حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید گلکسی S22 با هدف رفع مشکلات جزئی منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ، مشکلات

سامسونگ همواره گوشی‌های هوشمند خود را به وسیله آپدیت‌های نرم‌افزاری، به قابلیت‌های جدیدی مجهز کرده و حتی در صورت وجود مشکلاتی خاص، آن‌ها را نیز رفع می‌کند. بر اساس گزارش‌های دریافتی،  آپدیت جدید گلکسی S22 با هدف رفع مشکلات جزئی منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

آپدیت جدید گلکسی S22، مشکلات خاصی را برطرف می‌کند…!

چند ماه از عرضه سری Galaxy S22 می‌گذرد. با این حال، این دستگاه‌ها هنوز به لطف سامسونگ و به آپدیت‌های سریع آن بسیار مورد توجه هستند. این شرکت کره‌ای با عرضه به‌روزرسانی‌ها برای گوشی‌های هوشمند خود، به طور کلی پشتیبانی بسیار خوبی ارائه داده و مشکلات گرمایشی را نیز کمتر کرده است. اما طبق روال معمول، گلکسی S22 به عنوان پرچمدار فعلی سامسونگ، با آپدیت‌های جدید، عملکردی به مراتب بهتر پیدا می‌کند.

اخیرا این شرکت آپدیت جدیدی دیگری را برای گلکسی S22، Galaxy S22 Plus و Galaxy S22 Ultra ارائه کرده است. همانطور که انتظار دارید، هدف این آپدیت بهبود تجربه کلی و بهینه سازی و رفع برخی از مشکلات آن است. البته قابل ذکر است که این آپدیت فعلا تنها برای نسخه‌هایی از گلکسی S22 که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام عرضه شده‌اند، منتشر می‌شود. کسانی که از نسخه اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده می‌کنند، باید کمی بیشتر برای دریافت این آپدیت جدید صبر کنند. اما ما مطمئن هستیم که این به‌روز رسانی در نهایت برای همه کاربران منتشر خواهد شد.

آپدیت جدید گلکسی S22

همانطور که گفته شد، آپدیت جدیدی همراه با اصلاحات جزئی برای سری GALAXY S22 در حال انتشار است. نسخه به‌روز رسانی جدید دارای شماره S90xEXXU2AVE4 می‌باشد. توجه داشته باشید که X برای نوع تلفنی که شما دارید استفاده می‌شود. قابل ذکر است که این به‌روز رسانی در حال حاضر در بسیاری از کشورها منتشر شده است و با حجم تنها ۳۵۰ مگابایت، بیانگر تغییراتی جزئی است.

این به‌روزرسانی هنوز در حال پخش است، بنابراین ممکن است چند روز طول بکشد تا به همه دستگاه‌های واجد شرایط برسد. این آپدیت با چند اصلاح امنیتی برای گوشی‌های هوشمند همراه شده است. متاسفانه سامسونگ نامی از این آسیب‌ پذیری‌ها نبرده و فقط می‌گوید که اکنون رفع شده‌اند. علاوه بر این، این به‌روزرسانی، بهبودهایی برای ثبات کلی عملکرددستگاه نیز به همراه دارد. همانطور که به وضوح می‌بینید، این شرکت دارای سیاست اعمال تغییرات عمومی با اطلاعات مرموزی است. در حال حاضر، ما فقط می‌توانیم به عملکرد آن اعتماد کنیم تا تجربه کاربری را بهبود دهد.

سامسونگ چند آپدیت برای گلکسی اس ۲۲ ارایه خواهد کرد؟ پشتیبانی تا ۲۰۲۷ !

این شرکت به‌روز رسانی‌های خود را معمولا به صورت منظم منتشر می‌کند. اما رویه رفع مشکلات گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 کمی متفاوت است. همچنین، ما فقط می‌توانیم فرض کنیم که این شرکت احتمالا مشکلاتی را در آپدیت قبلی پیدا کرده است. این مورد شاید یک آسیب‌ پذیری بزرگ یا مشکل در عملکرد باشد. زیرا این شرکت به‌سرعت به‌روز رسانی‌هایی را با اصلاحات نامشخص ارائه کرده است. این شرکت احتمالا نمی‌توانست منتظر عرضه آپدیت وصله امنیتی ماه ژوئن باشد که احتمالا در چند هفته آینده ارائه می‌شود.

به گفته GizChina، شما می‌توانید از طریق بخش تنظیمات و بخش آپدیت‌های نرم‌افزاری، عرضه یا عدم عرضه این آپدیت را بررسی کنید. در مورد سری Galaxy S22 با تراشه Exynos 2200، احتمالا باید چند هفته منتظر بمانند تا این آپدیت برای شما نیز عرضه شود. با این حال، همیشه این احتمال وجود دارد که مشکلات حل شده فقط برای نسخه اسنپدراگون باشد و این مورد فقط در طول زمان مشخص خواهد شد.

ممکن است اکنون زمان مناسبی برای خرید سری Galaxy S22، به خصوص S22 پلاس باشد. به هر حال، قیمت آن‌ها در حال کاهش است. شایعه شده است که این شرکت در اواخر سال جاری گلکسی S22 FE را عرضه خواهد کرد و چند شایعه دیگر نیز درباره آن وجود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان