حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ با ثبت نشان تجاری Hexa²pixel شایعه دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 را پررنگ کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | حق اختراع، دوربین، سامسونگ

پیش از این شایعه شده بوده که سامسونگ درنظر دارد تا به‌روزرسانی‌های جدیدی را به دوربین سری گلکسی اس 23 اضافه کند و درست مانند گلکسی اس 22 اولترا، احتمالاً سازنده کره‌ای منابع بیشتری را برای متمایز کردن مدل اولترا از مدل‌های پایه و پلاس اختصاص خواهد داد. یکی از این موارد شایعه‌شده، ارتقای رزولوشن سنسور اصلی دوربین گلکسی اس 23 اولترا به 200 مگاپیکسل پس از سه سال است. حال اخیرا با ثبت نشان تجاری Hexa²pixel از سوی سامسونگ، شایعه تجهیز این گوشی به سنسور مذکور بیش از پیش پررنگ‌تر شده است.

نشان تجاری Hexa²pixel سامسونگ

به‌گزارش TM View، عبارت Hexa²pixel که اخیرا مشاهده شده، در گروه بایگانی علامت تجاری متعلق‌به کمپانی سامسونگ بوده است. ظاهراً همان‌طور که در تصویر زیر نشان داده شده، این علامت تجاری در 19 جولای تأیید شده است. اعتقاد بر اینست که از این نشان جدید در موارد بازاریابی استفاده خواهد شد تا Galaxy S23 Ultra برای مشتریان جذاب‌تر شود. قبلاً گزارش داده بودیم که پرچمدار آینده سامسونگ با سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی معرفی‌نشده جدیدی وارد بازار خواهد شد.

نشان تجاری Hexa²pixel سامسونگ

نشان تجاری Hexa²pixel سامسونگ

سایر مشخصات باقی‌مانده از سیستم دوربین Galaxy S23 Ultra هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما عبارت Hexa²pixel می‌تواند از Hexa مشتق شده باشد، به معنای شش به‌طوری‌که 200 مگاپیکسل می‌تواند امکان استفاده از ترکیب پیکسلی 6 در 1 را برای دوربین فراهم کرده تا بتواند تصاویر به‌مراتب بهتری در تمامی شرایط نوری ثبت کند. سامسونگ سابقه عرضه سنسورهایی با تعداد مگاپیکسل بالا را داشته است، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که جدای از تعداد زیاد مگاپیکسل، دستگاه‌های رقیب نتایج تصویربرداری برابر یا بهتری را ارائه می‌دهند.

بااین‌حال، در آینده خواهیم دید که آیا دوربین 200 مگاپیکسلی شایعه‌شده و علامت تجاری Hexa²pixel می‌توانند چیزی متفاوت را ارائه کرده و سطح کیفیت دوربین‌های سامسونگ را بالا ببرند. با فرض اینکه هیچ ارتباطی بین این دو وجود نداشته باشد، گزارش شده است که سامسونگ حسگرهای جدیدی را در قسمت جلویی سری گلکسی اس 23 فراهم می‌آورد که یک پیشرفت بزرگ درنظر گرفته خواهد شد. متأسفانه، انتظار نداشته باشید که برای نسخه پایه یا پلاس گلکسی اس 23، هیچ‌گونه ارتقای اساسی در دوربین پشتی وجود داشته باشد و تمرکز سامسونگ حداقل در سال آینده، تنها بر روی مدل اولترا خواهد بود.

نظر شما پیرامون ثبت نشان تجاری Hexa²pixel سامسونگ و کاربردهای احتمالی آن در دوربین گلکسی اس 23 اولترا آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی