حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل درحال کار بر روی یک گوشی پیکسل مرموز با مشخصات پیشرفته است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

Pixelpixelpix3l

Piبه‌تازگی، وب‌سایت 9to5google نشانه‌هایی پیدا کرده که نشان می‌دهد کمپانی گوگل ممکن است درحال کار بر روی یک گوشی مرموز از سری پیکسل با مشخصات پیشرفته ازجمله نمایشگر بهبودیافته باشد.

احتمال معرفی گوشی پیکسل پیشرفته از سوی گوگل

هفته گذشته، برخی از مشخصات کلیدی نمایشگر پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را بر اساس کدهای در دسترس عموم از پروژه منبع باز اندروید گزارش دادیم. همچنین به‌لطف ذکر «C10»، متوجه شدیم که کدهای مربوطه به گوشی‌های خاص شامل “P10” که به‌ترتیب با اسم رمز “یوزپلنگ” (Pixel 7 Pro) و “پلنگ” (Pixel 7) گره خورده‌اند، می‌باشند.

علاوه‌بر این کدها برای پیکسل 2022، دو نام رمز گربه‌سانان دیگر برای دستگاه‌های Felix و Lynx نیز تأیید شده است. این دو باید Pixel 7a و دستگاه ناشناخته دیگری باشند، احتمالاً نسخه‌ای از دستگاه که تأخیر خورده است، به‌عنوان مثال، Pixel Notepad تاشو با تراشه Tensor نسل دوم.

در کنار کار بر روی نمایشگرهای جدید برای “C10” و “P10″، همچنین مشخص شده است که گوگل در حال آماده‌سازی پشتیبانی برای یک نمایشگر کاملاً متفاوت بوده که با نام “G10” برچسب‌گذاری شده است. همان‌طور که در بالا ذکر شد، تاکنون هیچ کد نام مرتبط با پیکسل که با حرف “G” شروع می‌شود، کشف نشده است که درنتیجه این گوشی را به یک دستگاه مرموز جالب تبدیل می‌کند.

احتمال معرفی گوشی پیکسل پیشرفته از سوی گوگل

احتمال معرفی گوشی پیکسل پیشرفته از سوی گوگل

برای شروع، ما می‌دانیم که این دستگاه G10 به‌وضوح باید بر روی اندروید اجرا شود، و با قضاوت بر اساس تمام ارجاعات به Exynos، باید از یک تراشه Tensor تغذیه شود. این نشان می‌دهد که ما ممکن است به‌نوعی با یک دستگاه پیکسل روبرو باشیم‌

به‌نظر نمی‌رسد این G10 بخشی از Pixel A-series باشد، زیرا می‌تواند مانند Pixel 6 Pro با رفرش‌ریت 120 هرتز کار کند. درواقع، نمایشگر G10، با وجود اینکه توسط BOE به‌جای سامسونگ ساخته شده است، اما دارای مشخصات یکسان با پیکسل 6 پرو ازجمله رزولوشن 1440×3120، رفرش‌ریت 120 هرتز و اندازه فیزیکی 71×155 میلی‌متر می‌باشد.

با توجه به سرنخ‌های محدودی که در اختیار داریم، به‌نظر می‌رسد که G10 کاملاً شبیه به پیکسل 6 پرو و ​​پیکسل 7 پرو است. متأسفانه این موضوع ما را به حل معما نزدیک نمی‌کند که دستگاه گران‌قیمتی مانند G10 در کجای خط تولید Made by Google قرار می‌گیرد.

نظر شما پیرامون احتمال معرفی گوشی پیکسل پیشرفته از سوی گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی