حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی تولید گوشی های هوشمند خود در ویتنام را آغاز کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

با توجه به افزایش روزافزون فروش تولیدات شیائومی در جنوب شرق آسیا، این شرکت به تازگی تولید گوشی های هوشمند خود در ویتنام را آغاز کرده است. این شرکت ساخت دستگاه های خود را در این کشور آغاز کرده است تا سپس این تولیدات سریعاً به سایر بازار های جنوب شرق آسیا صادر شوند و نیاز کاربران را پاسخ دهند.

طبق گزارش NikkeiAsia، این غول فناوری چینی تولید گوشی های هوشمند خود را در استان شمالی تایوان نیز از یک کارخانه ریخته گری مستقر در هنگ کنگ آغاز کرده است. علاوه بر این، گوشی های ساخت ویتنام به کشور های دیگر مانند مالزی و تایلند صادر خواهند شد. این حرکت در زمانی انجام می‌شود که این کشور ها شاهد رشد جمعیت و اقتصاد هستند که نشان دهنده افزایش تقاضا نیز هست.

شیائومی تولید گوشی های هوشمند خود در ویتنام را آغاز کرد

شیائومی با تولید گوشی هوشمند در ویتنام قصد دارد رقیب خود سامسونگ را کنار بزند

شیائومی امیدوار است که بتواند جای پای خود را در بازار محکم کند که انتظار می رود شاهد رشد نیز باشیم. نهایتا این شرکت چینی قصد دارد به رقیب خود سامسونگ الکترونیک برسد. این برند کره جنوبی در حال حاضر محبوب ترین برند در ویتنام از نظر سهم بازار فروش است. طبق گزارش رسانه های محلی، غول فناوری چینی برای تولید خود به شرکت فناوری DBG مستقر در هنگ کنگ اعتماد کرده است. مساحت این کارخانه حدود 200 هزار متر مربع و سرمایه گذاری آنها حدود 80 میلیون دلار آمریکا می‌باشد.

منبع می‌گوید این سایت به غیر از گوشی های هوشمند، مسئولیت تولید تجهیزات انتقال داده و برد مدار ها را نیز بر عهده خواهد داشت. در حال حاضر، شیائومی عمدتاً گوشی های هوشمند خود را در چین و هند تولید می‌کند. با این حال، همه گیری جهانی در سال 2020 منجر به مختل شدن شدید زنجیره تامین شد. این رویداد به نوبه خود بر فروش خیلی از شرکت ها از جمله شیائومی نیز تاثیر گذاشت. بنابراین، این شرکت قصد دارد زنجیره تامین خود را متنوع تر کرده و گسترش دهد.

 

با توجه به سلطه دیرینه سامسونگ بر بازار ویتنام و سایر کشور های جنوب شرقی آسیا، به نظر شما شیائومی در دستیابی به اهداف خود موفق می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری