حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر کاور گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، لوازم جانبی

گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴، نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ هستند. با رشد بازار دستگاه‌های تاشو، سامسونگ نیز قصد دارد امسال محصولاتی قدرتمند و با کیفیت‌تر از گذشته عرضه کند. در آخرین اخبار دریافتی، تصاویر کاور گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

تصاویر کاور گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ را ببینید…!

اگر شما تصمیم به خرید Galaxy Z Fold 4 یا Galaxy Z Flip 4 گرفته‌ باشید، این بدان معنا نیست که هنوز همه چیز را انجام داده‌اید. زیرا خرید کیس و کاور نیز مهم است. احتمالا شما جز کسانی هستید که نمی‌خواهید خطر آسیب رسیدن به گوشی تاشوی گران قیمت خود را به جان بخرید. اخیرا ارائه دهنده آنلاین لوازم جانبی تلفن همراه در بریتانیا، یعنی Mobile Fun، ماکت‌هایی از Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 را تولید کرد که از قاب‌های رسمی سامسونگ برای این دو دستگاه استفاده کرده است  و انتظار می‌رود در ماه آینده عرضه شوند.

یکی از ماکت‌ها، قاب حلقه‌ دارد سیلیکونی بنفش Samsung Bora برای Galaxy Z Flip 4 است. Mobile Fun می‌گوید که این کیف جایگزین قاب اسطوخودوس برای Galaxy Z Flip 3 می‌شود که یکی از محبوب‌ترین قاب‌ها در خرده‌فروشی‌های لوازم جانبی بوده است. قاب سیلیکونی نرم دارای یک حلقه است که به کاربران اجازه می‌دهد تا دستگاه خود را با امنیت بیشتری در دست بگیرند و احتمال سقوط و افتادن دستگاه را تا حد زیادی کاهش دهند که این یک مزیت عالی برای آن است. قیمت این کیس ۳۳.۹۹ پوند، معادل ۴۰.۸۶ دلار است.

تصاویر کاور گلکسی زد فلیپ ۴

یکی دیگر از قاب‌های رسمی سامسونگ برای Galaxy Z Flip 4، قاب سیلیکونی مشکی با بند است. قیمت این کیس به احتمال بسیار زیاد، ۳۳.۹۹ پوند معادل ۴۰.۸۶ دلار است. مانند مدل حلقه‌دار، این بند برای کمک به کاربران جهت نگه داشتن گوشی‌ خود با امنیت بیشتری استفاده می‌شود.

تصاویر کاور گلکسی زد فلیپ ۴

در مورد Galaxy Z Fold 4، اولین قاب رسمی که توسط Mobile Fun به نمایش گذاشته شد، قاب مشکی رسمی سامسونگ با جایگاه قلم S است. همانطور که Mobile Fun اشاره کرده است، این واقعیت که این قاب دارای یک نگهدارنده قلم S است تقریبا تضمین می‌کند که Galaxy Z Fold 4 به درگاه قلم دیجیتال S-Pen مجهز نخواهد شد. این کیف با قیمت ۶۸.۹۹ پوند، معادل ۸۲.۹۴ دلار عرضه خواهد شود.

تصاویر کاور گلکسی زد فولد ۴

به گفته PhoneArena، علاوه بر قاب‌های محافظت برای Galaxy Z Fold 4، مواردی از محافظ‌های صفحه نمایش برای این گوشی تاشو نیز به زودی در دسترس خواهد بود. یک نمونه می‌تواند همان محافظ صفحه‌ای باشد که به همراه دستگاه از قبل نصب شده است و احتمالا شما می‌خواهید یک محافظ نمایشگر دیگر نیز داشته باشید.

به گزارش Mobile Fun، سال گذشته شکایاتی وجود داشت مبنی بر اینکه گرد و غبار و کثیفی می‌توانند زیر محافظ صفحه نمایش هنگام جدا شدن از نمایشگر قرار گیرد، بنابراین باید این موضوع را در نظر داشته باشید. قیمت این محافظ صفحه نمایش احتمالا ۱۴.۹۹ پوند (معادل ۱۸.۰۲ دلار) است. در ادامه لازم به ذکر است که گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ به زودی معرفی خواهند شد. این دو دستگاه نسبتا گران قیمت با تغییرات و بهبود‌های متنوعی نسبت به نسل قبلی همراه خواهند شد. نظر شما کاربران ترنجی در مورد تصاویر کاور گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان