حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر مفهومی گلکسی اس 23 اولترا یک طراحی ویژه اما تردید آمیز را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

گلکسی اس 23 اولترا در حالی در رندر های مفهومی حضور می‌یابد که در حال حاضر تقریباً هیچ چیز در مورد این دستگاه پرچمدار کره‌ای شناخته نشده است. اما همانطور که گفتیم امروز مجموعه‌ای از رندر های مفهومی منتشر شده‌اند که ظاهر زیبایی از گلکسی اس 23 اولترا را حتی اگر ساخته ذهن خود هنرمند باشد به ما نشان می‌دهند. بیایید در ترنجی نگاهی به این رندر خاص سامسونگ Galaxy S23 Ultra بیاندازیم.

انتظار می‌رود سامسونگ خانواده گلکسی اس 23 را در ماه فوریه سال آینده میلادی عرضه کند و گلکسی اس 23 اولترا بهترین مدل آن باشد. در حالی که اطلاعات کمی در مورد جزئیات سخت افزاری این گوشی پرچمدار نسل بعدی وجود دارد. اکنون اما در مجموعه ای از رندر های مفهومی ما می‌توانیم آنچه که این دستگاه می‌تواند باشد را تصور کنیم.

رندر مفهومی گلکسی اس 23 اولترا

این رندر های مفهومی اولیه که توسط Technizo Concept به اشتراک گذاشته شد، جانشین Galaxy S22 Ultra را با یک طراحی خارق‌العاده و خاص نشان می‌دهد که دارای یک ماژول دوربین بزرگ است و به نوبه خود دارای یک دوربین اصلی برجسته! همچنین به نظر می‌رسد که زیر این دوربین اصلی یک لنز پریسکوپی قرار دارد. در حالی که دو لنز دیگر در سمت راست دوربین اصلی وجود دارند. در نمای جلویی نیز این گوشی با لبه‌ های خمیده، حفره دوربین سلفی و حاشیه‌ های بسیار کم نشان داده می‌شود. البته یک درگاه قلم مخصوص پرچمداران سامسونگ نیز در پایین این دستگاه وجود دارد.

رندر مفهومی گلکسی اس 23 اولترا یک طراحی ویژه اما تردید آمیز را نشان می‌دهد

حضور دوربین 200 مگاپیکسلی در گلکسی اس 23 اولترا در این رندر نیز تایید می‌شود

ستاره محفل در اینجا دوربین اصلی S23 Ultra است. یک دوربین 200 مگاپیکسلی که منبع می‌گوید پس از مدتها با نمونه 108 مگاپیکسلی مرسوم سامسونگ تعویض خواهد شد. در واقع شایعات در حال حاضر ادعا می‌کنند که این پرچمدار دوربین 108 مگاپیکسلی مدل‌ های اخیر را به نفع سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HP3، کنار خواهد گذاشت.

رندر مفهومی گلکسی اس 23 اولترا

رندر مفهومی Galaxy S23 Ultra

البته در حالی که این تصاویر مفهومی ممکن است برای برخی از شما کاربران عزیز ترنجی جذاب باشد. اما باید بدانید که این زبان طراحی با زبان طراحی فعلی سامسونگ تفاوت های قابل توجهی دارد. به خصوص در قسمت پشتی و ماژول دوربین ممکن است با واقعیت فاصله زیادی داشته باشد.

در هر صورت بیایید با توجه به اطلاعات کم موجود، خوشبین باشیم. نظر شما راجع به این طراحی چیست؟ گلکسی اس 23 اولترا را با این شمایل می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری