حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صفحه قفل اندروید به‌زودی تبلیغات بیشتری را در گوشی‌ها به‌نمایش می‌گذارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، شایعات، گوگل

تبلیغات در فضای وب امروزی، یک مورد منفی اما ضروری است؛ بااین‌حال، گاهی اوقات می‌تواند بیش‌ازحد اضافی و ناکارآمد ظاهر شود. حال براساس تازه‌ترین گزارش‌ها، گفته می‌شود که کمپانی «Glance» تحت حمایت گوگل، درحال آماده‌سازی برای نمایش تبلیغات در صفحه قفل گوشی‌های هوشمند اندرویدی بیشتری در ایالات‌متحده است.

نمایش تبلیغات بیشتر در صفحه قفل گوشی‌های اندرویدی

TechCrunch گزارش می‌دهد که “Glance”، شرکتی که تبلیغات صفحه‌قفل را برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی ارائه می‌دهد، به‌دنبال راه‌اندازی خدمات در ایالات‌متحده “طی دو ماه آینده” است. این شرکت توسط گوگل سرمایه‌گذاری شده و زیرمجموعه غول تبلیغاتی InMobi Group به‌شمار می‌رود که برای اولین بار در هند شروع به‌کار کرد.

گوشی‌های اندرویدی مجهز به فناوری این شرکت دارای صفحه‌قفل پویا هستند که می‌تواند تبلیغات، اخبار و حتی بازی‌ها را نمایش دهد که غیرفعال کردن عملکرد آن نیز مشکل است. اخیرا نیز، وب‌سایت Gizmodo به تاپیک‌های کاربران اشاره کرده که در مورد راه‌های غیرفعال کردن تبلیغات صفحه قفل در تلفن‌های اندرویدی خود بحث کرده و هم ریلمی و هم سامسونگ از این فناوری در برخی از دستگاه‌های فروخته‌شده خود در هند استفاده می‌کنند.

درحال‌حاضر، تعداد کاربران Glance در بازارهای آسیایی، به حدود 400 میلیون نفر می‌رسد.

نمایش تبلیغات بیشتر در صفحه قفل گوشی‌های اندرویدی

نمایش تبلیغات بیشتر در صفحه قفل گوشی‌های اندرویدی

اکنون، این شرکت قصد دارد تبلیغات صفحه‌قفل را به دستگاه‌های اندرویدی بیشتری در ایالات‌متحده بیاورد. ظاهراً گلنس درحال مذاکره با اپراتورهای آمریکایی است و برنامه‌هایی برای عرضه چند مدل گوشی هوشمند در ماه آینده دارد. نسخه ایالات‌متحده این فناوری ظاهراً یک “پیشنهاد ممتاز است که در آن افراد تمایل بیشتری به پرداخت برای خدمات دیجیتال دارند.”

در آسیا، گلنس معمولاً مستقیماً با تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند شریک می‌شود، اما با توجه به اینکه بیشتر فروش گوشی‌های هوشمند در ایالات‌متحده ازطریق اپراتورها انجام می‌شود، این شرکت درحال تغییر رویه به سمت اپراتورهای ایالات‌متحده است.

Glance حتی یک راه‌حل تبلیغاتی در Android TV نیز دارد که خود گوگل به‌اندازه کافی در این زمینه کار نکرده است.

البته تبلیغات قفل صفحه در گوشی‌های اندرویدی پدیده جدیدی نیست. آمازون سال‌ها با «Prime Exclusive» خود تبلیغاتی را روی تلفن‌های هوشمند اندرویدی ارائه می‌کرد و همچنین از این روش برای کاهش هزینه‌ها در تبلت‌های اندرویدی خود استفاده می‌کرد. سایر برندها نیز به‌دلیل استفاده از برنامه‌های سیستمی برای تبلیغات در مورد محصولات یا خدمات جدید بدنام هستند، که سامسونگ و شیائومی نمونه قابل‌توجهی در سال‌های اخیر بوده است، اما این شرکت‌ها از آن زمان عمدتاً این عمل را متوقف کرده‌اند.

درنهایت، نظر شما درباره‌ی نمایش تبلیغات بیشتر در صفحه‌قفل گوشی‌های اندرویدی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی