حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی ویدیویی هواوی Nova Y70

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، نقد و بررسی، هواوی

حدود ۲ هفته پیش بود که آنباکسینگ هواوی نوا وای ۷۰ را در ترنجی با هم دیدیم. گوشی اقتصادی جدید و جذاب Huawei برای بازار ایران که با توجه به قیمت و مشخصاتش می‌تواند برای رقبای برندهای دیگر قابل توجه باشد. امشب می خواهیم با هم نقد و بررسی ویدیویی هواوی Nova Y70 را ببینیم و تصور بهتری نسبت به آن پیدا کنیم.

نقد و بررسی ویدیویی هواوی نوا وای ۷۰

نقد و بررسی ویدیویی هواوی Nova Y70

نقد و بررسی ویدیویی هواوی Nova Y70

هواوی Nova Y70 یک گوشی اقتصادی به روز است که در خیلی از بخش‌ها می‌تواند عملکرد قابل توجهی را ارایه کند. یکی از این بخش ها باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری آن است که عمر باتری خیلی خوبی را به آن می‌دهد.

برای آشنایی کامل با این دستگاه، شما می توانید نقد و بررسی ویدیویی نوا Y70 هواوی را از یوتوب یا آپارات ببینید:

تماشا از یوتوب


تماشا از آپارات

با باتری و نمایشگر بزرگ، طراحی یکتا و زیبا در کنار شارژر سریع ۲۲.۵ وات درون جعبه باید گفت نوا Y70 دست پر به میدان رقابت می آید. با این حال در بخش نمایشگر انتظار بیشتری از آن داشتیم. همچنین متکی بودن این دستگاه به خدمات موبایلی هواوی (HMS) به جای سرویس های گوگل یا GMS موضوع دیگری است که باید در ذهن داشته باشید.

تراشه نسبتا قدیمی Kirin 710A مشخصا چیزی نیست که خیلی دلگرم کننده باشد اما رابط کاربری جدید EMUI 12 می تواند تا حد مناسبی برای آن بهینه باشد و خیلی تاخیر آزاردهنده ای را نداشته باشید. شاید اصلا همین ترکیب باشد که رزلوشن نمایشگر با به HD+ محدود کرده تا خروجی عملکرد روان تر باشد.

نظر شما درباره Huawei Nova Y70 چیست؟ فکر می کنید در رده قیمتی ارایه شده می تواند یک گزینه جذاب باشد؟ چه رقبایی برای آن متصور هستید؟

آنباکسینگ هواوی Nova Y70 را تماشا کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)