حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آنر X40i مشخص شد: ۲۲ تیر ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

برند Honor مدتی هست که از هواوی جدا شده و در تلاش برای ارایه محصولات جدید خود برآمده است. یکی از موبایل‌های میان رده اقتصادی 5G جدید این برند چهارشنبه این هفته معرفی خواهد شد. در حقیقت تاریخ معرفی آنر X40i مشخص شده و ۲۲ تیر ۱۴۰۱ خواهد بود.

تاریخ معرفی آنر X40i

امروزآنرتایید کرد که یک گوشی میان رده جدید را در روز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ با نام Honor X40i عرضه خواهد کرد. این دستگاه یک دوربین دوگانه در پشت با دو ماژول متقاطع دارد. قاب پشتی آن یک طرح لوزی شکل جالب را به همراه خواهد داشت. همچنین قاب دور دستگاه به صورت کاملا صاف طراحی شده که ما را به یاد طراحی آیفون ۱۲ و ۱۳ می اندازد.

لبه ‌های صاف فریم دور دستگاه و الگوی خاص قاب پشتی

لبه ‌های صاف فریم دور دستگاه و الگوی خاص قاب پشتی

در ویدیوی زیر این دستگاه را با جزئیات بیشتری در رنگ صورتی-طلایی نشان می دهد، هرچند جزئیات خاصی فاش نشده است.

 

 

گوشی Honor X40i جانشین Honor X30i سال گذشته خواهد شد. نسل قبلی این محصول هم یک میان رده بود که با تراشه Dimsnity 810 و LCD در اندازه 6.7 اینچی و رفرش ریت 90 هرتز ارایه شد. در بخش باتری یک سلول 4000 میلی آمپر ساعتی با توان شارژ سریع 22.5 واتی دارد.

نمای جلو Honor X40i

نمای جلو Honor X40i

اطلاعات مشخصی درباره آنر X40i نداریم اما در ویدیوی بالا نگاهی به نمای جلویی آن هم داشتیم. همانطور که در تصویر بالا می بینید، حاشیه های کم که فقط در بخش پایین کمی زیادتر است به همراه سوراخ نمایشگر مرکزی برای دوربین سلفی را شاهد هستیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که آنر بتواند این دستگاه را با موفقیت در بازارهای هدف بفروشد؟ درباره ارایه شدن آن برای بازار ایران اطلاعات دقیقی وجود ندارد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، خب حالا چرا دایمن 810،میتونست چیپست های بهتری بزاره، مثل دایمن 900یا920 یا حتی دایمن 1000یا1100،از اونطرف اسنپ هم چیپست داره مثل 695فایوجی،یا حتی 778جی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)