حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشتراک پولی تلگرام پریمیوم رسما ارائه شد: عبور تعداد کاربران از 700 میلیون نفر

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

پس از معرفی تلگرام پریمیوم در اوایل این ماه، اپلیکیشن محبوب پیام‌رسان بالاخره اشتراک پولی خود را منتشر کرد که به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌های اضافی را با پرداخت 4.99 دلار در ماه می‌دهد. همه‌ی ویژگی‌های جدید این اشتراک در پستی در وبلاگ رسمی تلگرام آمده است که در ادامه به بررسی مهم‌ترین موارد اضافه‌شده می‌پردازیم.

اشتراک پولی تلگرام پریمیوم

پیش از همه، نگاهی کوتاه به تمامی ویژگی‌های جدید اضافه‌شده به اشتراک پولی تلگرام پریمیوم می‌اندازیم:

افزایش سقف آپلود فایل به 4 گیگابایت

دانلودهای سریع‌تر

اتصال به 4 اکانت در هر اپلیکیشن

سازماندهی چت‌ها در 20 پوشه که هرکدام 200 چت را نگه می‌دارد

پین 10 چت در لیست اصلی

رزرو حداکثر 20 لینک t.me عمومی

ذخیره 400 GIF و 10 استیکر موردعلاقه

بایو (bio) طولانی‌تر

زیرنویس‌های طولانی‌تر برای عکس‌ها و ویدیوها

تبدیل صدا به متن

استیکر و ریکشن‌های منحصربه‌فرد

نمایش آیکون پریمیوم در بایو

پشتیبانی از ویدئو در آواتار پروفایل

حذف تبلیغات

آیکون‌های سفارشی بیشتر

به‌طورکلی، مشترکین تلگرام پریمیوم اکنون تا دو برابر محدودیت بیشتر در هر زمینه نسبت‌به کاربران استاندارد دریافت خواهند کرد. به‌عنوان‌مثال، به‌جای پیوستن به 500 کانال، برای این افراد محدودیت عضویت در تعداد 1000 کانال موجود است. همین امر در مورد سایر ویژگی‌های تلگرام نیز صدق می‌کند، ازجمله اینکه مشترکین می‌توانند 20 پوشه با 200 چت ایجاد کنند، تا 10 پک استیکر موردعلاقه را ذخیره کرده، حداکثر 10 چت را پین کنند و به‌جای سه حساب، درمجموع چهار حساب به اپلیکیشن تلگرام خود اضافه کنند. کاربران پریمیوم همچنین می‌توانند بایو طولانی‌تری داشته باشند.

اشتراک پولی تلگرام پریمیوم

اشتراک پولی تلگرام پریمیوم

برخی از امتیازات دیگر عبارتند از دسترسی به کتابخانه‌ای از استیکرهای Premium با انیمیشن‌های تمام‌صفحه، واکنش‌های ایموجی انحصاری و تصاویر نمایه متحرک. همچنین امکان تبدیل متن برای پیام‌های صوتی درصورتی‌که هدفون در دسترس ندارید، علاوه‌بر ابزارهای مدیریت چت که به شما امکان می‌دهند پوشه چت پیش‌فرض خود را تغییر دهید، وجود دارد.

دیدگاه پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، در مورد سطح آزادی این پلتفرم از زمانی که او برای اولین بار به این حالت از تلگرام در سال 2020 اشاره کرد، بدون تغییر باقی مانده است. مطابق با آنچه پیش‌تر گفته بود، وی در هفته گذشته اظهار داشت که ویژگی‌های فعلی و کل برنامه تلگرام کماکان رایگان خواهند ماند و ویژگی‌های جدید تأثیری بر کاربران غیرپریمیوم نخواهد داشت. این بدان معناست که کاربران رایگان تلگرام باید بتوانند فایل‌های بزرگ‌تری را که مشترکین پریمیوم (تا سقف 4 گیگابایت) آپلود می‌کنند را دانلود کرده و همچنین واکنش‌های یا ایموجی‌های جدیدتر را که کاربران نسخه پولی از آن استفاده می‌کنند، مشاهده کنند.

آیکون جدید اشتراک پولی تلگرام

آیکون جدید اشتراک پولی تلگرام

دورف همچنین وعده داده است که تلگرام توسعه ویژگی‌های جدید برای کاربران رایگان را نیز متوقف نخواهد کرد، که به‌نظر می‌رسد این پلتفرم تاکنون این رویه را به‌خوبی دنبال کرده است. آخرین به‌روزرسانی تلگرام نشان‌های تأییدشده را در چت‌ها (نه‌فقط در پروفایل، نتایج جستجو یا لیست‌های چت) نشان داده، به گروه‌های عمومی امکان فعال کردن درخواست‌های پیوستن را می‌دهد و چند پیشرفت خاص دیگر در این پلتفرم را اضافه می‌کند.

همان‌طور که گفته شد، Telegram Premium دارای ویژگی‌های زیادی است که احتمالاً بسیاری از آن‌ها برای فعال‌ترین پایگاه کاربری تلگرام که اکنون 700 میلیون نیرو عضو دارد، جذاب خواهد بود. بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که آیا بخش قابل‌توجهی از کاربران تلگرام حالت جدید Premium را نادیده گرفته و یا در آن مشترک می‌شوند.

دیدگاه شما پیرامون اشتراک پولی تلگرام پریمیوم با پرداخت 5 دلار در ماه و امکانات جدید اضافه‌شده به آن چیست؟ آیا خود شما تمایلی به ارتقای حساب فعلی تلگرام خود به اشتراک پریمیوم دارید و یا ویژگی‌های جدید نمی‌توانند شما را به پرداخت این مقدار هزینه ترغیب کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی