حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 12T با تراشه دیمنسیتی مدیاتک ارایه خواهد شد؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

دیروز و در میان رونمایی از خانواده جدید Xioami 12s شاهد رونمایی از یک عضو جدید خانواده شیائومی ۱۲ با تراشه دیمنسیتی پرچمدار بودیم. مدل دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس شیائومی ۱۲ پرو نشان می‌دهد که مدیاتک و شیائومی خیلی آهسته در حال تلاش برای بررسی بازخورد به پرچمدارهای دارای تراشه این برند تایوانی هستند. در همین راستا شایعات جدیدی منتشر شده که می گوید شیائومی 12T با تراشه دیمنسیتی مدیاتک ارایه خواهد شد.

شیائومی 12T با تراشه دیمنسیتی

هر چند خانواده Xioami 12s دیروز در چین معرفی شدند اما به نظر می رسد که هیچ یک از این دستگاه ها در بازارهای خارج از چین عرضه نشوند. برای بازار هند اما انتظار می رود که این شرکت سری شیائومی 12T را عرضه کند که ممکن است شامل یک مدل ساده و یک مدل پرو باشد.

گفته می‌شود که سری 12T شیائومی شامل دو دستگاه با نام‌های رمز «plato» و «diting» است. انتظار می رود اولی با نام Xiaomi 12T در بازار عرضه شود، در حالی که دومی ممکن است نام تجاری Xiaomi 12T Pro را داشته باشد.

لوگو جدید شیائومی

شیائومی

طبق گزارش قبلی شیائومی، دستگاه “plato” در لیست MtkList رصد شده است. این بدان معناست که تراشه مدیاتک خواهد داشت. به تازگی یک منبع آگاه می‌گوید که شیائومی 12T به چیپست Dimensity 8100-Ultra مجهز خواهد شد. بنابراین، به نظر می رسد که شاید تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 برای Xiaomi 12T Pro استفاده شود.

گوشی Xiaomi 12T اخیراً تأییدیه ای را از سایت گواهی FCC دریافت کرده است که نشان می دهد احتمالا به زودی شاهد معرفی آن باشیم. فهرست FCC نشان داد که 12T ویژگی‌های ارتباطی مانند Wi-Fi 802.11ax، 5G (7 باند)، بلوتوث، GPS و فرستنده IR را ارائه می‌دهد. این گوشی در دو مدل عرضه خواهد شد: 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی.

شیائومی 12T پرو احتمالا با مشخصاتی مانند صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED، دوربین های پشتی مجهز به OIS، حداقل 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 و شارژ سریع 120 واتی عرضه می شود. حدس زده می شود که Xiaomi 12T و 12T Pro به ترتیب با نام Redmi K50S و Redmi K50S Pro در چین ارائه شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده شیائومی ۱۲ تی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)