حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب های محافظ آیفون ۱۴ در فروشگاه های چینی رویت شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

سری آیفون ۱۴ قطعا مهم‌ترین محصولاتی هستند که در دنیای تکنولوژی شایعات و اخبار زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. البته این مسئله اصلا موضوع تازه‌ای نیست و هر نسل این شایعات وجود دارند. بر اساس آن چه که اخیرا منابع مطلع گفته‌اند، قاب های محافظ آیفون ۱۴ در فروشگاه های چینی رویت شده است. با ترنجی همراه باشید.

قاب های محافظ آیفون ۱۴ در فروشگاه های چینی رویت شد

هنوز تقریبا دو ماه تا معرفی سری گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۴ اپل باقی مانده است، با این حال چین فروش قالب محافظ این گجت‌ها را آغاز کرده است. علاوه بر این، بدیهی است که کیس‌ها کپی از کیس‌های اصلی اپل هستند. اسامی روی بسته بندی نیز موجود است و مدل آیفون ۱۴ مکس در یکی از آن‌ها به شکل خاصی، بیشتر قابل توجه است. طبق آخرین اطلاعات دریافتی، احتمالا مدل بعدی آیفون ۱۴ مکس را با نام آیفون ۱۴ پلاس خواهیم شناخت. پس در این صورت احتمالا بسته بندی آن نیز در نهایت نیاز به تغییراتی خواهد داشت.

قاب های محافظ آیفون ۱۴

این موارد همچنین به شما امکان می‌دهد اندازه فضای اختصاص یافته به دوربین را در گوشی‌های هوشمند جدید اپل ارزیابی کنید. به نظر می‌رسد همه چیز در مورد آیفون ۱۴ پرو مکس همانگونه است که باید باشد. در تصاویر دریافتی می‌توانید اندازه بخش دوربین را در دستگاه‌های جدید با استفاده از کیس آن بفهمید. با توجه به حضور کیس آیفون ۱۴ پرو مکس، به نظر می‌رسد همه چیز با اطلاعاتی که قبلا دیده بودیم مطابقت دارد. البته لازم به ذکر است که پیش از این، قاب‌های جعلی آیفون ۱۴ نیز در چین به فروش گذاشته شده است.

گفته می‌شود که اپل به تامین کنندگان اطلاع داده است که سری آیفون ۱۴، فروش اولیه بالاتری نسبت به سری آیفون ۱۳ در هنگام عرضه خواهد داشت. با توجه به عرضه قریب الوقوع نسل بعدی آیفون‌های اپل در ماه سپتامبر، فروش آیفون در حال حاضر شاهد کاهش سرعت بوده است که این موضوع امری معمول است. تعداد واحدهای تولید شده سری آیفون ۱۳ در ماه جولای ۳۳ درصد بیشتر از تعداد واحدهای تولید شده سری آیفون ۱۲ عرضه شده در همان زمان در سال گذشته بود.

تولید آزمایشی آیفون ۱۴ با هدف پشت سر گذاشتن فروش آیفون ۱۳ آغاز شد

به گفته وب سایت خبری GizChina، این موضوع ممکن است نشان دهد که تقاضا برای این دستگاه اصولا کاهش نمی‌یابد و حتی افزایش چشمگیری نیز دارد. اپل حتی انتظارات بیشتری از سری بعدی آیفون ۱۴ خود دارد. به گفته منابع مختلف، تولید آزمایشی سری آیفون ۱۴ اپل در حال حاضر، در حال انجام است و تولید کامل آن از ماه آینده آغاز خواهد شد. بنابر اطلاعات قبلی، آیفون 14 با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۴ پلاس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، آیفون ۱۴ پرو با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرو مکس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی امسال در دسترس خواهند بود.

لازم به ذکر است که مدل‌های ارزان‌تر یعنی آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس به تراشه A15 Bionic مجهز خواهند شد. نسخه‌های پرو نیز از تراشه جدید اپل یعنی A16 Bionic استفاده می‌کنند. در حالی که نسخه‌های غیر پرو همچنان دارای بریدگی‌هایی قدیمی در بالای نمایشگر هستند، دستگاه‌های سری پرو آیفون ۱۴ با بریدگی‌های جدیدی معرفی خواهند شد که شبیه به یک دایره و بیضی می‌باشند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان