حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 4 سامسونگ شامل نسخه‌ای با حافظه 1 ترابایتی خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هرچند هنوز چندین ماه تا زمان رونمایی سامسونگ از گلکسی زد فولد 4 فاصله داریم؛ اما انتظار می‌رود این شرکت بهبودهای معناداری را در دستگاه تاشوی آینده خود انجام دهد که یکی از آن‌ها، عرضه آن با نسخه‌ای شامل حافظه داخلی 1 ترابایتی است.

حافظه 1 ترابایتی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

وب‌سایت sammobile اخیرا دریافته که یک نسخه از Galaxy Z Fold 4 وجود خواهد داشت که حافظه داخلی خیره‌کننده 1 ترابایتی را ارائه می‌دهد. این میزان حتی برای پراستفاده‌ترین کاربران گوشی‌های هوشمند نیز، بیش از اندازه خواهد بود.

سامسونگ به‌طور کامل با ایده عرضه گوشی‌های هوشمند با حافظه داخلی 1 ترابایت آشناست. ما پیش از عرضه سری گلکسی اس 22 گزارش دادیم که گلکسی اس 22 اولترا نسخه 1 ترابایتی خواهد داشت که همین‌طور نیز شد. ازآنجایی‌که سری گلکسی اس 22 اسلات کارت microSD را کنار گذاشته است، گزینه 1 ترابایتی برای مشتریانی که به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند، پاسخ می‌دهد.

این شرکت در سال گذشته، گلکسی زد فولد 3 را با حافظه 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی عرضه کرد. هر دوی این گزینه‌های ذخیره‌سازی برای نسل آینده گوشی تاشو سامسونگ نیز در دسترس خواهند بود. بااین‌حال، غول کره‌ای با ارائه یک مدل 1 ترابایتی برای گلکسی زد فولد 4، همه‌چیز را ارتقا می‌دهد. SM-F936J ،SM-F936N و SM-F936W ازجمله مدل‌هایی هستند که دارای فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی هستند.

حافظه 1 ترابایتی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

حافظه 1 ترابایتی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

به یاد داشته باشید که گلکسی زد فولد 3 دارای اسلات کارت microSD نیست و این احتمالاً برای جانشین آن نیز صادق است. گزینه ذخیره‌سازی 1 ترابایتی برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند حافظه داخلی قابل‌توجهی داشته باشند، جذاب خواهد بود. همین‌طور ازآنجایی‌که کارت‌های microSD برای این دستگاه‌ها پشتیبانی نمی‌شوند، افزایش حافظه داخلی یک راه‌حل ایده‌آل است.

باید دید که این چه معنایی برای برچسب قیمت دستگاه خواهد داشت. نسخه 512 گیگابایتی با قیمت 1899 دلار، درحال‌حاضر گران‌ترین مدل گلکسی زد فولد 3 است. اگر سامسونگ قصد کاهش قیمت‌ها را نداشته باشد، احتمالاً نسخه 1 ترابایتی آن 1999 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. انتظار می‌رود سامسونگ در مردادماه سال جاری از گلکسی زد فولد 4 رونمایی کند.

نظر شما پیرامون افزایش حافظه حداکثری گوشی آینده Galaxy Z Fold 4 سامسونگ به 1 ترابایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی