حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ شیائومی Mi 10 5G با MIUI 13 رسما ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

خانواده پرچمدار شیائومی برای سال ۲۰۲۰ سری Mi 10 بودند. مدل 5G این خانواده به تازگی آپدیت اندروید ۱۲ را با رابط کاربری MIUI 13 دریافت کرده است. بله، آپدیت اندروید ۱۲ شیائومی Mi 10 5G با MIUI 13 رسما ارایه شده و برای مدل گلوبال این گوشی در دسترس است.

آپدیت اندروید ۱۲ شیائومی Mi 10 5G

شیائومی با سری 12 وارد دوازدهمین نسل از گوشی های هوشمند پرچمدار خود شده اما با وجود این، آن ها هنوز نسل قدیمی پرچمداران خود را فراموش نکرده اند.

شیائومی Mi 10 5G بالاخره به روز رسانی رسمی پایدار MIUI 13 خود را دریافت کرد و به طور رسمی به این معنی است که اندروید ۱۲ به این گوشی می‌رسد. برای مقایسه باید گفت که شیائومی می ۱۰ هم دوره گلکسی اس ۲۰ است که ماه‌ها قبل این آپدیت را دریافت کرده بود.

شیائومی می ۱۰ 5G

شیائومی می ۱۰ 5G

به‌روزرسانی پایدار MIUI 13 بهبودهای نرم‌افزاری قابل‌توجه، وصله‌های امنیتی و گزینه‌های سفارشی‌سازی نرم‌افزار اضافی را برای کاربران Mi 10 5G به ارمغان می‌آورد. همچنین وصله امنیتی ماه آوریل ۲۰۲۲ با این آپدیت عرضه می شود که کمی قدیمی است. نسخه رابط کاربری MIUI در این آپدیت برابر V13.0.4.0.SJBMIXM بوده و بر مبنای اندروید 12 است.

شیائومی می ۱۰ 5G

شیائومی می ۱۰ 5G

به طور کلی، کاربران Mi 10 5G می‌توانند دستگاه های خود را به آخرین نسخه پایدار MIUI به روز کنند تا امنیت اندروید خود را حفظ کنند و همچنین از ویژگی های جدیدی که اندروید 12 به ارمغان می آورد لذت ببرند.

کاربران گوشی های هوشمند شیائومی می توانند آخرین به روزرسانی پایدار MIUI را از طریق تنظیمات در قسمت About Phone > MIUI Version > Check for Updates بررسی کنند.

در زمان معرفی شیائومی Mi 10 5G یکی از پرچمداران بسیار مورد توجه شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 865، دوربین اصلی پرچمدار 108 مگاپیکسلی و همچنین نمایشگر AMOLED خمیده 90 هرتزی FHD+ بود.

نظر شما درباره عملکرد ارایه آپدیت اندروید ۱۲ شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)