حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب برای آیفون و آیپد سرانجام به‌طور گسترده منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، گوگل، نرم افزار

یوتیوب ماه گذشته میلادی به‌صورت رسمی اعلام کرد که ویژگی تصویر در تصویر (Picture-in-Picture) یا (PiP)، به نسخه آیفون و آیپد اپلیکیشن خود می‌آید و اکنون، این قابلیت برای مشترکان Premium در سراسر جهان در دسترس است.

ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب برای آیفون و آیپد

نحوه استفاده از این ویژگی جدید به این صورت است: به‌سادگی یک ویدیوی YouTube را برای تماشا انتخاب کنید و سپس برنامه YouTube را ترک کنید (با کشیدن انگشت از پایین صفحه به بالا یا فشار دادن دکمه هوم). پخش ویدیو در یک پخش‌کننده کوچک ادامه می‌یابد که می‌توانید همزمان با استفاده از برنامه‌های دیگر، آن را در صفحه دستگاه خود حرکت دهید.

دو ماه پس از اعلام رسمی، گوگل به مشترکین YouTube Premium اجازه می‌دهد تا این ویژگی را به‌صورت دستی فعال کنند. این قابلیت که در نسخه‌ی آزمایشی از آوریل 2022 در دسترس بوده، اکنون برای تمامی کاربران نسخه پریمیوم فعال است.

ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب برای آیفون و آیپد

ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب برای آیفون و آیپد

YouTube اکنون آماده است تا به‌طور گسترده پشتیبانی Picture-in-Picture را «طی چند روز آینده» برای دستگاه‌های دارای iOS 15 و iPadOS 15 یا بالاتر منتشر کند.

ما می‌دانیم که این یک انتشار کند برای یک ویژگی بسیار درخواستی بوده است و می‌خواهیم از همه کسانی که در طول آزمایش‌ها (ازجمله اخیراً در youtube.com/new) بازخوردشان را به اشتراک گذاشتند و صبورانه منتظر این لحظه بودند، تشکر کنیم!

هنگامی که این ویژگی برای تلفن یا تبلت شما منتشر شد، یک کلید «تصویر در تصویر» در زیر تنظیمات > عمومی وجود خواهد داشت، درحالی‌که YouTube Premium همچنان پخش پس‌زمینه را ارائه می‌کند که فقط صدا را بدون هیچ ویدیویی می‌شنوید.

در دسترس بودن YouTube PiP

ازنظر در دسترس بودن، همه اعضای YouTube Premium که در iPhone و iPad در سراسر جهان پول پرداخت می‌کنند، «برای همه محتوا (اعم از موسیقی و غیر موسیقی) به PiP دسترسی خواهند داشت.»

برای روشن کردن این ویژگی، به Settings > General در برنامه YouTube خود بروید و Picture-in-picture را روشن کنید. اگر PiP را روشن نکنید، همچنان می‌توانید به‌طور پیش‌فرض از پخش پس‌زمینه (بر اساس بازخوردتان از آزمایش‌های ما) استفاده کنید!

نظر شما پیرامون ویژگی جدید تصویر در تصویر YouTube برای آیفون و آیپد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی