حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده گلکسی اس 22 در جدیدترین بروزرسانی خود در بخش دوربین ارتقاء می‌یابند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

خانواده گلکسی اس 22 در حال حاضر با یکی از بهترین سیستم های دوربین عرضه می‌شوند، اما برای پیشرفت هیچ وقت زود نیست و همیشه جای بهبود وجود دارد. بنابراین هفته گذشته یک پچ امنیتی جدید برای سه پرچمدار سامسونگ منتشر شد که به طرز مشکوکی بزرگ و اگر به طور دقیق بگوییم 1.7 گیگابایت بود. با وجود این اندازه بزرگ، گزارش تغییرات ارائه شده با این آپدیت به جز رفع اشکالات معمول و بهبوده های سیستمی، چیز دیگری ذکر نکرده بود. با این حال، امروز یکی از مدیران انجمن در انجمن‌ های سامسونگ اعلام کرد که در به‌روزرسانی اخیر قابلیت های بیشتری پنهان شده است. در ترنجی راجع به امکانات و بهبود های جدید در بخش دوربین سری گلکسی اس 22 بیشتر خواهیم گفت.

خانواده گلکسی اس 22 در جدیدترین بروزرسانی خود در بخش دوربین ارتقاء می‌یابد

در این پست آمده است که گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 اولترا سامسونگ همگی تنظیمات جدید نرم افزاری دوربین خود را دریافت کرده‌اند. اکنون عکس‌ها باید وضوح طبیعی‌تری داشته باشند. بنابراین امیدواریم که وضوح بیش از حدی که سامسونگ پس از پردازش به آن معروف است، برطرف شود. همچنین کنتراست نیز باید بهتر به نظر برسد. صاحبان حیوانات خانگی و گوشی های خانواده گلکسی اس 22 نیز ممکن است از دانستن این موضوع خوشحال شوند که تلفن آنها اکنون هنگام عکاسی از حیوانات، رنگ های طبیعی تری را ثبت می‌کند. این تا حد زیادی به لطف یک الگوریتم بهبود خودکار تعادل سفیدی است که با این به‌روزرسانی جدید معرفی شد.

حالت پرتره نیز اکنون باید بهتر از قبل باشد، اگرچه در پست دقیقاً جزئیات آن مشخص نشده است. از نظر فیلم برداری نیز لیست مربوطه به بهینه سازی حافظه برای ضبط نیز اشاره می‌کند.
آخرین مورد اما یکی از مهم ترین اشکالات مرتبط با دوربین بود که باعث می شد گوشی پس از گرفتن عکس با گزینه Single Take عکسبرداری را متوقف کند. خبر خوش اینکه این مورد اکنون رفع شده است.

سامسونگ چند آپدیت برای گلکسی اس ۲۲ ارایه خواهد کرد؟ پشتیبانی تا ۲۰۲۷ !

منبع می‌گوید وصله امنیتی ماه ژوئن که با تمام تنظیمات ذکر شده در بالا همراه بود، ابتدا در کشور های اروپایی و آسیایی منتشر شد، با این حال، اکنون باید به بقیه مناطق میز برسد.
اگر هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، مطمئن شوید که هر از چند گاهی به‌صورت دستی بررسی کنید، در صورتی که گوشی شما برای انجام خودکار این کار تنظیم نشده است. می توانید این کار را با رفتن به Settings > Software update و انتخاب Download and install انجام دهید.

 

حتما در صورت بروزرسانی دستگاه خود، کاربران را از قابلیت ها و بهبود های ارائه شده باخبر کنید. در بخش نظرات با شما عزیزان همراه هستیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری