حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ هواوی Nova Y70 را تماشا کنید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

هواوی با یک گوشی اقتصادی جدید و متمرکز بر باتری وارد بازار ایران شده و امشب می خواهیم با هم جعبه گشایی آن را داشته باشیم. آنباکسینگ هواوی Nova Y70 به ما نگاهی به محتویات جعبه و برخی مشخصات آن می دهد.

آنباکسینگ هواوی Nova Y70

آنباکسینگ هواوی نوا Y70

آنباکسینگ هواوی نوا Y70

شما می توانید ویدیو آنباکسینگ هواوی نوا وای ۷۰ را اینجا ببینید و بعدتر کمی درباره آن صحبت کنیم:

تماشا از یوتیوب

 

تماشا از آپارات

 

جعبه Nova Y70 هوآوی در نگاه و تجربه اول کیفیت بالاتری نسبت به رقبا دارد. با بازکردن جعبه نگاهمان به دستگاه می‌افتد که درون یک پلاستیک قرار دارد. زیر آن محفظه کاغذی است که حاوی کاغذهای راهنما، سوزن سیم‌کارت و قاب پلاستیکی شفاف منعطف است.

قاب پلاستیکی شفاف و منعطف Nova Y70

قاب پلاستیکی شفاف و منعطف Nova Y70

پایین‌تر که می‌رویم شارژر و کابل USB A به C را می بینیم. هواوی روی این شارژر عبارت Super Charge را نوشته که به شارژ سریع اشاره دارد. توان آن ۱۸ وات است که برای شارژ کردن باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپری آن اهمیت بالایی دارد.

شارژر ۱۸ وات هواوی Nova Y70

شارژر ۱۸ وات هواوی Nova Y70

هواوی Nova Y70 با یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپری ارائه می‌شود. این می‌تواند برای کاربرانی که عمر باتری برای آنها اهمیت دارد، جالب توجه باشد. دوربین پشتی ۳ گانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و حالت شب در اختیار شماست و دوربین زاویه دید عریض هم در کنار آن قرار دارد.

تراشه Kirin 710 در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است و قیمت اولیه برای بازار ایران حدود ۴.۵ میلیون تومان است.

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)