حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی ممکن است از Flyme OS برای گوشی‌های هوشمند خود در چین استفاده کند

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سونی، شایعات

در اکتبر 2021، غول فناوری ژاپنی، سونی، با شرکت چینی Meizu به توافق رسید تا برخی از عناصر Flyme OS میزو را در گوشی‌های هوشمند اکسپریای این شرکت یکپارچه کند. از آن زمان، گوشی‌های Xperia که در چین عرضه شده‌اند، به چندین اپلیکیشن Flyme OS به‌صورت ازپیش‌نصب‌شده، مجهز شده‌اند که تجربه کاربری متفاوتی را نسبت‌به رابط کاربری اختصاصی سونی برای بازارهای جهانی به‌ارمغان می‌آورد. بااین‌حال، اخیرا نشانه‌هایی ظاهر شده است مبنی‌بر اینکه احتمالا سونی به‌طور کامل از رابط کاربری میزو برای گوشی‌های اکسپریای فروخته‌شده در چین استفاده خواهد کرد.

استفاده سونی از Flyme OS

به‌گزارش gizmochina، نشانه‌هایی وجود دارد که سونی ممکن است ایده یکپارچه‌سازی کامل Flyme OS در گوشی‌های هوشمند خود را در ذهن داشته باشد. درحال‌حاضر، تلفن‌های Xperia موجود که در چین فروخته می‌شوند، با ویجت‌های فروشگاه برنامه، ایمیل، آب‌وهوا، اخبار و اطلاعات و سایر ویجت‌های سازگار با Flyme OS به‌صورت ازپیش‌نصب‌شده، همراه شده‌اند. بااین‌حال، اخیراً یک نظرسنجی ارسال‌شده توسط سونی به‌دنبال بازخورد کاربران در مورد تجربه آن‌ها در استفاده از سیستم‌عامل ارائه‌شده با ویژگی‌های Flyme بوده است. یکی از سؤالات مطرح‌شده، به دیدگاه کاربران پیرامون احتمال یکپارچه‌سازی رابط کاربری گوشی‌های اکسپریا با Flyme OS و جایگزینی کامل آن اشاره می‌کند.

سونی Flyme OS

سونی Flyme OS

شایعات پیرامون استفاده از گوشی‌های سونی اکسپریا از Flyme میزو برای اولین بار در ژانویه امسال منتشر شد. بعدها یک افشاگر چینی فاش کرد که سونی قصد دارد تا گوشی‌های اکسپریای فروخته‌شده در چین را به برخی از امکانات شخصی‌سازی‌شده برپایه‌ی سیستم‌عامل اندروید توسط Meizu مجهز کند. این نظرسنجی می‌تواند نشانه‌ای از بازنگری سونی باشد. از این گذشته، تجربه اندروید در چین مانند جاهای دیگر، به‌صورت خام نیست. اکثر سازندگان تلفن‌های هوشمند اغلب سفارش‌سازی‌هایی را ارائه می‌دهند که متناسب با نیازهای محلی است که در آن ارائه می‌شود.

درنهایت، نظر شما پیرامون احتمال یکپارچه‌سازی Flyme OS کمپانی میزو با گوشی‌های اکسپریا در داخل خاک چین چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

نمیدونم چند نفر استفاده کردن از گوشی های میزو‌
ولی دو مدلشو داشتم‌ به جرات میگم یکی از کم باگ ترین و سبک ترین رابط کاربری های گوشی های چینیه. مخصوصا اینکه زیاد از ios اسکی نرفته ینی ذات اندرویدشو حفظ کرده. به مراتب بهتر تز miui و color os.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی