حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۴ بیانگر یک پیشرفت محسوس در آن است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

همانطور که می‌دانید، این روزها گزارش‌های مختلفی درباره نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ می‌شنویم. سامسونگ در نظر دارد هر نسل این دستگاه‌ها را به میزان مشخصی بهبود دهد. از همین روی، ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۴ بیانگر یک پیشرفت محسوس در آن است. با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ بالاخره ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۴ را افزایش خواهد داد

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی محصولات بعدی خود در زمینه گوشی‌های تاشو است. تا کمتر از دو ماه آینده، انتظار داریم که این شرکت گوشی‌های هوشمند جدید گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ را معرفی کند. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها با تغییرات نسبتا زیادی همراه باشند. به هر حال، ما انتظار پیشرفت‌های قابل توجهی را داریم تا سامسونگ را در صدر جدول بازار گوشی‌های تاشو نگه دارد.

این شرکت کاملا مطمئن است که دستگاه‌های تاشو جدید، از محصولات قبلی خود فروش بیشتری خواهد داشت. جدا از افزایش عملکرد نسل جدید این دستگاه‌ها، ممکن است همراه با خود، عمر باتری بهتری را نیز ارائه دهند. حتی گلکسی زد فلیپ ۴ نیز احتمالا افزایش قابل توجهی در حجم باتری را به همراه خواهد داشت و یک نشت خبری جدید این واقعیت را تایید می‌کند.

ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۴

سری گلکسی زد فلیپ همیشه از نظر ظرفیت باتری، نسبت به نسخه فولد ضعیف‌تر بوده است. ما می‌دانیم که بهینه سازی سازه محصولات تاشو برای قرارگیری یک باتری بزرگ، تقریبا چالشی سخت و مشکل‌ساز است. با این حال، به نظر می‌رسد سامسونگ با هر نسل جدید، این مشکل را تا حد زیادی برطرف می‌کند. یک خبر جدید حاکی از آن است که گلکسی زد فلیپ ۴ با باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. این یک ارتقاء عظیم نیست و حتی با گوشی‌های هوشمند استاندارد هم همتراز نیست، اما همچنان برای گوشی‌های تاشوی خبری بسیار خوب است.

گلکسی زد فلیپ ۴ دارای چیدمان باتری دو سلولی است. این دو باتری از طریق عکس‌های لو رفته، رویت شده بودند. این سلول‌ها از بخش تولید باتری سامسونگ SDI تولید می‌شوند و دارای دو ظرفیت ۲۵۵۵ میلی آمپر ساعت و ۱۰۴۰ میلی آمپر ساعت هستند. با ترکیب هر دو، ظرفیت ۳۵۹۵ میلی آمپری بدست می‌آید. با این حال، ظرفیت معمولی احتمالا با برچسب ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود.

ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۴

این بدان معناست که باتری این دستگاه حدود ۴۰۰ میلی آمپر ساعت بیشتر از گلکسی زد فلیپ ۳ است. طبق رندرهای فاش شده، گلکسی زد فلیپ ۴ کمی ضخیم‌تر از مدل قبلی خود و با ضخامت ۷.۲ میلی‌متر خواهد بود. اما این فقط یک افزایش ۰.۳ میلی‌متری است. شاید این راهی برای جا دادن یک باتری بزرگ‌تر بوده است. قابل ذکر است که ظرفیت باتری این دستگاه با ظرفیت باتری گلکسی S22 مطابقت دارد.

به گفته GizChina، این ظرفیت بالاتر از ظرفیت باتری برخی از آیفون‌های اپل است، بنابراین سامسونگ در حال کشف این موضوع است که چگونه این دستگاه‌ها را به استاندارد محصولات بازار نزدیک‌تر کند. گلکسی زد فلیپ ۴ نیز با شارژ ۲۵ واتی سریع عرضه می‌شود. با این حال، این شارژ سریع، فقط در دنیای محصولات سامسونگ سریع است و نمی‌توان آن را با استانداردهای فعلی بازار مقایسه کرد (جایی که رقبا توان شارژ ۲۰۰ واتی را ارائه می‌دهند).

اما ظاهرا این بالاترین سرعت شارژی که این شرکت کره‌ای در حال حاضر با این محصول ارائه می‌کند، زیرا در گلکسی S22 اولترا قابلیت شارژ ۴۵ واتی نیز در دسترس است.  تصاویر این دستگاه تاشو، اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است، انتظار می‌رود این موضوع در هفته‌های آینده بیشتر شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان