حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید ریلمی معرفی شد: Realme GT 2 Master Explorer با Snapdragon 8+ Gen 1 و ۵۲۰ دلار

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ریلمی

ریلمی می‌خواهد یک دستگاه بسیار ارزنده از نظر قدرت پردازشی ارایه کند که طراحی خاصی هم دارد. پس باید بگویم که گوشی جدید ریلمی معرفی شده است. نام آن Realme GT 2 Master Explorer بوده و با Snapdragon 8+ Gen 1 تنها ۵۲۰ دلار قیمت دارد.

Realme GT 2 Master Explorer

موبایل جدید Realme امروز در چین رونمایی شد. چندین برند چینی در ماه جاری، گوشی های پرچمدار مجهز به اسنپدراگون 8+ نسل 1 را عرضه کرده اند. همانطور که از نامش مشخص است، GT 2 Master Explorer جایگزین Realme GT Master Explorer می‌شود و اولین گوشی Realme است که از پلتفرم موبایل Snapdragon 8+ Gen 1 پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه ویژگی های کلیدی دیگری مانند طراحی خاص، صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED، رم LPDDR5X و کنترل حرارت بهتر را ارائه می دهد. همچنین این اولین گوشی ریلمی است که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند.

Realme GT 2 Master Explorer

Realme GT 2 Master Explorer

گوشی های “Master Edition” ریلمی به دلیل طراحی های خاص خود شناخته شده اند. Realme GT 2 ME دارای پشتی چرمی ساده با بدنه فلزی است که گویی با پرچ در لبه ها بسته می شود. در جلو، صفحه نمایش AMOLED با سوراخ در مرکز و حاشیه های باریک دارد. صفحه نمایش توسط لایه ای از گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود. ابعاد این دستگاه 161.3 در 74.3 در 8.2 میلی متر و وزن آن حدود 199 گرم است.

صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED در Realme GT 2 Master Explorer دارای وضوح Full HD یا 1080 در 2400 پیکسل بوده، یک پنل 10 بیتی است، رفرش‌ریت 120 هرتز دارد و 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 را با پشتیبانی از HDR10+ ارایه می کند. اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش قرار دارد.

صفحه نمایش از تراشه گرافیکی مستقل X7 برای پردازش با تأخیر بسیار کم تغذیه می شود.

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام معرفی شد: بهینه و سریع تر

چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 در قلب دستگاه حضور دارد. جدا از کلاک بیشتر، این دستگاه از رم LPDDR5X با 20 درصد مصرف انرژی کمتری نسبت به LPDDR5 استفاده می کند. این دستگاه دارای حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 بوده و مجهز به سیستم خنک کننده مایع با محفظه بخار دوگانه برای افزایش دفع گرما است.

گوشی Realme GT Neo 3 که اوایل امسال معرفی شد، با پشتیبانی از شارژ 150 واتی عرضه شد. Realme Q5 Pro که همان GT Neo 3T بود، بعداً وارد بازار شد به شارژ 80 واتی مجهز شد. با این حال Realme GT 2 ME از شارژ 100 واتی پشتیبانی می کند. به گفته این شرکت، شارژر 100 واتی GaN (نیترید گالیوم) که به همراه دستگاه ارائه می شود، می تواند آن را تنها در 25 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

در مورد دوربین باید گفت که Realme GT 2 Master Explorer یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی ارائه می دهد. ماژول دوربین پشتی آن دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر تصویر سونی IMX766 و OIS است. یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید بسیار عریض 150 درجه و یک لنز میکروسکوپ 2 مگاپیکسلی با بزرگنمایی تا 40 برابر در کنار آن قرار دارند.

گوشی ریلمی جی تی ۲ مستر ادیشن روی سیستم عامل اندروید 12 و Realme UI 3.0 ارایه می شود. این دستگاه به ویژگی های ارتباطی مانند دو سیم کارت، 5G، WiFi 6E، بلوتوث 5.2، GPS دو فرکانس، NFC، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز شده است.

قیمت Realme GT 2 Master Explorer

ریلمی GT 2 Master در سه مدل و با قیمت‌های زیر عرضه می شود:

۱- 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی معادل ۵۲۰ دلار

۲- 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی معادل ۵۶۴ دلار

۳- 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی معادل ۵۹۴ دلار

این گوشی در رنگ های قهوه ای، مشکی و سفید موجود است.

نظر شما درباره گوشی جدید Realme چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مشخصات فوق‌العاده ولی طراحیش یه جوریه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)