حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپلیکیشن Switch to Android گوگل برای iOS اکنون از تمامی گوشی‌های اندروید 12 پشتیبانی می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اپلیکیشن، گوگل

در ماه آوریل، گوگل اپلیکیشن “Switch to Android” را برای سیستم‌عامل iOS منتشر کرد که برای اولین بار با گوشی‌های پیکسل کار می‌کرد. بااین‌حال، این شرکت به‌تازگی اعلام کرده که این برنامه برای تمامی گوشی‌های هوشمند دارای اندروید 12 به‌منظور انتقال اطلاعات کاربران از دستگاه iOS به اندروید، در اپ استور اپل در دسترس است.

اپلیکیشن Switch to Android گوگل برای iOS

چند ماه پیش، گوگل بی‌سروصدا برنامه “Switch to Android” را در App Store اپل منتشر کرد. این یک برنامه همراه اختصاصی بوده که کاربرانی را که می‌خواهند از یک گوشی آیفون به یک دستگاه اندرویدی جابجا شوند، راهنمایی می‌کند. انتشار این اپلیکیشن به‌آرامی صورت گرفت و این مورد تاحدودی به این علت بود که فقط از گوشی‌های پیکسل گوگل پشتیبانی می‌کرد که خود پایگاه بسیار کوچکی از دستگاه‌های اندرویدی را تشکیل می‌دهد. بااین‌حال، این امر درحال تغییر است؛ زیرا گوگل اکنون پشتیبانی گسترده‌تری از این برنامه را اعلام کرده و به کاربران اجازه می‌دهد از تمام دستگاه‌های اندروید 12 برای این اپلیکیشن استفاده کنند.

مهم‌ترین نکته در اطلاعیه امروز این است که برنامه Switch to Android در iOS اکنون از همه تلفن‌های دارای اندروید 12 پشتیبانی می‌کند. درحالی‌که اندروید 12 درصد کمتری از توزیع کلی اندروید را شامل می‌شود، اکثر دستگاه‌های جدیدی که این روزها عرضه شده‌اند، با اندروید 12 در خارج از جعبه ارائه می‌شوند. درغیراین‌صورت و عدم استفاده از اندروید 12، احتمالاً باید از این برنامه اجتناب کرده و جایگزین‌هایی را درنظر بگیرید. برای کاربران آیفون که به فکر تغییر دستگاه خود هستند، اکنون فرصت تجربه مهاجرت یکپارچه‌تر به اندروید فراهم شده است.

اپلیکیشن Switch to Android گوگل برای iOS

اپلیکیشن Switch to Android گوگل برای iOS

هنگامی‌که دستگاه اندرویدی جدید خود را در دست دارید، برنامه Switch to Android در iOS از شما می‌خواهد که ازطریق کابل یا به‌صورت بی‌سیم در برنامه به آیفون خود متصل شوید. سپس برنامه دستورالعمل‌هایی دارد که شما را در فرآیند مهاجرت راهنمایی می‌کند و انتقال داده‌هایی مانند مخاطبین، تقویم‌ها و عکس‌ها را به دستگاه اندروید جدیدتان آسان می‌کند. این برنامه همچنین کاربران را در مورد نحوه غیرفعال کردن iMessage قبل از انجام سوئیچ راهنمایی می‌کند، زیرا این مورد بعدها می‌تواند مشکل‌ساز باشد. البته به‌خاطر داشته باشید که داده‌های مربوط به برنامه‌های شما را نمی‌توان بین دو سیستم‌عامل انتقال داد.

دیدگاه شما پیرامون ارائه‌ی اپلیکیشن Switch to Android گوگل برای iOS با پشتیبانی از تمامی گوشی‌های دارای اندروید 12 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی