حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین ربات اینستاگرام چیست؟ (7 ربات شگفت انگیز)

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

با دانستن اینکه بهترین ربات اینستاگرام چیست می توانید به طور شگفت انگیزی باعث رشد پیج اینستاگرام خود شوید و در اینستاگرام بدرخشید. در این مطلب هرچیزی که لازم است درباره ربات های اینستاگرام و بهترین ربات اینستاگرام بدانید را به صورت کامل توضیح داده ایم پس این مقاله را با دقت تمام بخوانید و از نکات آن استفاده کنید.

همچنین در انتهای مقاله هم گفته ایم که بهتر است از ربات اینستاگرام استفاده کنید یا فالوور بخرید و ۵ تکنیک تاثیرگذار برای تبدیل فالوور هایتان به هوادار یا خریدار را شرح داده ایم. بنابرین سعی کنید مطلب را تا انتها و با دقت بخوانید تا نکته ای را از دست ندهید.

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام به زمان ساده یعنی برنامه ای که بتواند به جای شما یک سری فعالیت های از قبل تنظیم شده را انجام بدهد. برای مثال ربات اینستاگرام می تواند به جای شما افراد دنبال کننده یک پیج مرتبط با موضوع شما را دنبال کند تا باعث شود دیگران نیز شما را ببینند.
یا به صورت خودکار یک پیام های از پیش مشخص شده را در دایرکت افرادی ارسال کند و از آنها درخواست کند که به پیج شما سر بزنند. یا برای مثال می توانید از همین امروز ۵ پست را به ربات اینستاگرام خود بدهید و از او بخواهید هر ۵ روز یک بار یکی از این پست ها را منتشر کند تا دیگر هر روز نگران این نباشید که نکند امروز فراموش کنم این پست را ارسال کنم و… .
البته این دو مثال فقط برای درک بهتر عملکرد ربات اینستاگرام بود زیرا امروزه ربات های اینستاگرام بسیار پیشرفته شده اند و ویژگی های منحصر به فردی دارند که باعث می شود بین تصمیم گیری دچار تردید شوید و با خود بگویید واقعا قوی ترین و بهترین ربات اینستاگرام چیست؟ کار ما در این مقاله این است که این تصمیم گیری را برای شما ساده تر کنیم.

آیا هنوز هم ربات اینستاگرام کاربرد دارد؟

قطعا بله. ربات اینستاگرام مانند این است شما یک انسان را برای پیج خود استخدام کنید که حداقل روزانه ۱۲ ساعت از زمان خود را صرف پیج شما کند که قطعا اگر بخواهید چنین شخصی را استخدام کنید هزینه بالایی باید پرداخت کنید اما ربات های اینستاگرام به شدت به صرفه تر هستند. همانطور که نمی توانید به هر انسانی اعتماد کنید که پیج خود را به آن بسپارید باید درباره ربات اینستاگرام نیز کمی سختگیر باشید و به راحتی به هر رباتی اعتماد نکنید.

این موضوع را فراموش نکنید که اگر افرادی را می بینید که بدون تبلیغات درحال رشد عجیب و غریب هستند به احتمال زیاد درحال استفاده از ربات اینستاگرام می باشند که متاسفانه خیلی از آنها دوست ندارد این موضوع را شما بفهمید زیرا ممکن است شما رقیب آن فرد باشید یا باعث شوید که رقیب آن فرد نیز از این موضوع مطلع شود. خوشبختانه در این مقاله بدون هیچ پنهان کاری ما به شما تمام نکات لازم را می گوییم تا بتوانید به شکل شگفت انگیزی پیج خودتان را توسعه دهید.

چرا از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

۵ دلیل اصلی وجود دارد که شما را قانع می کند استفاده از ربات اینستاگرام بسیار مفید است و می تواند باعث رشد خارق العاده کسب و کار اینستاگرامی شما شود.

۱. رشد به شدت سریع تر

وقتی به جای یک نفر, دو نفر روی یک پیج اینستاگرام فعال باشند قطعا بازدهی آن پیج بالاتر می رود. در واقع ربات اینستاگرام باعث می شود عملکرد شما دوبرابر شود به طوری که انگار شخصی را برای پیج خود استخدام کرده اید آن هم با روزانه حداقل ۱۲ ساعت فعالیت و حقوق بسیار ناچیز!

این موضوع را هم فراموش نکنید که استخدام یک شخص بجای ربات اینستاگرام حتی با حقوق ناچیز باز هم فایده ندارد زیرا یک انسان عادی به اندازه یک ربات پیشرفته اینستاگرام هوشمند نیست که بداند دقیقا چه کسانی را فالو کند که مخاطب هدف شما باشد و باعث رشد پیج شما شود. بنابرین در هر صورت استفاده از این ربات ها به شدت مناسب تر است تا اینکه بخواهید خودتان به جای یک ربات روزانه ۱۶ ساعت از زمان ارزشمندتان را صرف کنید.

۲. کاهش هزینه های تبلیغاتی

یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام و جذب مخاطب هدفمند جدید این است دانش تبلیغ نویسی به دست آورید و بتوانید کمپین های تبلیغاتی اینستاگرامی تعریف کنید. در مرحله اول باید زمان زیادی را سپری کنید تا دانش تبلیغ نویسی و ساخت کمپین را به دست آورید که خود این فرایند زمانبر است و در مرحله بعدی باید هزینه های به شدت سنگینی برای چند هزار فالوور انجام دهید! به طوری که ممکن است برای جذب هزار فالوور مجبور به هزینه ای معادل ۵ تا ۱۰ میلیون تومان انجام دهید. این درحالیست که با ربات اینستاگرام می توانید با هزینه بسیار ناچیز در زمان کم, همان مقدار فالوور را جذب کنید.

۳. فروش بیشتر خدمات شما

آیا می خواهید خدمات شما به طرز لذتبخشی خیلی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند؟ دوست دارید که تعداد فروش شما بدون هزینه های سنگین بیشتر شود؟ اگر جواب شما “بله” است, پس حتما به یک ربات هوشمند اینستاگرام نیاز دارید. مهم نیست محصول شما کالای فیزیکی باشد یا خدمات مجازی (مانند طراحی لوگو), چیزی که مهم تر است افزایش فروش بیشتر محصول یا خدمات شماست که دیگر با ربات اینستاگرام امکان پذیر است.

طبیعتا قبول دارید اگر مخاطبان شما همین الان دوبرابر شوند پس فروش شما هم دوبرابر می شود. با ربات اینستاگرام می توانید مخاطبان خود را چند برابر بیشتر کنید. هرچند که در ادامه مطلب ما به شما روش هایی را نیز گفته ایم که بتوانید بازدهی فروش خود را افزایش دهید. یعنی فالوور های شما ۲ برابر شود اما میزان فروشتان ۴ برابر! بله این کار امکان پذیر است به شرطی که تکنیک های مهمی که در ادامه این بحث گفته ایم را به درستی انجام دهید.

شاید با خود بگویید من نه کالا دارم نه خدمات و فقط هدفم این است مخاطبانم را به مقدار خیلی زیادی برسانم تا بتوانم از دیگران تبلیغ دریافت کنم. اگر هدفتان این است که اینگونه از پیج خود درآمد کسب کنید ایرادی ندارد و خیلی ها با همین روش درحال کسب درآمد چند صد میلیونی از اینستاگرام هستند. درواقع در این حالت محصول شما در دسته بندی خدمات تبلیغ دهی قرار می گیرد. پس شما هم درحال ارائه خدمات هستید اما به نوعی دیگر.

۴. وقت و آزادی بیشتر

استفاده از ربات اینستاگرام هوشمند باعث می شود زمان شما تا ۲ برابر آزاد تر شود. یعنی اگر روزانه ۶ ساعت برای پیج اینستاگرام خود وقت می گذارید می تواند با لطف ربات اینستاگرام این زمان را به ۳ ساعت برسانید یا تمرکز خود را بر قسمت های مهم پیج خود قرار دهید.

منظور ما از تمرکز بر قسمت مهم این است که نیاز نیست دیگر روزانه پست های افراد مرتبط با حوزه خود را لایک کنید تا بیشتر دیده شوید یا اینکه روزانه چندین ساعت از زمان خود را صرف فالو کردن افراد مرتبط کنید تا فالوور هدفمند جذب کنید! اینکار را دیگر ربات اینستاگرامتان برایتان انجام می دهد و شما می توانید با خیال راحت و با تمرکزی کامل بر روی مسائل مهم تر مانند محتوای پیج خود تمرکز کنید.

۵. فقط فالوور هدفمند!

با ربات افزایش فالوور اینستاگرام فقط فالوور هدفمند جذب می کنید. درحالی که اگر به دنبال روش های دیگر مانند خرید فالوور اینستاگرام بروید قطعا خیلی از فالوور هایی که به سمت شما می آیند هدفمند نیستند و حتی بسیاری از آنها کاملا فیک و غیرفعال هستند که باعث آسیب رساندن به پیج اینستاگرام شما خواهند شد.
طبیعتا با این دلایل منطقی حتما قبول دارید که ربات اینستاگرام شگفت انگیز است و به آن نیاز دارید. اما عجله نکنید! قبل از تصمیم گیری بهتر است با ویژگی های بهترین ربات اینستاگرام آشنا شویم و سپس به شما ربات های اینستاگرام را معرفی می کنیم و در انتها به خطرات احتمالی این ربات ها نیز اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های بهترین ربات اینستاگرام؟

به طور کلی بهترین ربات اینستاگرام ۹ ویژگی دارد که مهم ترین آنها را به ترتیب نوشته ایم. هرچند ممکن است ترتیب شما به شکل دیگر باشد اما یک نصیحت دوستانه “به شدت به دو مورد اول یعنی امن بودن و اکشن بلاک نشدن پیج” اهمیت دهید. زیرا یک اشتباه کوچک و استفاده از یک ربات رایگان اینستاگرام می تواند برای همیشه باعث از بین رفتن پیج ارزشمند شما شود.

۱. امن بودن

ویژگی امن بودن مهم ترین ویژگی بهترین ربات اینستاگرام است زیرا هیچکس دوست ندارد به جای اینکه تعداد فالوور آن افزایش پیدا کند, پیج اینستاگرام آن هک شود یا از دسترس خارج شود! بنابرین تا جای ممکن از ربات اینستاگرام رایگان و یا ناشناس پرهیز کنید زیرا خیلی از این ربات ها امن نیستند.
هدف اکثر ربات های اینستاگرام رایگان این است که به شما یک ربات رایگان ارائه می دهند و در قبال آن پیج شما را هک می کنند. پس هنگامی که شخصی درحال ارائه ربات رایگان اینستاگرام است بهتر است با خود سوال کنید سود اینکار برای این شخص چیست؟ چرا ربات اینستاگرامی را که با این همه زحمت ساخته را دارد به صورت رایگان ارائه می دهد؟

۲. اکشن بلاک نشدن پیج

این مشکل یا از سمت شماست یا از سمت سازنده ربات که اگر از سمت شما باشد به احتمال ۹۹ درصد باز هم مقصر آن سازنده ربات است که به شما توضیحات لازم را نداده که این ربات اینستاگرام را چگونه تنظیم کنید. وقتی که ربات به شکل اشتباه تنظیم شود (سرعت آن به شدت بالا باشد) در همان روز اول اکشن بلاک خواهید شد. یک حالت دیگر وجود دارد که شما ربات را کاملا استاندارد تنظیم می کنید اما به دلیل اینکه آن ربات از پروکسی های بی کیفیت یا اشتراکی استفاده می کند باعث می شود پیج شما در همان هفته اول اکشن بلاک شود.

نکته: اکشن بلاک به معنای این است که شما نسبت به برخی از فعالیت ها برای مدتی معین محروم خواهید شد. برای مثال ممکن است تا یک هفته اجازه لایک کردن یا فالو کردن پیج دیگران را نداشته باشید. معمولا برای بار اول که اکشن بلاک می شوید مدت آن بسیار کوتاه در حد یک تا چند روز است اما اگر این فرایند را به طور مرتب ادامه دهید ممکن است مدت آن حتی تا یک سال ادامه داشته باشد.

۳. هوشمند بودن

شاید با خود بگویید هوشمند بودن ربات بستگی به میزان تنظیمات پیشرفته ای دارد که در ربات می توانید مشاهده کنید. این حرف تا حدودی درست است اما منظور اصلی ما از ربات اینستاگرام هوشمند, رباتی است که کدنویسی بک اند آن به صورت تمیز و اصولی انجام شده باشد. اینکار باعث می شود وقتی تنظیمات ربات را شخصی سازی می کنید بازخورد بهتری بگیرید و کمتر با باگ های عجیب و غریب رو به رو شوید.

۴. تنظیمات پیشرفته

این قسمت مربوط به تنظیمات و امکاناتی است که در خود ربات اینستاگرام می توانید مشاهده کنید و آنها را تغییر دهید. حتی اگر بهترین ربات اینستاگرام جهان را به شما بدهند اما تنظیمات آن را به اشتباه بچینید قطعا خیلی سریع اکشن بلاک خواهید شد. بنابرین تنظیمات ربات اینستاگرام باید کاملا منطقی و اصولی انجام شود پس وظیفه یک سایت ارائه دهنده خدمات ربات اینستاگرام این است که آموزش کامل این تنظیمات را به شما به صورت ویدیویی یا تصویری بدهد.

۵. ویدیو آموزشی

همانطور که دربالا گفتیم شما می توانید بهترین ربات اینستاگرام را داشته باشید اما با تنظیمات اشتباه باعث افت پیج خود شوید. پس واجب است حتما در هنگام خرید ربات اینستاگرام به این موضوع توجه کنید که دارای ویدیو آموزشی استفاده از ربات باشد.

یک ویدیو آموزشی حداقل باید ۵ دقیقه و حداکثر یک ساعت باشید. در صورتی که کمتر از ۵ دقیقه باشد نشان دهنده این است که در آن ویدیو فقط خواسته شده نکات سریع مرور شود و به شما اهمیت داده نشده و در صورتی که بالای یک ساعت باشد به معنای این است که فرد مورد نظر خیلی کند درحال آموزش است یا ربات آنها مشکلات زیادی دارد و کار کردن با آن اصلا ساده نیست و تجربه کاربری بدی دارد.

۶. آپدیت شدن

الگوریتم های اینستاگرام دائما درحال آپدیت شدن و تغییر هستند پس برای یک ربات اینستاگرام حرفه ای این بحث مهمی است که هر سال آپدیت شود و نسخه بهتر و بهینه تری از خود ارائه دهند تا کاربران این ربات بتوانند نتیجه بهتری دریافت کنند.

برای مثال ممکن است اینستاگرام آپدیتی را اعمال کند که هر یک ساعت یکبار کد کپچای من ربات نیستم برای شما به نمایش گذاشته شود که در این صورت ربات های قدیمی اینستاگرام با مشکل مواجه می شوند زیرا برای این بحث هیچ راه حلی برای آنها تعریف نشده اما اگر تیم خوبی پشت آن ربات هوشمند اینستاگرامی باشد در کمترین زمان ربات را آپدیت می کنند تا بتوانید مجددا بدون مشکل از آن استفاده کنید.

۷. پشتیبانی خوب

ممکن است با مشکل جدیدی رو به رو شوید یا ربات اینستاگرام برای شما فعال سازی نشود, خیلی مهم است پشتیبان آن سایت به صورت آفلاین یا آنلاین بتواند پاسخگوی شما باشد. پیشنهاد می کنیم از سایتی اقدام به خرید ربات اینستاگرام کنید که در صفحه محصول آن به سوالات متداول زیادی پاسخ داده باشد که اگر دچار مشکل شدید به راحتی بروید و ببینید آیا قبل از شما کسی این سوال را پرسیده یا نه.

البته این نکته را هم فراموش نکنیم که اگر سایتی بتواند آنقدر عالی و ساده به شما همه فرایند را از قبل توضیح داده باشد که حتی نیاز نداشته باشید به پشتیبان آن سایت پیام دهید, این سایت بهترین انتخاب شماست که توانسته انقدر عالی نیاز شما را درک کند و طبق آن نیز آموزش درستی ارائه دهد.

۸. قیمت مناسب

قطعا برای هرکسی مهم است که ربات اینستاگرام هزینه زیادی برای او نداشته باشد. همانطور که گفتیم تمام ربات های اینستاگرام ایرانی قیمت مناسبی با توجه به بازدهی خود دارند مگر اینکه به سمت ربات های خارجی بروید که به دلیل قیمت های دلاری, برای ما ایرانیان هزینه سنگینی محسوب می شود.

اما خب سوال این است از نظر هزینه و قیمت مناسب, بهترین ربات اینستاگرام کدام است؟ این مورد متغییر است و ممکن است هزینه یک سایت در ۳ ماه دیگر ارزان تر یا گران تر شود اما درحال حاضر تنها سایت ایرانی که نیاز به تمدید ماهانه ندارد سایت ربات پک است. یعنی شما فقط یک بار هزینه می کنید و نیازی به پراخت هزینه ماهانه و تمدید ربات اینستاگرام خود ندارید.

۹. رابط کاربری خوب

منظور این است که خیلی راحت بتوانید با ربات مورد نظر ارتباط برقرار کنید و محیط آن خیلی پیچیده و عجیب غریب نباشد. البته این موضوع را هم در نظر بگیرید که عادی است در روز های اول یکمی محیط آن برای شما ناشناس باشد که بهتر است دوباره اشاره کنیم بهترین ربات اینستاگرام حتما دارای ویدیو آموزشی است تا بتوانید خیلی سریع این محیط را یاد بگیرید و با آن تعامل داشته باشید.

معمولا وقتی امکانات ربات اینستاگرام خیلی زیاد باشد ممکن است رابط کاربری آن بهم بریزد پس اینجا وظیفه آن تیم است که این را درک کند و چیدمان دکمه ها و المان های ربات را به بهترین شکل طراحی کنید. برای مثال اگر دکمه ای کاربرد خاصی ندارد آن را به بزرگ ترین حالت ممکن در صفحه اول ربات قرار ندهد. وقتی یک ربات را تست کنید به راحتی خودتان متوجه خواهید شد که رابط کاربری آن خوب است یا بد و نیازی به توضیح بیشتر ندارد.

معرفی ۷ تا از بهترین ربات های اینستاگرام

ربات های اینستاگرام زیادی وجود دارد که ما ترجیح دادیم آنها را در ۷ دسته بندی ساده اما کاربردی قرار دهیم تا بتوانید یک نگاه سریع به انواع آنها داشته باشید و ببینید که هر کدام چه ویژگی هایی دارد و بهتر است کدام را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را برای شخص شما داشته باشد.

۱. پکیج ربات اینستاگرام سایت ربات پک

یک نوع دسته بندی ربات های اینستاگرام مربوط به رباتی است که فقط یک بار آن را خریداری می کنید و نیازی به پرداخت مجدد ندارید که پکیج ربات پک جزء این ربات ها محسوب می شود. متاسفانه تعداد سرویس هایی که چنین پکیجی را ارائه می دهند بسیار محدود است و میتوانیم بگوییم تمام ربات های اینستاگرام نیاز به پرداخت ماهانه دارند اما پکیج ربات پک اینگونه نیست و مزایای متعددی دارد از جمله:

  • • فقط یک بار هزینه می کنید
  • • دارای آموزش ویدیویی کامل است
  • • بیشترین امکانات در مقایسه با رقبا
  • • املا امن و استفاده نکردن از پروکسی
  • • اکشن بلاک نشدن پیج اینستاگرام شما
  • • قیمت آن به شدت مناسب تر از سایر رقباست
  • • علاوه بر آموزش ربات, دو ساعت فایل آموزشی هدیه می گیرید
  • و…

برای تهیه ربات اینستاگرام سایت ربات پک کافیست به نشانی RobotPack.ir  مراجعه کنید. در سایت ربات پک توضیحات بیشتری در رابطه با ویژگی ها و امکانات این پکیج داده شده است.

۲. نسخه اصلی نینجاگرام

نرم افزار نینجاگرام یکی از قدیمی ترین نرم افزار ربات اینستاگرام محسوب می شود که از همان قدیم خوشبختانه در حال آپدیت خود بود و همین باعث شد بتواند هر سال قوی تر از قبل باشد و به همین دلیل نسخه های زیادی از نینجاگرام موجود است.

تاکید ما بر روی تهیه نسخه اصلی نینجاگرام است که متاسفانه به دلیل دلاری بودن هزینه آن, برای ما ایرانیان هزینه سنگینی محسوب می شود. نسخه های کرک شده ربات نینجاگرام نیز موجود است اما ممکن است امن نباشد یا امکانات کمی داشته باشد.

۳. ربات اینستاگرام خارجی کنجی

با اینکه این ربات تحت وب می باشد اما از پروکسی های بی کیفیت یا مشترک برای کاربران خود استفاده نمی کنند که همین باعث شده در سطح جهانی یکی از بهترین و اما گران ترین ربات های اینستاگرام باشد. با توجه به قیمت دلار برای ما ایرانیان این ربات اصلا صرفه اقتصادی نداشته به طوری که اگر همان هزینه را برای تبلیغات اینستاگرام در ایران بدهید نتیجه بهتری میگیرید! متاسفانه در حال حاضر این ربات اینستاگرام تست رایگان ندارد و تنها راه امتحان کردن ربات کنجی این است که اشتراک یک ماهه را تهیه کنید. برای تهیه ربات خارجی کنجی کافیست به آدرس kenji.ai بروید.

قیمت پنل ساده این ربات اینستاگرام خارجی درحال حاضر ۵۰ دلار در ماه و پنل پیشرفته آن ۸۰ دلار در ماه می باشد که با دلار ۳۰ هزار تومان چیزی معادل یک و نیم میلیون تومان تا دو میلیون و چهارصد هزار تومان در ماه خواهد شد.

۴. ساخت ربات اختصاصی اینستاگرام

یک راه حل دیگر برای استفاده از ربات اینستاگرام این است که خودتان آن را بسازید! قرار شد در این مطلب تمام راه های استفاده از ربات اینستاگرام را به شما بگویم برای همین لازم دانستم این مورد را هم اشاره کنم که می توانید با یک سری کد های آماده و تغییر آنها و کمی دانش کدنویسی, خودتان دست به کار شوید و ربات اختصاصی برای خود طراحی کنید.

البته توجه داشته باشید منظور ما از کمی دانش کدنویسی این است که می توانید با اندک دانش کدنویسی یک ربات معمولی که از قبل ساخته شده را ادیت بزنید و شخصی سازی کنید که این مورد نیز در پکیج ربات پک آموزش داده شده است. اما اگر بخواهید یک ربات اینستاگرام اختصاصی از صفر تا صد را با امکانات پیشرفته دلخواه خود طراحی کنید آن وقت نیازمند دانش سطح بالای یک زبان کدنویسی مانند پی اچ پی یا پایتون خواهید بود.

۵. ربات های اینستاگرام تحت وب

اکثر ربات های اینستاگرام ایرانی تحت وب هستند و اگر دنبال بهترین ربات اینستاگرام هستید ما به شما ربات های تحت وب ایرانی را پیشنهاد نمی دهیم زیرا اکثر این سایت ها از پروکسی مشترک استفاده می کنند یعنی پروکسی که پیج اینستاگرام شما به آن متصل می شود ممکن است به ۱۰ کاربر دیگر داده شود.
در این صورت حتی اگر یکی از آن کاربران ربات خود را غیر استاندارد تنظیم کند می تواند باعث اکشن بلاک شدن کل کاربران شود. به همین دلیل در صورتی اینکار مشکلی ایجاد نمی کند که تمام آن کاربران ربات خود را بر روی کند ترین حالت تنظیم کنند و حتی حالت متوسط هم می تواند موجب اکشن بلاک شدن شما شود. پس اگر به دنبال برترین ربات اینستاگرام هستید اصلا به سراغ ربات های تحت وب نروید.

نکته: ربات تحت وب یعنی شما در یک وبسایت ثبت نام می کنید و تنظیمات ربات خود را در همان وبسایت انجام می دهید و نیازی به دانلود نرم افزار یا اپلیکیشنی خاص ندارید و همه موارد کاملا در آن وبسایت تنظیم و انجام خواهند شد.

۶. پلاگین های ربات اینستاگرام برای گوگل کروم

پلاگین های زیادی برای گوگل کروم وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید یک سری کار ها را شخصی سازی کنید که این همانند کاری است که ربات های اینستاگرام انجام می دهند اما با این تفاوت که این پلاگین ها به شدت ساده هستند و اصلا تنظیمات پیشرفته ای ندارند در نتیجه فالوور هایی که از این پلاگین ها جذب می شوند معمولا هدفمند نیستند و تعداد جذب به شدت پایین است در نتیجه مجبور خواهید بود سرعت آن را افزایش دهید تا سرعت جذب فالوور کمی افزایش پیدا کند که همین عامل باعث بلاک شدن پیج شما خواهد شد.

بنابرین پلاگین های ربات اینستاگرام که برای گوگل کروم یا فایرفاکس توسط کاربران یا شرکت ها نوشته شده را پیشنهاد نمی کنیم. اما اگر می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به آنها به دست آورید کافیست به انگلیسی در گوگل عبارت “پلاگین ربات اینستاگرام برای گوگل کروم” را سرچ کنید. امنیت این پلاگین ها نیز نامشخص است پس اگر خواستید تست کنید حتما برای شروع یک پیج فیک بسازید و به آن پلاگین بدهید تا عملکرد آن را بسنجید.

۷. ربات گرامیستا

ربات گرامیستا همانند نینجاگرام یکی از ربات های قدیمی اینستاگرام می باشد. قطعا این ربات جزء دسته بندی بهترین ربات اینستاگرام قرار نمی گیرید اما به دلیل قدیمی بودن آن, لازم دانستیم نام گرامیستا را نیز بیاوریم. این ربات حتی قدیمی تر از نینجاگرام است اما متاسفانه آپدیت های جدیدی ارائه نشد و نسخه های آن امکانات خیلی محدود و کمی دارد و اصلا قابل مقایسه با نینجاگرام نیست. بنابرین نرم افزار گرامیستا شاید آخرین گزینه برای کسانی باشند که به دنبال نرم افزار ربات اینستاگرام می گردند.

خطرات استفاده از ربات اینستاگرام چیست؟

اگر کسی به شما بگوید ربات اینستاگرام هیچ خطری ندارد درواقع می خواهد شما را فریب دهد. هرچیزی می تواند خطرناک باشد حتی کبریتی که روی آن عبارت بی خطر نوشته شده! بنابرین بستگی به خودتان دارد که چگونه از آن استفاده می کنید. پس ۴ خطر احتمالی که ممکن است با استفاده نادرست برای شما به وجود آید را در این قسمت بیان می کنیم.

۱. امن نبودن بعضی ربات ها (مخصوصا سایت های خارجی)

در قسمت های بالا کامل صحبت کردیم که به ربات رایگان اینستاگرام اعتماد نکنید مخصوصا شما که به دنبال بهترین ربات اینستاگرام می گردید. قطعا کلمه بهترین و کلمه رایگان در انتخاب ربات اینستاگرام, تضاد محسوب می شود. جدا از این بحث به شما پیشنهاد می کنیم از ربات های خارجی و ناشناس نیز اصلا استفاده نکنید. اینجا بحث امنیت کل پیج شماست نه بحث اکشن بلاک شدن موقتی!

۲. تنظیم نادرست ربات ها

تنظیم نادرست ربات می تواند خطراتی بیش تر از آنچه که در ذهن خود دارید داشته باشد. برای مثال اگر ربات دایرکت اینستاگرام را فعال کنید که هر دقیقه به یک فرد دایرکت بدهد و آدرس سایت خود را در دایرکت دیگران ارسال کنید, اینکار در کمتر از یک هفته باعث می شود اینستاگرام آدرس وبسایت شما را به صورت دائمی اسپم حساب کند و دیگر هیچوقت نمی توانید با هیچ اکانتی آدرس سایت خود را در اینستاگرام برای کسی ارسال کنید.
علاوه بر آن وقتی دایرکت های زیادی بفرستید باعث می شود که پیام های دایرکت شما به مدت طولانی بلاک شود و نتوانید حتی جواب مشتریان یا کاربرانی که به شما پیام میدهند را بدهید! پس به شدت مراقب باشید ربات های اینستاگرام را درست تنظیم کنید.

۳. امکانات کم = اکشن بلاک شدن

امکانات کم ربات اینستاگرام می تواند احتمال اکشن بلاک شدن شما را افزایش دهد. وقتی امکانات ربات کم باشد شما خیلی محدود تر خواهید بود در نتیجه نمی توانید هدفمند کار کنید و همین محدودیت باعث بدردنخور شدن ربات اینستاگرام خواهد شد که تنها راه آن افزایش سرعت است و اینکار موجب اکشن بلاک شدن می شود. در نتیجه بهترین ربات اینستاگرام رباتی است که امکانات فراوانی داشته باشد.

۴. تولید محتوای کمتر!

توجه داشته باشید که وقتی از ربات اینستاگرام استفاده می کنید نباید تنبل بشوید! درست است که با ربات اینستاگرام می توانید فالوور های هدفمند بیشتری جذب کنید و به طرز شگفت انگیزی باعث رشد پیج خود شوید اما نباید از تولید محتوا و راه های اصولی دیگر برای جذب و نگه داری فالوور های غافل شوید. زیرا مخاطب وقتی شما را دنبال کرد باید تبدیل به هوادار یا فالوور علاقمند شود که برای اینکار نیاز است در اینستاگرام فعال باشید و هر هفته حتما استوری یا پست منتشر کنید.

ربات اینستاگرام یا خرید فالوور؟

بعضی از افراد نیز می پرسند که از ربات اینستاگرام بهتر است استفاده کنیم یا اینکه بدون دردسر فالوور بخریم؟ این بستگی به استراتژی شما دارد.
برای مثال ممکن است پیج فروشگاهی باشید که بودجه بسیار زیادی دارید و عجله دارید که سریع به سود برسید. در این صورت می توانید از همان روز اول با چند میلیون هزینه کردن تعداد فالوور و لایک های خود را افزایش دهید و بعد چند صد میلیون هزینه تبلیغات اینستاگرام در پیج های معروف بدهید و با همین روش سریع دیده می شوید و چون تعداد فالوور های بالایی دارید خیلی ها راحت تر به شما اعتماد می کنند و از شما خرید می کنند.

اما به همین سادگی هم نیست, زیرا همانطور که در ابتدا گفتیم تبلیغات در اینستاگرام نیازمند داشتن دانش تبلیغ نویسی و مهارت ساخت کمپین اینستاگرامی با بودجه درست در مدت زمان معین است که کار هرکسی نیست و شاید لازم باشد ساعت ها راجع به آن دوره ببینید و آزمون و خطا کنید.

پیشنهاد من این است که آرام و پیوسته رشد کنید جای اینکه به دنبال هزینه های زیاد و رشد سریع باشید. می توانید با کمترین بودجه همراه با چاشنی صبر, رشد خیلی هدفمند و خوبی داشته باشید. پس از نگاه بیزینسی استفاده از ربات اینستاگرام واقعا به صرفه تر و بهینه تر است.

توجه: اگر فالوور بخرید دیگر نمی توانید به راحتی وارد اکسپلور شوید و از طریق تولید محتوا مخاطبان جدید به دست آورید و همین باعث بسته شدن یک در ورودی به روی پیج شما خواهد شد. اما ربات اینستاگرام به دلیل جذب فالوور هدفمند باعث می شود که حتی بهتر وارد اکسپلور شوید.

چگونه پکیج ربات اینستاگرام سایت ربات پک را تهیه کنم؟

اگر می خواهید پکیج ربات پک را تهیه کنید کافیست به سایت ربات پک به نشانی RobotPack.ir بروید یا عبارت “ربات اینستاگرام سایت ربات پک” را در گوگل سرچ کنید و روی اولین نتیجه کلیک کنید.

در سایت ربات پک کامل توضیح داده شده که این پکیج شامل چه مواردی است و پشتیبانی و آموزش های سایت به چه صورتی می باشد. همچینن در سایت ربات پک جواب تمام سوالات متداول شما داده شده که اگر پاسخ سوال خود را نیفتاید به راحتی می توانید از طریق فرم تماس با ما که در سایت موجود است با پشتیبانان ربات پک در ارتباط باشید.

نکته ناگفته بعد از استفاده از ربات اینستاگرام

یک موضوع مهم که کمتر کسی به آن اشاره می کند این است که درسته با ربات اینستاگرام می توانید به صورت خیلی هدفمند و شگفت انگیز با هزینه کم, پیج خود را به افراد بیشتری نشان دهید و فالوور های بیشتری به دست آورید اما نکته مهم این است که افزایش لایک پست های شما و افزایش فروش خدمات یا کالای اینستاگرامی شما صرفا وابسته به تعداد فالوور نیست!

درواقع باید برای بعد از جذب فالوور استراتژی داشته باشید. آيا کیفیت پست های شما آنقدر خوب هستند که اگر ۱۰۰۰ نفر در این هفته شما را فالو کرد, بیش از ۱۰ نفر آنها تبدیل به خریدار شوند؟ یا آیا انقدر با فالوور های خود در تعامل درست هستید که در هفته دوم عدد ۱۰ نفر تبدیل به ۵۰ نفر شود و افراد بیشتری به شما اعتماد کنند؟

پس فکر نکنید بحث اصلی شما فقط تعداد فالوور است. قطعا اینطور نیست, اگر بتوانید ساختار پیج خود را درست کنید و از اصول مدیریت پیج اینستاگرام و ترفند های آن استفاده کنید می توانید بدون هیچ هزینه ای و حتی بدون استفاده از ربات اینستاگرام فروش خود را افزایش دهید. منظور ما این نیست شما به ربات اینستاگرام و ترفند های افزایش فالوور نیاز ندارید! بلکه منظور ما این است که فکر نکنید همه چیز فالوور است! باید بتوانید بازدهی فروش خدمات خود را نیز افزایش دهید. علت خرید نکردن کاربران شما نداشتن پول نیست بلکه نداشتن اعتماد است پس باید آنها را درک کنید و بتوانید با تولید محتوای اصولی اعتماد آنها را جلب کنید که در پکیج ربات پک در یک ویس ۲ ساعته این موضوع کامل توضیح داده شده است.

۵ راه برای اینکه مخاطبانتان بیشتر به شما اعتماد کنند

اکنون فرض ما بر این است که شما با ربات اینستاگرام درحال جذب فالوور هدفمند هستید و می خواهید درصد خریدار و فالوور وفادار خود را افزایش دهید. این ۵ تکنیک می توانند به شما در این مسیر کمک کنند پس حتما با دقت این بخش را بخوانید و اجرا کنید.

یک: مخاطبان خود را بشناسید

شاید این شناخت مخاطب کلیشه ای باشد و زیاد این جمله را شنیده باشید که شناخت مخاطب مهم است اما اگر واقعا فکر می کنید خیلی آنها را می شناسید چرا یک سلسله استوری نظرسنجی نمی سازید؟ گزینه بله و خیر بگذارید و از قبل حدس بزنید که اکثر مخاطبان شما روی بله کلیک می کنند یا روی خیر. بعد از چند ساعت که استوری ها را می گذارید به احتمال زیاد تعجب خواهید کرد که چرا مخاطبان شما اینگونه هستند یا اینگونه فکر می کنند! امیدوارم با خود نگویید که حق با شماست! زیرا همیشه حق با مخاطبتان است و وظیفه شما تولید محتوایی است که مخاطب می خواهد نه اینکه بر اساس سلیقه شخصی خود محتوا تولید کنید.

دو: مطالب بی کیفیت = توهین به مخاطب

وقتی که یک محصول دارید و یک عکس بی کیفیت از آن را منتشر می کنید و در کپشن توضیح دقیق نمی دهید که ویژگی های این محصول چیست و مناسب چه کسانی است و قیمت آن چقدر است, چرا انتظار دارید مخاطب به شما علاقمند شود؟ مخاطب با خودش می گوید این فرد حتی حاضر نیست نیم ساعت برای گرفتن یک عکس خوب زمان بگذارید یا حتی حاضر نیست اصول ساده عکاسی را یاد بگیرد پس چرا من از این فرد خرید کنم؟ از رقیب آن خرید میکنم که خیلی با کیفیت عکس منتشر می کند و توضیحات کاملی را در زیر محصولش نوشته است. بله! مخاطبان شما شیفته شما نیستند و اینگونه تصمیم میگیرند پس اگر می خواهید به شما وفادار شوند باید واقعا برای کیفیت پیج خود زمان بگذارید.

سه: بلاگری کنید!

اگر هنوز فکر می کنید بلاگری کردن یعنی حتما باید جلوی دوربین صحبت کنید یا چهره شما یا صدایتان مشخص شود, پس یعنی مفهوم بلاگری کردن را نمی دانید. بلاگری یعنی اینکه اگر یک کرم نرم کننده پوست پست کرده اید (برای مثال موضوع پیج شما در رابطه با لوازم بهداشتی-آرایشی است). نباید بروید و همان را استوری کنید و انتظار داشته باشید بازخورد مناسبی بگیرید!
بلکه باید ابتدا در استوری کمی راجع به اهمیت پوست صحبت کنید و تفاوت پوست ها و بعد بگویید اگر پوست شما بدین صورت است پس این محصول ما را که پست شده ببینید. درواقع شما مخاطب را با استوری هایتان همراه می کنید و دیگر مخاطب شما به راحتی برایش شفاف خواهد شد که دقیقا چه می خواهد. اگر این نکته را رعایت کنید می توانید بهترین نتیجه را از ربات های اینستاگرام دریافت کنید به طوری که اکثر فالوور هایی که جذب می کنید در همان هفته های اول به فالوور وفادار شما تبدیل خواهند شد.

چهار: زمان مناسب پست و استوری را پیدا کنید

خیلی مهم است که بدانید مخاطبان شما در چه زمانی بیشتر فعال هستند. وقتی شما ۳ شب پست بگذارید طبیعی است پست شما تا ۶ ساعت اول به شدت به مخاطبات کمتری نشان داده می شود و همین موضوع باعث می شود الگوریتم های اینستاگرام پست شما را به اکسپلور نبرند و شانس بسیار بزرگی را در دیده شدن و جذب فالوور های هدفمند از طریق محتوای پستتان از دست خواهید داد. برای اینکه بفهمید مخاطبانتان بیشتر در چه ساعتی فعال هستند و میانگین سنی آنها چقدر است, کافیست حساب اینستاگرامی خود را تجاری (بیزینس اکانت) کنید تا به راحتی بتوانید به دیتای بزرگی از کاربران خود دسترسی داشته باشید. این یک راه عالی برای شناخت بهتر مخاطبانتان است.

پنج: جواب کامنت ها را بدهید!

یک تکنیک خیلی ساده اما به شدت کاربردی این است که هرکسی برای شما کامنت می گذارد حتما به آن پاسخ بدهید مخصوصا وقتی سوالی از شما می پرسند حتی اگر نمی دانید بهتر است جواب بدهید که متاسفانه پاسخ سوالشان را نمی دانید اما راجع به این موضوع تحقیق می کنید.
درباره این موضوع افراد تکنیک های مختلفی را ارائه میدهند برای مثال برخی ها می گویند اجازه دهید یک روز زمان سپری شود و بعد جواب کامنت ها را بدهید اینکار باعث می شود آن شخص بعد از یک روز دوباره به پست و پیج شما سربزند و اینگونه تعامل به شیوه بهتری افزایش پیدا می کند. این بستگی به شما دارد که دقیقا بخواهید از کدام تکنیک استفاده کنید اما حتما درکنار استفاده از ربات اینستاگرام سعی کنید جواب همه کامنت ها را بدهید.

سوالات متدوال درباره ربات اینستاگرام:

در نهایت تصمیم داریم به چندین سوال متداول شما پاسخ دهیم. هرچند که جواب بعضی از این سوال ها از قبل اشاره شده اما برای اینکه مطالب را بهتر بفهمید, دوباره توضیح خواهیم داد. پیشنهاد می کنیم تمام این سوال و جواب ها را نیز با دقت مطالعه کنید زیرا در برخی از پاسخ هایی که دادیم به نکات مهمی اشاره کردیم که در ابتدای مطلب بحث آن پیش نیامده بود.

معیار اصلی قوی ترین ربات اینستاگرام چیست؟

بهترین ربات اینستاگرام قطعا رباتی است که دو معیار امنیت و اکشن بلاک نشدن را باهم داشته باشید. بنابرین اگر به دنبال قوی ترین ربات اینستاگرام هستید نباید به دنبال سریع ترین یا پیشرفته ترین باشید! بلکه باید به دنبال رباتی باشید که امنیت آن بالا باشد و باعث اکشن بلاک شدن سریع پیج اینستاگرام شما نشود.

آیا ربات اینستاگرام بدون بلاک شدن وجود دارد؟

جواب این سوال بستگی به کیفیت ربات اینستاگرام و تنظیماتی که برای آن اعمال می کنید دارد. به طوری که اگر بهترین ربات اینستاگرام را به شما دهند اما آن را به شیوه درستی تنظیم نکنید قطعا باز هم بلاک خواهید شد. پس باید شیوه تنظیم ربات اینستاگرام را نیز یاد بگیرید.

آیا ربات اینستاگرام, خلاف قوانین اینستاگرام است؟

به صورت کلی اینستاگرام مخالف هرگونه فعالیت پرسرعت است. در واقع اگر شما همین الان حتی بدون استفاده از ربات اینستاگرام بروید و در ۲۰ دقیقه ۳۰۰ نفر را فالو یا حتی آنفالو کنید, اکشن بلاک خواهید شد! یعنی اینستاگرام حتی اهمیت نمی دهد شما ربات هستید یا نه بلکه بخاطر سرعت بالایی که در انجام این فرایند ها دارید شما را اکشن بلاک می کند. پس می شود نتیجه گرفت که اینستاگرام مخالف انجام برخی فعالیت ها با سرعت غیر طبیعی است نه اینکه مخالف ربات اینستاگرام باشد.
پس وقتی بتوانید ربات اینستاگرام را به درستی تنظیم کنید اصلا اینستاگرام متوجه هیچگونه رباتی نمی شود و بدون هیچ ریسک و خطری می توانید به راحتی باعث ارتقای پیج خود شوید.

آیا ربات اینستاگرام رایگان مضر و خطرناک است؟

همانطور که گفتیم باید همیشه به کسی که وعده بسیار عالی به شما بدون دریافت هیچ هزینه و سودی میدهد شک کنید. برای مثال اگر شخصی در خیابان یک کیف به شما دهد و بگوید اگر این کیف را به درون آن ساختمانی که ۲۰ قدم با آن فاصله داری ببری به شما ۱۰ میلیون تومان می دهم, باید به شدت شک کنید نه اینکه خوشحال شوید که یک پیشنهاد عالی پیدا شده!

در رابطه با ربات های مجانی اینستاگرام نیز همین موضوع صدق می کند. وقتی شخصی بدون دریافت هیچ هزینه ای به شما ربات رایگان می دهد و از این معامله هیچ سودی نمی کند (یعنی درون ربات نیز هیچ تبلیغاتی وجود ندارد) باید شک کنید که چرا این شخص دست به چنین اقدامی میزند؟ بنابرین بهتر است اگر می خواهید از ربات رایگان اینستاگرام استفاده کنید لاقل یک ماه یک پیجی که برایتان مهم نیست را به ربات بدهید تا اتفاقی برای اکانت شما نیفتد.

آیا بهترین روش افزایش فالوور, ربات اینستاگرام است؟

در حال حاضر بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. با توجه به دو معیار هزینه مناسبت و سودآوری بالا, قطعا ربات ها می توانند بهترین گزینه باشند. البته باید این را هم در نظر گرفت که با ربات های اینستاگرام می توانید تا حد خاصی در روز فالوور جذب کنید و این محدودیت آنها است اما نباید فراموش کنید که تمام آن فالوور های جذب شده هدفمند هستند.

آیا ربات اینستاگرام برای آیفون (سیستم ios) وجود دارد؟

خیلی از کاربران شرکت اپل با این مشکل مواجه هستند که برای گوشی آنها اپلیکیشن ربات اینستاگرام طراحی نشده. پس به جای اینکه به دنبال نصب ربات اینستاگرام روی آیفون باشید می توانید از یک شبیه ساز ویندوز استفاده کنید و به راحتی آن ربات را روی آن اجرا کنید. یا اگر یک لپ تاپ یا کامپیوتر دارید که در طور روز از آن استفاده زیادی ندارید پس می توانید با استفاده از شبیه ساز به راحتی این ربات را بر روی سیستم pc خود نصب کنید که آموزش آن در پکیج ربات پک به صورت کامل داده شده است.

آیا ربات اینستاگرامی وجود دارد که پسورد ما را نخواهد؟

طبیعی است که با این مطلب کمی دلهره برایتان ایجاد شود و تصمیم بگیرید که کلا سمت ربات اینستاگرام نروید اما خب نباید چشمتان را به روی این فرصت بی نظیر ببندید زیرا ما فواید و مضرات ربات اینستاگرام را به شما معرفی کردیم و اگر بتوانید از بهترین ربات به شکل درست استفاده کنید قطعا مفید خواهد بود و استفاده کردن از آن ریسکی ندارد بلکه ریسک واقعی یعنی اینکه دست روی دست بگذارید و هیچ کاری نکنید تا رقبایتان از شما جلو بزنند. بنابرین خیلی اوقات ریسک نکردن خودش یک ریسک بزرگ محسوب می شود.

اما در رابطه با جواب سوال باید بگوییم که ربات اینستاگرام باید وارد پیج شما بشود تا بتواند دیگران را فالو کند یا پست دیگران را لایک کند. وقتی وارد پیج شما نباشد چگونه می تواند کسی را با پیج شما فالو کند؟! قطعا هیچ ربات اینستاگرامی وجود ندارد که بدون پسورد بتواند برای شما فعال باشد.

راه حل ساده این موضوع این است که یک پیج جدید بسازید و آن را تبدیل به پیج تبلیغاتی کنید. یعنی با آن پیج فیک بروید پیج اصلی خود را تبلیغ کنید. اینگونه دیگر نیاز نیست آدرس پیج اصلی خود را به ربات اینستاگرام بدهید. درکل پیشنهاد من این است بابت این موضوعات نگران نباشید زیرا وقتی از منبعی معتبر ربات را دریافت کنید مشکلی نخواهید داشت.

آیا کسی میفهمد که ما از ربات استفاده می کنیم؟

خیر. وقتی که شما تنظیمات آن را به درستی انجام می دهید و به صورت نرمالی درحال فعالیت هستید هیچکس متوجه این موضوع نخواهد شد. در نسخه های قبلی اینستاگرام اگر شما کسی را فالو یا لایک می کردید فالوور های شما می توانستند متوجه شوند و تازه این موضوع که ما چقدر فعالیت داریم و ۱۶ ساعت از ۲۴ ساعت در روز را درحال فالو و لایک کردن مخاطب های هدفمند خود هستیم؛ برای فالوور ها بسیار جذاب بود. اما وقتی اینستاگرام آپدیت شد دیگر ما نمی توانستیم متوجه شویم چه کسی چه پست هایی را دقیقا امروز لایک کرده و چه افرادی را فالو کرده که این یک آپدیت مفید بود زیرا باعث شد حریم شخصی کاربران امن‌تر شود و به راحتی هر کسی را که خواستند فالو یا لایک کنند.

با این آپدیت حتی رقبای شما دیگر نمی دانند که درحال لایک و فالوی چه کسانی هستید یا امروز چه کسانی را آنفالو کرده‌اید یا برای چه کسانی کامنت گذاشته‌ یا دایرکت ارسال کرد‌ه‌اید و این بسیار عالی است پس با خیال راحت از ربات اینستاگرام استفاده کنید و لذت ببرید.

آيا ربات ها فقط برای افزایش فالوور هستند؟

خیر. ربات های متفاوتی ساخته شده که درون پکیج ربات پک انواع آن‌ها تعریف شده. برای مثال شما حتی می توانید ۱۰ پست این ماه خود را به ربات بدهید و به او بگویید هر ۳ روز یکبار یک پست منتشر کند. دیگر با این امکان نیاز نیست نگران انتشار منظم پست های خود باشید. کار ربات های اینستاگرام این است که فرایند را برای ما ساده تر کنند تا بتوانیم راجع به مسائل مهم تری فکر کنیم نه اینکه ذهنمان درگیر این موضوع باشد که “نکند فراموش کنم فردا پست بگذارم” یا “نکند فردا سرم شلوغ باشد و فراموش کنم استوری بگذارم” و دیگر با ربات های اینستاگرام خبری از این دغدغه ها نیست زیرا در دو روز می توانید محتوای یک ماه خود را زمان بندی کنید.

البته این مورد را برای کسانی پیشنهاد می دهیم که واقعا مشغله های زیادی دارند و پست های آن ها تخصصی نیت یا ربطی به اخبار و بازار روز ندارند. برای مثال اگر پیج شما خبری است نمی توانید از الان ۳۰ تا خبر را برای ۳۰ روز آینده زمان بندی کنید. زیرا خبر امروز قطعا ۳۰ روز دیگر بسیار تکراری شده.
یک نوع دیگر ربات اینستاگرام، ربات هایی هستند که می توانند فالوور های غیرفعال یا فیک شما را نشان دهند که با استفاده از آن‌ها می توانید این افراد را پیدا کنید و آن‌ها را از پیج خود ریموو کنید تا بتوانید تعامل پیج خود را افزایش دهید.

تا چند وقت باید از ربات اینستاگرام استفاده کنم؟

این بستگی به خودتان دارد. اگر بعد از ۴ ماه استفاده از ربات اینستاگرام، مثلا تعداد فالوور های شما به ۵۰ هزار تا رسیده و دیگر فقط با تولید محتوای جدید می توانید هر هفته هزار فالوور جذب کنید, شاید دیگر به ربات اینستاگرام نیاز نداشته باشید و بهتر است تمام تمرکز خود را بر روی محتوا بگذارید و قطعا با این تعداد فالوور می توانید به راحتی مبالغ زیادی برای تبلیغات اینستاگرامی دریافت کنید.

پیشنهاد ما این است تا زمانی از ربات اینستاگرام استفاده کنید که به درآمد بسیار مناسبی برسید و به راحتی بتوانید ماهانه میلیون ها تومان خرج تبلیغات اینستاگرام کنید که در این صورت دیگر نیازی به ربات های اینستاگرام نخواهید داشت.

اما اگر زیر ۵۰ هزار فالوور واقعی دارید طبیعتا به ربات اینستاگرام نیاز خواهید داشت چون به احتمال زیاد نه درآمدتان آنقدر بالاست و نه با تولید محتوا می توان مقدار قابل توجهی فالوور جذب کرد. توجه داشته باشید که منظور ما ۵۰ هزار فالوور ایرانی و واقعی بود نه فالوور هایی که فعال نیستند یا فیک هستند. اما درکل تصمیم گیری با شماست که چه زمانی دقیقا می خواهید دیگر از ربات اینستاگرام استفاده نکنید.

جریان ربات های تلگرام افزایش فالوور چیست؟

توجه داشته باشید که بدترین نوع ربات اینستاگرامی که بخواهد باعث افزایش فالوور شما شود, قطعا رباتی است که بر روی پلتفرم تلگرام باشد زیرا به راحتی توسط اینستاگرام شناسایی می شود و باعث اکشن بلاک شدن پیج شما خواهد شد. ربات تلگرام برای اینستاگرام می تواند کاربرد دیگری داشته باشد.

مثلا ربات هایی در تلگرام وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می توانید استوری یا پست های یک شخص را به طور کامل دانلود کنید. یا ربات هایی وجود دارند که به شما نشان می دهند محبوب ترین پست های پیج مورد نظر شما چه پست هایی است و با این ربات های تلگرامی می توانید خیلی مفید و هدفمند رقبای خود را آنالیز کنید. اگر هدف شما این ربات هاست, از آن ها استفاده کنید زیرا حتی به پسورد شما نیاز ندارند و منطقی نیست که برای این کارهای ساده از شما پسورد بخواهند.
اما اصلا پیشنهاد نمی کنیم با استفاده از ربات های تلگرام بخواهید دیگران را فالو و آنفالو یا لایک کنید و با استفاده از این ابزار های تلگرامی فالوور خود را افزایش دهید.

جدول معیار های بهترین ربات اینستاگرام

در این جدول به صورت خیلی خلاصه سعی کردیم معیار بهترین ربات اینستاگرام را شرح دهیم:

برخی از امکانات بهترین ربات اینستاگرام
امنیت رباتمهم ترین بخش ربات
 آموزشآیا آموزش استفاده دارد؟
 هوشمند بودنداشتن امکانات پیشرفته
 پشتیبانیآیا پشتیبانی خوبی دارد؟
هزینه مناسبقیمت آن مناسب باشد
 رابط کاربرییادگیری ربات ساده باشد
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی