حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین عمق سنج از گلکسی A34 ،A54 و A24 سامسونگ حذف خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

چند سالی می‌شود که سامسونگ از ترکیب دوربین چهارگانه در اکثر گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری گلکسی A خود استفاده می‌کند. طبق گزارش جدیدی از کره جنوبی، این وضعیت ممکن است از سال آینده تغییر کند. این گزارش به جزئیات سیستم دوربین پشتی سه گوشی آینده از سری Galaxy A پرداخته و اشاره می‌کند که دوربین عمق سنج از گلکسی A34 ،A54 و A24 سامسونگ حذف شده و درنتیجه این گوشی‌ها با دوربین سه‌گانه معرفی خواهند شد.

حذف دوربین عمق سنج از گلکسی A34 ،A54 و A24 سامسونگ

گزارش منتشرشده توسط The Elec بیان می‌کند که سامسونگ در سال 2023 لنز عمق سنج دوربین را از سه گوشی سری گلکسی A خود حذف خواهد کرد. همچنین این دستگاه‌ها شامل Galaxy A24 ،Galaxy A34 و Galaxy A54 می‌باشند.

گوشی‌های هوشمند فوق‌الذکر دارای ترکیب دوربین سه‌گانه متشکل از لنز اصلی، لنز فوق‌عریض و لنز ماکرو هستند. همچنین گفته می‌شود که همه آن‌ها از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی بهره مي‌برند.

جالب اینجاست که گفته می‌شود گلکسی A54 به‌جای استفاده از یک سنسور 8 مگاپیکسل فوق‌عریض مانند گلکسی A34 و گلکسی A24، از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. بااین‌حال، این مورد احتمالاً یک اشتباه تایپی است زیرا ما انتظار نداریم که سامسونگ از سنسور دوربین ضعیف‌تری در مدل رده‌بالاتر خود استفاده کند.

حذف دوربین عمق سنج از گلکسی A34 ،A54 و A24 سامسونگ

حذف دوربین عمق سنج از گلکسی A34 ،A54 و A24 سامسونگ

این گزارش می‌گوید که غول کره‌ای مجموعاً بیش از 60 میلیون دستگاه از این گوشی‌های هوشمند را برای سال آینده آماده می‌کند. انتظار می‌رود گلکسی A34 در ماه مارس و پس از آن گلکسی A54 در ماه آوریل عرضه شود.

شرکت تحقیقاتی TrendForce نیز در گزارش جداگانه‌ای تأیید می‌کند که کاربران استفاده کمی از دوربین‌های سنجش عمق دارند. از این رو، سامسونگ درحال برنامه‌ریزی برای حذف این لنزهای دوربین است زیرا به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود تقاضا برای سیستم چهارگانه دوربین کاهش یابد زیرا شرکت‌ها دوربین‌های عمق سنج را از گوشی‌های خود حذف خواهند کرد. انتظار می‌رود اکثر گوشی‌ها حداقل در بخش میان‌رده، در آینده دارای ترکیب دوربین سه‌گانه باشند.

نظر شما پیرامون حذف دوربین عمق سنج از گلکسی A34 ،A54 و A24 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی