حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هشدار ایلان ماسک به مدیر عامل توییتر درباره قرار گرفتن در پرونده قضایی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

این روزهای فضای مجازی پر شده است از نقل قول ماجراهای ایلان ماسک و پرونده خرید توییتر. این موضوع پس از کش و قوس فراوان گویا به نتیجه مورد نظر دو طرف نرسیده و پس از شکایت توییتر از مدیر عامل تسلا، شاهد هشدار ایلان ماسک به مدیر عامل توییتر درباره قرار گرفتن در این پرونده قضایی هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هشدار ایلان ماسک به مدیر عامل توییتر در مورد چه موضوعی است؟!

توییتر روز سه‌شنبه در دادگاه Delaware شکایتی را ارائه کرد که نشان می‌دهد مدیر عامل تسلا، یعنی ایلان ماسک یک بار به مدیر عامل و مدیر مالی توییتر پیامک ارسال کرده و گفته است که وکلای توییتر با جستجوی اطلاعات در مورد تامین مالی خرید شرکت توسط ماسک، به دنبال ایجاد مشکل هستند. این شکایت نشان می‌دهد که ایلان ماسک در ۲۸ ژوئن به مدیر عامل توییتر، پاراگ آگراوال و مدیر مالی این شرکت یعنی ند سگال پیام داده است که:

وکلای شما از این گفتگوها برای ایجاد مشکلات بیشتر سوء استفاده می‌کنند. این رویه باید متوقف شود». پیام متنی ماسک در پاسخ به توییتی بود که از ماسک اطلاعاتی در مورد نحوه تامین مالی خرید شرکت می‌خواست. در ماه آوریل، ماسک با خرید توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار موافقت کرده بود. با این حال، چندین توئیت از ماسک این شک را در ذهن ایجاد می‌کند که او قصد داشته از برنامه‌های نهایی برای تامین مالی هزینه‌های این معامله خارج شود.

هشدار ایلان ماسک به مدیر عامل توییتر

توئیتر می‌گوید که اجازه نمی‌دهد ایلان ماسک به راحتی از این معامله بیرون بیاید

به گفته توییتر، این شرکت به پایان قرارداد خود پایبند بوده و هیچ یک از تعهدات خود را زیر پا نگذاشته است. با این حال، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، این چنین فکر نمی‌کند. از آن زمان توییتر اعلام کرد که در صورت لزوم این موضوع را به دادگاه خواهد برد تا ماسک را مجبور به انجام این معامله کند. با این حال، تهدیدها به نفع ایلان ماسک نبوده است. او در توییتر اقدام به انتشار میمی کرد که کل موضوع را به صورت ساده بیان می‌کند. این پست چهار جمله‌ای را نشان می‌دهد که توییتر برخی از اطلاعات مورد نیاز ماسک را پنهان کرده است و حالا این شبکه اجتماعی مجبور به انتشار آن در دادگاه است.

“They said I couldn’t buy Twitter. Then they wouldn’t release bot info. Now they want to force me to buy Twitter in Court. Now they have to release bot information in Court.”

آنها گفتند من نمی‌توانم توییتر را بخرم. سپس آن‌ها اطلاعات اکانت‌های بات را منتشر نکردند. حالا می‌خواهند مرا در دادگاه مجبور کنند توییتر بخرم و اکنون آن‌ها خود باید اطلاعات حساب‌های کاربری غیر واقعی را در دادگاه منتشر کنند.

هشدار ایلان ماسک به مدیر عامل توییتر

به گفته خبرگزاری GizChina، در نهایت، ایلان ماسک معتقد است که به هر طریقی که مراحل دادگاه پیش برود، اطلاعات تعداد حساب‌های کاربری رباتی که او می‌خواهد ببیند منتشر خواهد شد. بدیهی است که به نظر می‌رسد ماسک تصمیم خود را برای خروج از این معامله در نظر گرفته است. با این حال، توییتر قطعا چنین موضوعی را نمی‌پذیرد. به نظر می‌رسد آنها باید این موضوع را در دادگاه حل و فصل کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان