حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ 4 با مشکل تخلیه باتری و قطع اتصال پس از نصب گوگل اسیستنت مواجه شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

پس از ماه‌ها تأخیر، بالاخره هفته گذشته دستیار صوتی گوگل اسیستنت به گلکسی واچ 4 راه پیدا کرد. بااین‌حال، گفته می‌شود که انتشار این قابلیت برای ساعت هوشمند سامسونگ با مشکلاتی همراه بوده است. در ابتدا، کاربران قدر نبودند دستیار گوگل را بر روی ساعت هوشمند خود نصب و فعال کنند. حال، اکنون که این کار را انجام داده‌اند، با مشکل پایداری اتصال و و تخلیه باتری گلکسی واچ 4 مواجه شده‌اند.

مشکل تخلیه باتری و قطع اتصال گلکسی واچ 4 سامسونگ

پس از نصب Google Assistant، چندین کاربر شروع به شکایت از مشکلات تخلیه باتری در Galaxy Watch 4 خود کرده‌اند. کاربران همچنین ادعا می‌کنند که تشخیص کلمه کلیدی «OK, Google»، در بعضی مواقع با مشکل مواجه می‌شود. علاوه‌بر این، برخی از کاربران ادعا می‌کنند که گلکسی واچ 4 آن‌ها درحال برقراری تماس، از گوشی هوشمندشان قطع می‌شود و تلاش‌ها برای سینک کردن مجدد با آن ناموفق بوده است، زیرا هیچ‌یک از دستگاه‌ها قادر به شناسایی دیگری نیست.

برخی از کاربران تنها پس از ریستارت کردن توانستند گلکسی واچ 4 خود را با گوشی هوشمند جفت کنند که البته اطلاعات ساعت هوشمند خود را از دست داده‌اند. طبیعی است که افراد در صورت از دست دادن اطلاعات مربوط به سلامت خود که در ساعت هوشمند ذخیره شده است، عصبانی خواهند شد؛ چراکه راه‌اندازی مجدد ساعت هوشمند، نصب و پیکربندی همه برنامه‌ها، و فعال‌سازی Samsung Pay یک فرآیند طولانی خواهد بود.

مشکل تخلیه باتری و قطع اتصال گلکسی واچ 4 سامسونگ

مشکل تخلیه باتری و قطع اتصال گلکسی واچ 4 سامسونگ

بااین‌حال، به‌نظر نمی‌رسد که این مسئله بر همه‌ی افراد تأثیر بگذارد؛ چراکه پس از ادعاهای مطرح‌شده، شماری از کاربران اشاره کردند که برای ساعت آن‌ها، مشکلات مذکور پیش نیامده است.

اگرچه Google Assistant جدید در Wear OS 3 پاسخ‌هایی را با طرح‌بندی بهتر ارائه می‌دهد، کاربران ادعا می‌کنند که Google Assistant در Galaxy Watch 4 آن‌ها سریع‌تر از ساعت‌های هوشمند Wear OS 2 قدیمی‌تر نیست. امیدواریم گوگل و سامسونگ بتوانند این مشکلات را ظرف چند روز آینده ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزار حل کنند.

نظر شما پیرامون مشکل تخلیه باتری و قطع اتصال گلکسی واچ 4 سامسونگ پس از نصب گوگل اسیستنت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی