حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات اپل برای مقاومت آیفون با طعنه Edge سامسونگ

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید

اولین موبایل تجاری سامسونگ با لبه خمیده سال ۲۰۱۴ معرفی شد. گلکسی نوت اج همراه با گلکسی نوت ۴ ارایه شد و سپس مفهوم لبه خمیده با پسوند “Edge” به موبایل‌های پرچمدار این شرکت پیوست. با وجود اینکه دیگر برندهای اندرویدی به این مفهوم لبیک گفتند و آن را ادامه دادند و هنوز هم ادامه دارد، اپل چنین تصمیمی نگرفت. حالا و در ویدیو تبلیغاتی جدید، یک طعنه غیرمستقیم می بینیم. بیاید تبلیغات اپل برای مقاومت آیفون با طعنه Edge سامسونگ را با هم ببینیم.

طعنه اپل به سامسونگ

 

 

یک ویدیوی تبلیغاتی خیلی کوتاه از اپل در یوتوب این برند منتشر شده است. در این ویدیو یک آیفون ۱۳ می بینیم که روی لبه (Edge) میز قرار دارد و با آن تماس گرفته می شود. پس از فعال شدن ویبره، این دستگاه شروع به خزیدن به سمت لبه میز می کند و می‌افتد.

سپس نوشته زیر روی تصویر ظاهر می شود: آروم باش، آیفونه!

آروم باش، آیفونه!

آروم باش، آیفونه!

مسلما هیچ کلمه ای بدون فکر استفاده نمی شود، آن هم در این سطح. عنوان Edge می تواند به موبایل‌های لبه خمیده و به خصوص سامسونگ اشاره کند. این باور عمومی که موبایل با نمایشگر اج زود می‌شکند البته وجود دارد و اپل با تکیه بر آن و مقاومت مثال زدنی آیفون ها (از آیفون ۱۲ به بعد) این ویدیو تبلیغاتی کوتاه طعنه‌برانگیز را منتشر می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیطنتی در این ویدیو وجود داشت؟ نظر شما درباره مقاومت آیفون ها، در مقابل موبایل‌های دارای نمایشگر خمیده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)