حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 11 پرو جان یک سرباز اوکراینی را نجات داد: اپل گوشیهای ضدگلوله می‌سازد؟!

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار

هر اندازه هم که طنز و باورنکردنی باشد ما امروز تصاویر یک آیفون 11 پرو زخمی و تیر خورده را دیدیم که از نفوذ تیر به بدن صاحب خود جلوگیری کرد! آیفون‌ های اپل عموماً به عنوان دستگاه‌ های رده بالا با کیفیت ساخت خوب شناخته می‌شوند، اما اپل به طور عجیب و کمیابی بار دیگر توانست استحکام گوشی‌ های هوشمند آیفون خود را این بار در بحبوحه جنگ روسیه و اوکراین ثابت کند. زیرا یکی از تلفن‌ های هوشمندش این بار با مقاومت خود توانست یک سرباز اوکراینی را از زخمی شدن حفظ کند. بیایید در ترنجی نگاهی به این آیفون جانفشان و فداکار بی‌اندازیم!

احتمالاً شما نیز می‌دانید که اپل واچ ها در سال های اخیر به طور منظم جان صاحبان خود را با ارسال اطلاعیه و پیام های هشدار نجات می‌دهند. حالا اما آیفون 11 پرو نیز نقش محافظ را ایفا کرده است و از شاسی محکم خود برای خنثی کردن یک پرتابه خطرناک و جلوگیری از کشتن صاحبش استفاده می‌کند! البته این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد‌، زیرا در ماه آوریل نیز دیده شد که یک گوشی هوشمند اندرویدی از برند سامسونگ سرباز دیگری را نجات داده بود. با این روند باید دعا کنیم که تست ضدگلوله بودن گوشی ها پا نگیرد!

ویدئویی که در Reddit توسط صاحب یک دستگاه آیفون 11 پرو به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که این سرباز اوکراینی آیفون خود را از کوله پشتی خود بیرون می‌آورد. تمرکز این ویدئو روی گوشی آسیب دیده است که یک گلوله داخل آن گیر کرده است. هر چقدر هم که باورنکردنی به نظر برسد، مدل 2019 اپل به عنوان یک جلیقه ضد گلوله عمل کرد. برای یادآوری، این دستگاه دارای شیشه کورنینگ و ساختار فولادی ضد زنگ است. ما می‌دانیم که این دستگاه بسیار بادوام است. همانطور که چندین آزمایش سقوط مقاومت قابل تحسين این خانواده را نشان داده است.

آیفون 11 پرو جان یک سرباز اوکراینی را نجات داد

آیفون 11 پرو جان یک سرباز اوکراینی را نجات داد

آیفون گلوله‌ای را در خود متوقف کرد و جان یک سرباز اوکراینی را نجات داد

منبع می‌گوید فردی که این کلیپ را آپلود کرده است به شوخی گفت که به جای استفاده از جلیقه های ضدگلوله به عنوان زره بدن سربازان روسی باید شروع به پوشیدن آیفون و مک بوک کنند. او به شوخی می‌گوید با توجه به کیفیت ساخت مک بوک ها، آنها در واقع باید حداقل بتوانند یک یا دو گلوله را در خود جذب کنند!

به هر حال، شایان ذکر است که فراتر از محافظت از گلوله ها، گوشی های هوشمند شیوه برخورد ما با درگیری های نظامی جهانی را کاملاً تغییر داده‌اند. در واقع ما می‌دانیم که دستگاه های اوکراینی اکنون قادر به دریافت هشدار در صورت بمباران روسیه هستند. برخی از اوکراینی‌ ها نیز به ویژگی Find My iPhone اپل اعتماد کرده‌اند. به طور خاص در کمک به یافتن اموال دزدیده شده خود پس از غارت خانه های آنها توسط روس ها، این ویژگی اپل کاربردی محسوب می‌شود.

 

شما راجع به این خبر چه فکری می‌کنید؟ یک نمایش تبلیغاتی است یا یک داستان واقعی؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات به ما بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اینکه ۱۳پرومکس بهترین گوشی ساله شکی درش نیست ولی دیگه این تبلیغات مسخره چیه ، یا یه نفر گوشیش از هلی کوپتر میفته چیزیش نمیشه یا یه چشم پزشک از آیفون برای معاینه چشم بیمار استفاده میکنه و یا این ، دیگه گندش دراومده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری