حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرویس استریم بازی GeForce NOW چگونه دنیای سرگرمی را دگرگون خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی

یکی از ایده‌های جذابی که در چندین و چند سال اخیر بسیار مورد توجه بوده است، موضوع استریم بازی از طریق سخت‌افزارهای قدرتمند است که نیاز کاربران را به سخت‌افزارهای گران قیمت کمتر می‌کند. اما سوال اصلی این است که سرویس استریم بازی GeForce NOW چگونه دنیای سرگرمی را دگرگون خواهد کرد؟ با ترنجی همراه باشید.

سرویس استریم بازی GeForce NOW چیست و چگونه دنیای سرگرمی را دگرگون می‌کند؟

شرکت انویدیا در نسل‌های مختلف با سخت‌افزارهای قدرتمند و توانای خود برای انبوهی از بازی‌های رایانه‌های شخصی و فراتر از آن، یک بازیگر اصلی در بازار سرگرمی بوده است. اما با GeForce NOW، انویدیا در حال اختراع روش جدیدی برای تجربه بازی گیمرهاست. در اینجا نگاهی می‌اندازیم به اینکه چگونه سرویس بازی ابری می‌تواند تا تجربه شما از بازی را به روش‌های متنوعی تغییر دهد.

تجربه‌ بازی‌های کامپیوتری با سخت‌افزاری مناسب و قدرتمند

وقتی در GeForce NOW بازی می‌کنید، تجربه بازی‌های رایانه‌ای مناسب را دریافت می‌کنید. سخت‌افزاری که NVIDIA در فضای ابری اجرا می‌کند، در واقع نسخه‌های رایانه شخصی بازی‌ها را اجرا می‌کند و به شما امکان می‌دهد از بازی چندنفره‌ای که عاشق آن هستید، لذت ببرید و این کار بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای قابل انجام است.

سرویس GeForce NOW همچنین با عملکردی که گیمرها در رایانه شخصی دوست دارند نیز همگام است. می‌توانید از پلن عضویت RTX ۳۰۸۰ استفاده کنید تا از وضوح‌های ۱۴۴۰p و حداکثر ۱۲۰ فریم در ثانیه استفاده کنید یا در تلویزیون NVIDIA SHIELD به سراغ تصاویری با کیفیت 4K HDR بروید. این فناوری به لپ‌تاپ‌های کم‌ مصرف که داری کارت گرافیک یکپارچه هستند و یا کامپیوترهای مبتنی بر مک، اجازه می‌دهد مانند یک دستگاه گیمینگ واقعی عمل کنند و با سخت‌افزای قدرتمند و پر سرعت، یک تجربه بازی مشابه رایانه‌های شخصی سطح بالا را روی آن‌ها داشته باشید.

با سرویس GeForce NOW می‌توانید در هر جایی بازی کنید

سرویس استریم بازی GeForce NOW

برخلاف رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی، سرویس GeForce NOW شرکت NVIDIA، به شما امکان می‌دهد تا بازی‌های خود را هر کجا که می‌روید انجام دهید. این سرویس بر روی مجموعه‌ای از پلتفرم‌های مختلف اجرا می‌شود. علاوه بر رایانه‌های شخصی، بر روی مک و NVIDIA SHIELD ذکر شده، نیز قابل اجراست. GeForce NOW حتی بر روی تلفن‌ها و تبلت‌های اندرویدی، آیفون و آیپد نیز اجرا می‌شود و حتی به شما امکان می‌دهد از یک گیم با ۱۲۰ فریم بر ثانیه در دستگاه‌های اندرویدی مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی لذت ببرید. با این سطح از قابلیت حمل، می‌توانید بازی‌های رایانه شخصی را در مکان‌هایی بازی کنید که دیگر گیمرها حتی به آن فکر نخواهند کرد.

این سرویس استریم بازی به طور مداوم در حال پیشرفت و بهبود است

سرویس استریم بازی GeForce NOW

در حالی که معمولا برای ارتقاء سیستم خود هر چند وقت یکبار باید هزینه‌های نسبتا زیادی را پرداخت کنید تا تجربه بازی بهتری داشته باشید، سرویس GeForce NOW شرکت انویدیا به مرور زمان به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و تجربه مثبت خود را بدون اینکه هزینه‌ای برای ارتقا آن پرداخت کنید، ارتقا می‌دهد. سرویس GeForce NOW در حال حاضر یک پیشنهاد ارزشمند و واضح برای گیمرها است. این واقعیت که چنین سرویسی می‌تواند با گذشت زمان به بهبود خود ادامه دهد، در حالی که یک سیستم گیمینگ به مرور زمان کندتر و قدیمی‌تر می‌شود، آن را جذاب‌تر از هر پلتفرم دیگری می‌کند. شما عملا نیازی به خرید سیستم جدید نخواهید داشت و با هر سیستمی، حتی یک لپ‌تاپ قدیمی نیز می‌توانید به انجام بازی بپردازید.

سرویس ابری انویدیا تبدیل به آلبوم سرگرمی شما خواهد شد

سرویس استریم بازی GeForce NOW

شاید با خود فکر کرده‌اید که باید همه بازی‌های خود را دوباره بخرید تا اکنون آن‌ها را در این سرویس بازی کنید؟ جواب منفی است. GeForce NOW به شما امکان می‌دهد به کتابخانه‌های بازی موجود خود وارد شوید تا به بیش از سیصد بازی موجود از طریق این سرویس دسترسی داشته باشید. نه تنها می‌توانید بازی‌های زیادی را از Steam، Epic Games Store، Ubisoft Connect و موارد دیگر انجام دهید، بلکه می‌توانید بازی‌های جدیدی را پیدا کنید که مرتبا به تعداد آن‌ها اضافه می‌شوند.

شما حتی می‌توانید این سرویس را به طور رایگان نیز تجربه کنید

سرویس استریم بازی GeForce NOW

به گفته خبرگزاری TechRadar، با وجود تمام امکاناتی که دارد، شاید چشمگیرترین ویژگی NVIDIA GeForce NOW این باشد که می‌توانید به صورت رایگان نیز از آن استفاده کنید. جالب است بدانید که بیش از ۱۰۰ عنوان رایگان مانند Fortnite، Genshin Impact و Apex Legends برای تجربه از طریق این سرویس در دسترس هستند و سطح پایه اشتراک این سرویس به شما امکان می‌دهد به صورت رایگان از بازی کردن لذت ببرید. کاربرانی که خواهان گرافیک ارتقا یافته، استریم طولانی‌تر و دسترسی سریع‌تر به سرور هستند، می‌توانند عضویت‌های Priority یا RTX 3080 را انتخاب کنند.

شما با استفاده از اشتراک‌های پولی می‌توانید به تمام امکانات GeForce NOW دسترسی داشته باشید. برای اینکه با همه به‌روزرسانی‌های ارائه شده به این سرویس همراه باشید، می‌توانید هر هفته وبلاگ GeForce Now را دنبال کنید و GeForce NOW را از طریق رسانه‌های اجتماعی در فیس‌بوک و توییتر پیگیری نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان