حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی رسما برند XMAGE را به‌عنوان فناوری تصویربرداری جدید خود و جانشین لایکا معرفی کرد

هواوی امروز به‌صورت رسمی فناوری جدید تصویربرداری دوربین موبایل خود با نام XMAGE را معرفی کرد. این شرکت بیان می‌کند که این فناوری جدید، کیفیت تصاویر را افزایش داده و عکس‌ها را در گوشی‌های هوشمند برجسته می‌کند. همچنین گفته می‌شود که این برند جدید که از ترکیب دو کلمه Extreme و Image تشکیل شده است، به‌عنوان جانشین لایکا در دستگاه‌های این شرکت انتخاب شده و احتمالا اولین بار در سری میت 50 شاهد استفاده از آن هستیم.

هواوی XMAGE

کمپانی هواوی پیرامون جدیدترین برند تصویربرداری خود توضیح می‌دهد:

این فناوری، نوآوری‌های گذشته ما در زمینه تصویربرداری را گردآوری کرده و تعهد ما به کاوش در دوربین گوشی‌های موبایل را نشان می‌دهد. ما درحال رسیدن به سطح جدیدی از فناوری تصویر هستیم، پس با ما همراه باشید.

Huawei XMAGE یک فناوری نوآورانه برای دوربین تلفن‌های همراه است که توسط شرکت چینی توسعه یافته تا به گوشی هوشمند پرچمدار آینده خود یک تجربه‌ی تصویربرداری غنی با نوید تصاویر فوق‌العاده ایده‌آل برای ثبت لحظات واقعی شما را بدهد.

این شرکت عمدتاً در سه زمینه متمرکز شده است که عبارتند از:

    نوآوری فناورانه

    تجربه عکسبرداری

    فرهنگ تصویرسازی

هواوی XMAGE

هواوی XMAGE

درحال‌حاضر، هیچ تأییدی در مورد گوشی هوشمندی که این فناوری با آن عرضه خواهد شد، وجود ندارد. اما با نزدیک‌شدن به زمان عرضه Mate 50، احتمالاً هواوی این پرچمدار را با فناوری دوربین XMAGE همراه خواهد کرد.

نگاهی به فناوری‌های تصویربرداری گذشته هواوی:

هواوی دوربین Ultra Vision را با سری P40 خود عرضه کرد. این فناوری شامل پیکربندی‌های دوربین سه‌گانه، چهارگانه و پنج‌گانه بود که جذب نور زیاد و تصاویر واضح را تقویت می‌کرد.

سنسور Ultra Vision دارای طرح پیکسلی RYYB با 40 درصد دریافت نور بیشتر در مقایسه با سنسورهای CMOS دیگر بود. همچنین XD Fusion Engine هواوی نیز به بهبود کیفیت تصویر کمک شایانی می‌کرد.

در ادامه، موتور تصویر True Chroma برای گوشی پرچمدار P50 Pro ارائه شد که به بهبود کیفیت تصاویر کمک می‌کند زیرا گاموت رنگی P3 را ازطریق Huawei XD بهینه کرده بود.

True Chroma Engine عکاسی دیجیتالی بسیار دقیق را از تصویر ادغام شده به‌صورت رنگی ایجاد کرده و قدرت عکاسی محاسباتی را به رخ رقیبان خود کشید.

به‌همین‌ترتیب، می‌توان انتظار داشت که این شرکت بتواند فناوری تصویربرداری XMAGE را در سری Huawei Mate 50 تعبیه کند. درحال‌حاضر، این شرکت چیزی در مورد استفاده از این فناوری در پرچمدار آینده خود ذکر نکرده است.

نظر شما پیرامون برند تصویربرداری جدید هواوی با نام XMAGE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

طراحی میت 50 هم اومده بزارین مننون

alikarimi

سلام،خب این برند جدید که هواوی معرفی کرده برای دوربین گوشیهای ساخت خودش، مسلمأ به پای لایکا نمیرسه، ولی خب حتما هوآوی یچیزی در این دیده، حالا بابد دید گوشیهای آینده هوآوی بخصوص پرچمدارهاش دوربینهاشون چطوریه و درچه حد هستش کیفیت و رنگو…….، اونوقت میشه فهمید که این XMAGE چیکارست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی