حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بالاترین بنچمارک Antutu گوشی‌های پرچمدار اندرویدی ماه May 2022

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک

بنچمارک Antutu هر چند مورد بی‌مهری گوگل قرار گرفت اما یکی از پایه‌های مهم محک‌زدن عملکرد موبایل‌ها است. اگر شما هم امتیازهای این پلتفرم را دنبال می کنید، امرور بالاترین بنچمارک Antutu گوشی‌های پرچمدار اندرویدی ماه May 2022 منتشر شده است. جالب است که دیمنسیتی ۹۰۰۰ توانسته اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را شکست دهد!

بالاترین بنچمارک Antutu ماه May 2022

در لیست زیر که مربوط به بنجمارک Antutu ماه May 2022 برای گوشی‌های پرچمدار است، داده های جالبی را می بینیم. ابتدا بالاترین امتیاز در حال نزدیک شدن به عدد ۱ میلیون و ۵۰ هزار است که برای گوشی گیمینگ شیائومی یعنی Black Shark 5 Pro است.

پس از آن نیز ۲ گوشی گیمینگ دیگر به همین تراشه و اختلاف ناچیز نشسته اند. نماینده‌های نوبیا (ZTE) و لنوو جایگاه های دوم و سوم را اختیار کرده اند.

اولین حضور مدیاتک تا گوشی ویوو رقم می خورد که امتیاز بالای ۱ میلیون را ثبت کرده است. کمی پایین تر شما می توانید ۲ نسخه از ویوو ایکس ۸۰ پرو را ببینید که در رتبه‌های ۷ و ۹ قرار دارند. رتبه ۷ همین گوشی با تراشه مدیاتک دیمینسیتی ۹۰۰۰ بوده و رتبه ۹ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱.

به این ترتیب می توان گفت که در شرایط برابر تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ ثبت می کند.

بنجمارک Antutu ماه May 2022

بنجمارک Antutu ماه May 2022

رتبه دوم برای موتورولا اج ایکس ۳۰ است که با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ ارایه شده است. جالب است که هیچ‌کدام از پرچمدارهای شاخص سامسونگ و شیائومی (در برند شیائومی و پوکو) در این لیست حضور ندارند. در حقیقت ۱۰ رتبه برای برندها و گوشی‌های چینی که خارج از این کشور خیلی سخت پیدا می شوند، تصاحب شده است.

امتیاز برای شما چقدر اهمیت دارد؟ چنین تفاوت های اندک کمتر از ۱۰ درصدی بین ۱۰ گوشی موجود در این لیست برای شما چقدر معامله‌برهم‌زن خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)