاهده نکرده‌ایم.

تغییر لوگوی گوگل پلی استور

تغییر لوگوی گوگل پلی استور

این مثلث اکنون دارای گوشه‌های گردتر بوده درحالی‌که نقطه برخورد آن‌ها به وسط مثلت نزدیک‌تر شده است. رنگ‌های آبی (#4285F4)، قرمز (#EA4335)، زرد (#FBBC04) و سبز (#34A853) از دیگر تغییرات عمده دیگر این لوگو هستند که اکنون نسبت‌به گذشته، اشباع رنگی کمتری دارند.

به‌عنوان قدردانی به‌مناسبت همراهی این فروشگاه به‌مدت 10 سال، گوگل به اعضای Play Points که اکنون به 100 میلیون نفر می‌رسد، «10 برابر امتیاز بیشتر برای هر چیزی که با فعال کردن آن امتیاز می‌گیرند» می‌دهد.

    تاریخ شروع رسمی این بسته بنابر منطقه جغرافیایی متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر به برگه «کسب درآمد» صفحه اصلی Play Points مراجعه کنید.

شما می‌توانید روی پیوند بالا کلیک کرده یا روی عکس پروفایل خود در برنامه Google Play > Play Points ضربه بزنید تا شروع به کسب درآمد 10 برابری برای یک دوره 24 ساعته کنید. پلی استور اخیراً قابلیت استفاده از امتیاز برای پرداخت اپلیکیشن‌ها و خریدهای درون‌برنامه‌ای را معرفی کرده است. درهمین‌حال، تعداد معدودی از کاربران این امکان را دارند که از Play Points برای تخفیف‌های گوگل پلی نیز استفاده کنند.

نظر شما پیرامون تغییر لوگوی گوگل پلی استور و شمایل جدید آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، میگن تغییر، ولی کلی نگاه کنی میبینی هیچ تغییری نکرده، چون رنگها که همونه، شکلشم همون مثلثی هستش مثل قبل، فقط 3 تا نوک مثلث یکم گرد ترشده و خود رنگها که فکر کنم یکم پر رنگتر شده، تمام این شد تغییرش، در مورد اون قسمت بعدی که نوشته به مناسبت 10 سالگی پلی استور وقدردانی از کاربرهای play points میخواد 10 برابر امتیازی که قبلا با فعال کردن چیزی میگرفتید بهتون بده که اونم فکر نکنم بخاطر تحریم ها به کاربرهای بنده خدا ایرانی تعلق بگیره، حااا برید به توضیحاتش که لینکشم تو خود خبر هستش بیشتر میفهمید، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی