حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی S23 اولترا را این بار در رنگ خاص “مسی طلایی” ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، سامسونگ

رندر خاص و تردید آمیز گلکسی اس 23 اولترا را که هفته قبل دیدید به یاد دارید؟ حال سازنده آنها رندر گلکسی S23 اولترا را در رنگ جدیدی ساخته است. این رندر مفهومی از سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا در یک کلیپ ویدیویی، توسط همان سازنده تولید شده است و این بار گوشی هوشمند پرچم‌دار مورد انتظار سامسونگ را با لباس جدیدی به کاربران علاقه‌مند نشان می‌دهد. این بار، گلکسی اس 23 اولترا با نمایشگر بسیار خمیده خود به رنگ خاص “مسی طلایی” می‌درخشد. بنابراین بیایید در ترنجی به شمایل پرچمدار آینده سامسونگ که ساخته شده توسط یک کاربر علاقه‌مند است، نگاهی بیاندازیم.

رندر مفهومی گلکسی اس 23 اولترا یک طراحی ویژه اما تردید آمیز را نشان می‌دهد

همانطور که بالاتر گفته‌ شد، ما چندی پیش رندر ایجاد شده توسط Technizo Concept را با شما کاربران عزیز ترنجی به اشتراک گذاشتیم که از نظر طراح آن نشان می‌داد که سامسونگ فکر می‌کند ممکن است با طراحی گلکسی S23، به خصوص برای مدل رده بالای “اولترا” چه کاری انجام دهد. این رندر در واقع چیزی شبیه به تغییر مسیر از ظاهر Galaxy S22 Ultra است که مطمئناً در مقایسه با این رندر مفهومی پر زرق و برق و درخشان Galaxy S23 Ultra، ساده‌تر و معمولی به نظر می‌رسد.

رندر گلکسی S23 اولترا را این بار در رنگ خاص مسی طلایی ببینید

جدا از رنگ طلایی رنگی که روی این رندر سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا اعمال شده است، سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی که شایعه شده است و اشاره‌ای به حضور احتمالی پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز وجود دارد و البته حضور قلم ویژه سامسونگ در این نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ نیز دیدنی است. صفحه نمایش خمیده S23 اولترا گویا از صفحه نمایش S22 اولترا نیز خمیده‌تر است و تا اینجای کار به زیبایی می‌افزاید، اگرچه در واقعیت ممکن است برای همه کاربران چندان کاربردی نباشد.

رندر گلکسی S23 اولترا را این بار در رنگ خاص مسی طلایی ببینید

سازنده این محتوا تصمیم گرفته است که گلکسی اس 23 اولترا مسی طلایی را کمی با سیستم دوربین مورد علاقه خود ادغام کند، که اگر سامسونگ به هر شکلی از تمایلات او پیروی کند، تغییر بزرگی در این دستگاه خواهد بود. در حالی که گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس دارای ماژول های فلزی برای تجهیزات دوربین هستند، اس 22 اولترا به گونه ای ساخته شده است که قالب کلی ماژول دوربین را ندارد و تک تک حسگر ها جداگانه کمی از قاب دستگاه بیرون می‌زنند. اما در این طراحی، طراح مجددا به ماژول برآمده فکر می‌کند. البته جنس آن ممکن است این بار شیشه‌ای باشد. منبع می‌گوید در هر صورت سری گلکسی S23 با تمام مشخصات خود احتمالاً در فوریه 2023 معرفی شود.

 

نظر شما راجع به این رنگ جدید در رندر گلکسی S23 اولترا چیست؟ آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری